کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰

بایک X9 ؛ مشخصات فنی + امکانات

منتشر شده در 12 آبان 1404 ساعت 13:30
نویسنده محسن صوفی
عکاس علیرضا پاداش
کاتالوگ بایک X9 بهمن دیزل

بایک X9 محصولی چینی است که گروه بهمن آن را برای بازار ایران مونتاژ می کند و اولین بار در نمایشگاه خودرو ۱۴۰۲ اصفهان از آن رونمایی کرد.

درباره بایک X9

بایک را باید یکی از پیشروترین خودروسازان چینی بدانیم که در بازار های صادراتی هدف خود نیز حضور فعالی دارد، هر چند که خودروهای سواری بایک در بازار ایران آنچنان مورد استقبال قرار نگرفتند و به دلایل مختلفی مصرف کننده ایرانی به محصولات بایک روی خوش نشان نداد. اما عمده شهرت بایک در بازار چین به واسطه  شراکت با خودروسازان نامداری نظیر مرسدس بنز، گروه فولکس واگن و هیوندای بوده که با مونتاژ محصولات آنان فرصت های زیادی حتی در بازار های صادراتی نصیب گروه بایک شده است. اما تمام ماجرا به این موضوع ختم نمی شود بر خلاف بخش سواری بایک زیر مجموعه تجاری اش یعنی فوتون کاملاً در بین ما ایرانی ها نام آشناست که در یک دهه اخیر همکاری تنگاتنگی با مونتاژکاران ایرانی داشته و توانسته به سهم قابل ملاحظه ای در بازارخودرو های کار و تجاری ایران برسد.

کاتالوگ بایک X9 بهمن دیزل

زمینه ورود بایک X9 به بازار ایران در سال ۱۴۰۲ رقم خورد، در نمایشگاه خودرو اصفهان آن سال گروه بهمن از بایک X9 رونمایی کرد و در اوایل سال ۱۴۰۳ برای اولین بار این کشنده مونتاژی به متقاضیان عرضه شد. جالب است بدانید که در سال ۲۰۲۴ میلادی بایک X9 موفق شده عنوان بهترین کشنده بازار چین را از آن خود کرده و بالاتر از سایر هموطنانش ظاهر شود. بنا به اعلام منابع چینی پلت فرم و شاسی بایک X9 تماماً توسط برند بایک مورد توسعه و مهندسی قرار گرفته و به نوعی باید بایک X9 را اولین تجربه مستقیم برند بایک در حیطه کار و تجاری بدانیم که در بازار چین تولید و فروش این کشنده توسط زیر برند بیجینگ سپرده شده است.

طراحی و ابعاد بدنه بایک X9

فروش کشنده بایک X9

در طراحی بیرونی بابک X9 سعی شده تا با استفاده از المان های لوکس و به روز متفاوت تر از سایر هموطنان خود باشد. در نمای جلویی چراغ ها طراحی خشن و گیرایی دارند، و چراغ خطی دی لایت در قسمت بالایی کاسه چراغ خودنمایی می کنند. به علاوه این که بر روی سقف و قسمت پایینی سپر دو مجموعه چراغ قابل مشاهده است. در نمای جلویی شاهد استفاده از تزئینات کرومی، فلاپ های پلاستیکی همرنگ بدنه و ارتفاع بلند سقف هستیم تا وجه تمایز بایک X9 با سایر رقبای هموطن خود که سعی در اقتصادی بودن دارند نمایان شود. در تمامی بخش های بدنه بایک ایکس ۹ و بلاخص بر روی قسمت هایی نظیر؛ درب ها، آینه ها و فلاپ های کناری  سعی شده تا با ایجاد خطوط متعدد هم به مقوله زیبایی شناسی و پرهیز از سادگی پرداخته شود و هم آیرودینامیک کامیون به طور ویژه ای مورد توجه باشد. بنا به اعلام بایک ضریب آیرودینامیک بایک X9 برابر با ۰.۵۲ است که این موضوع درکنار مواردی همچون سبک سازی، صرفه اقتصادی در مقیاس تجاری، بهره وری در مصرف سوخت، ایمنی، و عملکرد قابل قبول در حوزه هوشمند بودن و… باعث شده عنوان کامیون سال ۲۰۲۴ بازار چین به بایک X9 برسد.  در قسمت ریش کامیون یا چرخ پنجم با بررسی نمای عقبی بایک X9 متوجه می شویم که ریش بایک X9 در قسمت جلویی شاسی قرار گرفته است که می توان انتظار پایداری بهتر، احتمال قیچی شدن کمتر و شعاع گردش کمتر را برای بایک X9 متصور شد.

کاتالوگ بایک X9 بهمن دیزل

ابعاد بابک X9 به ترتیب طول، عرض و ارتفاع برابر است با؛ ۶۲۵۰×۲۵۵۰×۳۹۵۰ میلی متر و فاصله بین دو محور نیز ۳۸۰۰ میلی متر عنوان شده است. با توجه به تعداد و ارقام ذکر شده می توان انتظار داشت که بایک X9 در زمینه فضای داخلی و فضای مورد نیاز برای استراحت راننده و سرنشین خواهد توانست رضایت نسبی آنان را جلب کنند.

مشخصات فنی بایک X9

کاتالوگ بایک X9 بهمن دیزل

بایک X9 را باید یک کامیون سقف بلند ۴۴ تن و با مجموعه فنی قدرتمند قلمداد کنیم، پیشرانه ۱۲۹۰۰ سی سی توربو شارژر ساخت کامینز مونتاژ فوتون وظیفه تامین نیروی مورد نیاز بایک X9 را دارد. این پیشرانه توانایی تولید ۵۶۰ اسب بخار و ۲۶۰۰ نیوتن متر گشتاور را داشته و یک گیربکس اتوماتیک ۱۲ سرعته ساخت ZF با ریتاردر ۵ مرحله ای هیدرولیکی مکمل این قوای فنی خواهد بود. این گیربکس از جدید ترین و آخرین ساخته های ZF بوده که در بازار های جهانی با نام TRAXON شناخته می شود. که در بازار چین این جعبه دنده فوتون مونتاژ شده و در طیف وسیعی از کشنده های چینی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کاتالوگ بایک X9 بهمن دیزل

ZF دراین نسل از گیربکس خود سعی کرده تا با استفاده از داده های ای سی یو و یونیت های کنترلی کشنده نهایت بهره وری و بازدهی بیشتری را فراهم کند. طبق اعلام بایک این مجموعه فنی تست های طولانی را پیش قرار گرفته و جالب است بدانید که این مجموعه فنی در بهمن امپاور نیز مورد استفاده قرار گرفته است. سیستم تعلیق BAIC X9 در محور جلو از فنر تخت پارابولیک مجهزبه میل موجگیر و کمک فنر های هیدروتلسکپی بوده و در محورعقب سیستم تعلیق متشکل از سیستم تعلیق بادی با ۴ بالشتک هوا باقابلیت هایی همچون سیستم تنظیم ارتفاع و میل موجگیر و کمک فنر های هیدروتلسکپی است.

عنوانمقدار
برندبایک
مدلX9
مونتاژ کنندهگروه بهمن/ بهمن دیزل
سال تولید۱۴۰۴
حجم موتور۱۲۹۰۰ سی سی
سازنده پیشرانهکامینز
کد فنی پیشرانهX135NS5-560
تعداد سیلندر۶
سیستم سوخت رسانیانژکتور/ کانال مشترک ساخت بوش
فناوری پیشرانهتوربو شارژر/اینترکولر/سیستم کنترل آلایندگی
قدرت۵۶۰ اسب بخار
گشتاور۲۶۰۰ نیوتن متر
نسبت تراکم پیشرانه۱۸.۴:۱
سازنده گیربکسZF
کد فنی گیربکسZF-12TX2621TD
نوع گیربکس۱۲ سرعته اتوماتیک با ریتاردر ۵ مرحله ای هیدرولیکی
تعلیق جلوفنرتخت چند لایه پارابولیک با میل موجگیر و کمک فنر هیدروتلسکپی
تعلیق عقبسیستم تعلیق بادی با ۴ بالشتک هوا با سیستم تنظیم ارتفاع و میل موجگیر و کمک فنر هیدروتلسکپی
انتقال قدرتمحور عقب
طول۶۲۵۰ میلی متر
عرض۲۵۵۰ میلی متر
ارتفاع۳۹۵۰ میلی متر
فاصله محوری۳۸۰۰ میلی متر
حجم باک (مجموعا)۱۰۵۰ لیتر
جنس باکآلومینیوم
وزن خالص کشنده۷۹۵۰ کیلوگرم
وزن ناخالص کشنده۱۸۰۰۰ کیلوگرم
حداکثر ظرفیت محور جلو۷۰۰۰ کیلوگرم
حداکثر ظرفیت محور عقب۱۳۰۰۰ کیلوگرم
مجموع وزن ترکیبی ناخالص قانونی۴۴۰۰۰ کیلوگرم
دینام (ولت/آمپر)۲۸/۱۱۰
باتری (ولت/آمپر)۱۲/۲۲۰
نوع تایرتیوبلس
سایز و نوع رینگآلومینیومی ۲۲.۵ اینچ
استاندارد آلایندگییورو ۵
سیستم ترمزدیسکی دومداره
برند مادرگروه بایک
کشور مادرچین

طراحی کابین بایک X9

کاتالوگ بایک X9 بهمن دیزل منتشر شد

درون کابین بایک X9 کلیات طراحی به روز و ارگونومیگ احساس می شود، غربیلک فرمان از طراحی چهار شاخه بهره برده و برروی آن از متریال های تزئینی همچون؛ چرم دورنگ و کرومی نیز استفاده شده است. به علاوه این که کلید های کنترلی سیستم مالتی مدیا و کروز کنترل تطبیقی نیز بررسی غربیلک فرمان بایک X9 قابل مشاهده خواهند بود. کلاستر به صورت تمام دیجیتال بوده و کیفیت و خوانایی قابل قبول خواهد بود، و در قسمت میانی داشبورد مانیتور نیز ۱۳.۵ اینچی سیستم مالتی مدیا جا خوش کرده است. مجموعه داشبورد طراحی راننده محور و ارگونومیکی داشته و به رسم نسل جدید محصولات کار و تجاری شاهد فضا سازی های متعددی جهت سهولت راننده و سرنشین هستیم. پالونی وسط کابین بایک X9 به رسم اکثر محصولات بروز حذف شده است.

فصل صفر ، قسمت دوم؛ اجزای تشکیل دهنده یک خودروی برقی چیست و چگونه کار می‌کند؟

صندلی های BAIC X9 از ابعاد از راحتی مناسبی برخوردار هستند و از قابلیت هایی نظیر؛ گرمکن، سردکن و تنظیمات در چند جهت بهره می برند. اما باید به این موضوع اذعان کنیم که کیفیت متریال مورد استفاده در کابین صرفا مناسب بوده و به با کیفیتی رقبای اروپایی موجود در بازار نخواهد بود. در نهایت باید به فضای استراحت راننده اشاره بپردازیم که فضای استراحت پیش بینی شده مناسب ارزیابی خواهد شد و در این بخش از کابین بایک X9 مواردی همچون؛ چراغ مطالعه، تشک با قابلیت تنظیم، پرده آفتاب گیر، پورت خروجی شارژ و …. جانمایی شده است.

امکانات ایمنی و رفاهی BAIC X9

امکانات ایمنیترمز های دیسکی، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، ترمز اتوماتیک، سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک(AEBS)، سیستم کنترل پایداری(ESC)، سیستم خشک کن هوا، ترمز هوشمند موتور و ریتاردر ۵ حالته هیدرولیک گیربکس، سیستم هشدار حرکت بین خطوط (LDWS)، رادار نقطه کور (BSD)، سیستم کمکی حرکت در سربالایی (HSA)، کروز کنترل تطبیقی(ACC)، محدود کننده سرعت، سیستم کنترل فشار باد تایرها(TPMS)، ترمز پارک برقی(EPB)، دوربین ۳۶۰ درجه، تاییدیه ADR براساس استاندارد اروپا برای حمل کالا های خطرناک، تاییدیه استحکام کابین بر اساس استاندارد اروپا
امکانات رفاهیسیستم استارت استاپ و ورود و خروج بدون کلید، چراغ های ال ای دی با سیستم روشنایی خودکار، شارژر وایرلس، دسته تعویض دنده پشت فرمان، مالای مدیا ۱۳.۵ اینچی، رهیاب، بلوتوث، کلاستر دیجیتال، پورت های خروجی شارژ و انتقال دیتا، آلارم دنده عقب، چراغ رانندگی در روز، مه شکن های جلو و عقب، شیشه بالابر های برقی، صندلی راننده و سرنشین جلو پنوماتیک با قابلیت تنظیم در ۸ جهت، تنظیم پشتی و گودی کمر صندلی راننده و سرنشین جلو، گرمکن و سردکن صندلی ها، آینه های جانبی برقی با گرمکن، تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم گاز در جا، بخاری و کولر درجا، یخچال مسافرتی، مایکروویو، بادگیر سقف، حفاظ جانبی، قطع کن باتری و….

مزایا و معایب بایک X9

مزایاطراحی به روز تر از سایر رقبای مونتاژی چینی، کیفیت قابل قبول ادوات و تزئینات، دارا بودن پشتیبانی گروه بهمن، لیست قابل قبول امکانات ایمنی و رفاهی، قوای فنی قدرتمند
معایبوجود تردید هایی در مورد دوام، قیمت بالا نسبت به سایر رقبای مونتاژی و دست دوم اروپایی، کیفیت متوسط متریال داخل کابین، ناشناخته بودن برند در بین مصرف کنندگان ایرانی

قیمت بایک X9

قیمت بازار (۲۶/۰۷/۱۴۰۴)۸.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان
قیمت کارخانه (۲۶/۰۷/۱۴۰۴)۶.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان (قیمت پایه آخرین عرضه در بورس کالا)

رقبای بایک X9

بایک X9 یک کشنده ۴۴ تن مونتاژی چینی با طراحی عامه پسند، لیست قابل قبولی از امکانات ایمنی و رفاهی و قوای فنی قدرتمند است که در برابر اکثر رقبای هموطن خود در مقوله های یاد شده برتری خواهد داشت. اما در مواردی همچون دوام قوای فنی و ادوات مورد استفاده باید همه چیز را به زمان سپرد تا پاسخ مشخص شود. هر چند که موفقیت بایک X9 در بازار به شدت رقابتی کار و تجاری ایران بسیار سخت بوده و کامیون بهمن دیزل باید به نبرد انبوهی از رقبای چینی و اروپایی نو و دست دوم خود برود. مضافاً بر این که میبایست نزد مصرف کننده ایرانی بهتراز قبل معرفی و بازاریابی شده و در دراز مدت امتحان خود را نیز پس بدهد. از رقبای مونتازی بایک X9 می توانیم به محصولاتی نظیر؛ بهمن امپاور، دیما، P9 کامل دیزل، دافران H7 نیوفیس، شاکمان X5000، پیلسان ۵۴۰، فوتون H5 و… اشاره کنیم.

مشخصات فنی بایک X9 چیست؟

بایک X9 را باید یک کامیون سقف بلند ۴۴ تن و با مجموعه فنی قدرتمند قلمداد کنیم، پیشرانه ۱۲۹۰۰ سی سی توربو شارژر ساخت کامینز مونتاژ فوتون وظیفه تامین نیروی مورد نیاز بایک X9 را دارد. این پیشرانه توانایی تولید ۵۶۰ اسب بخار و ۲۶۰۰ نیوتن متر گشتاور را داشته و یک گیربکس اتوماتیک ۱۲ سرعته ساخت ZF با ریتاردر ۵ مرحله ای هیدرولیکی مکمل این قوای فنی خواهد بود. این گیربکس از جدید ترین و آخرین ساخته های ZF بوده که در بازار های جهانی با نام TRAXON شناخته می شود.

امکانات ایمنی و رفاهی بایک X9 چیست؟

ترمز های دیسکی، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، ترمز اتوماتیک، سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک(AEBS)، سیستم کنترل پایداری(ESC)، سیستم خشک کن هوا، ترمز هوشمند موتور و ریتاردر ۵ حالته هیدرولیک گیربکس، سیستم هشدار حرکت بین خطوط (LDWS)، رادار نقطه کور (BSD)، سیستم کمکی حرکت در سربالایی (HSA)، کروز کنترل تطبیقی(ACC)، محدود کننده سرعت، سیستم کنترل فشار باد تایرها(TPMS)، ترمز پارک برقی(EPB)، دوربین ۳۶۰ درجه، تاییدیه ADR براساس استاندارد اروپا برای حمل کالا های خطرناک، تاییدیه استحکام کابین بر اساس استاندارد اروپا.
سیستم استارت استاپ و ورود و خروج بدون کلید، چراغ های ال ای دی با سیستم روشنایی خودکار، شارژر وایرلس، دسته تعویض دنده پشت فرمان، مالای مدیا ۱۳.۵ اینچی، رهیاب، بلوتوث، کلاستر دیجیتال، پورت های خروجی شارژ و انتقال دیتا، آلارم دنده عقب، چراغ رانندگی در روز، مه شکن های جلو و عقب، شیشه بالابر های برقی، صندلی راننده و سرنشین جلو پنوماتیک با قابلیت تنظیم در ۸ جهت، تنظیم پشتی و گودی کمر صندلی راننده و سرنشین جلو، گرمکن و سردکن صندلی ها، آینه های جانبی برقی با گرمکن، تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم گاز در جا، بخاری و کولر درجا، یخچال مسافرتی، مایکروویو، بادگیر سقف، حفاظ جانبی، قطع کن باتری و….

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X