%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰

بررسی حرفه ای ترین روند تحویل خودرو در ماهان صنعت پارس

منتشر شده در 20 آبان 1404 ساعت 09:00
نویسنده آخرین خودرو
بررسی حرفه ای ترین روند تحویل خودرو در ماهان صنعت پارس

به تازگی مدیران شرکت ماهان صنعت پارس از آماده سازی تحویل بیش از هزار خودرو وارداتی جدید خبر داده اند که این خودروها طی یک فرآیند استاندارد به مشتریان تحویل می شوند.

اگرچه قوانین واردات خودرو به نحوی وضع شد که حالا شرکت های واردکننده زیادی در حال انجام واردات هستند اما همچنان شرکت هایی می بینیم که به واسطه سابقه خود و حرفه ای تر بودن، فرآیند واردات را تخصصی تر و استانداردتر از دیگر شرکت ها پیگیری می کنند. طی روزهای گذشته خبرهایی در مورد آماده سازی بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودروی وارداتی توسط ماهان صنعت پارس منتشر شد.  خودروهایی که هم متقاضیان سامانه عادی را شامل می شد و هم خودروهای جانبازی. در این روزها تحویل خودروهای وارداتی توسط ماهان صنعت پارس (نمایندگی مرکزی ایرتویا) در حال انجام است و ما در ادامه نگاهی به فرآیند اصولی و حرفه ای تحویل خودروی وارداتی خواهیم داشت.

بررسی حرفه ای ترین روند تحویل خودرو در ماهان صنعت پارس

اداره تحویل ماهان صنعت پارس

شرکت ماهان صنعت پارس بر خلاف بسیاری از شرکت های واردکننده، محیط بزرگ و مجزایی را برای اداره تحویل خود در نظر گرفته است. این باعث می شود تا همزمان امکان حضور تعداد زیادی مشتری و تحویل تعداد زیادی از خودرو برای این شرکت فراهم باشد. البته این اداره تحویل به دفتر مرکزی این شرکت هم نزدیک است و فرآیندهای ثبت نام و تحویل در دو موقعیت نزدیک جغرافیایی توسط مشتری پیگیری می شود.

بررسی حرفه ای ترین روند تحویل خودرو در ماهان صنعت پارس

فرآیندهای استاندارد تحویل خودرو

در این مرکز تحویل، مراحل کامل PDI  (بازبینی و بازرسی فنی پیش از تحویل)  و PDS  (سرویس قبل از تحویل) با بالاترین استاندارد ممکن انجام می شود. همچنین خودروی وارداتی کارواش شده و آماده سازی نهایی را از نظر ظاهری خواهد داشت. همزمان کارشناسان ماهان صنعت پارس همراه با مشتری حضور دارند تا تمامی نکات آموزشی، نحوه کار با آپشن ها و توصه های نگهداری را به مشتریان ارائه دهند.

بررسی حرفه ای ترین روند تحویل خودرو در ماهان صنعت پارس

خدمات رفاهی اداره تحویل ماهان صنعت پارس

مشتری در زمان تحویل خودرو انتخاب های مختلفی خواهد داشت. مشتری می تواند خودرو را بصورت پلاک شده در همان اداره تحویل دریافت کند و یا خودرو را بدون پلاک با خودروبر در محل مورد نظر خود تحویل بگیرد. همچنین مشتریانی که قصد فروش خودروی وارداتی خود را دارند می توانند خودرو را در نمایشگاه مرکزی ایرتویا برای فروش بگذارند تا کارشناسان متخصص ایرتویا این خودرو را با قیمت مورد نظر مشتری به فروش برسانند. علاوه بر این در اداره تحویل ایرتویا امکان ثبت درخواست و صدور انواع بیمه (شخص ثالث و بدنه) وجود دارد و مشتریان می توانند از تخفیفات ویژه بیمه شامل تخفیف ۹۰ درصدی بیمه بدنه در این مجموعه استفاده کنند.

بررسی حرفه ای ترین روند تحویل خودرو در ماهان صنعت پارس

اما مهم ترین نکته برای وارداتی های جدید این است که مشتریان می توانند امکانات و آپشن های استاندارد را با حفظ گارانتی در این برای خودروی خود نصب کنند. دقت داشته باشید که نصب آپشن ها خارج از شبکه خدمات ضمن ابطال گارانتی، می تواند آسیب های جدی به خودرو وارد کند.

دفتر مرکزی ماهان صنعت پارس (نمایندگی مرکزی ایرتویا) در تهران، ابتدای جاده دماوند، بعد از سه‌راه اتحاد، شماره ۲۷ قرار دارد و ادراه تحویل این شرکت، واقع در نزدیکی این شرکت یعنی بالاتر از سه‌راه تهرانپارس، ابتدای جاده دماوند است. متقاضیان جهت ارتباط با این اداره تحویل می توانند با شماره ۰۲۱۷۳۴۵۱ داخلی ۲ تماس بگیرند.

ماهان صنعت پارس با راه اندازی مرکز تحویل اختصاصی خودروهای وارداتی، تلاش کرده است لحظه تحویل را به یک تجربه آرام، حرفه‌ای و بدون دغدغه برای مشتریان تبدیل کند. این مسیر با قدرت ادامه دارد و فرآیند تحویل هزاران دستگاه دیگر نیز طبق برنامه‌ زمان‌بندی‌شده در حال انجام است.

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “بررسی حرفه ای ترین روند تحویل خودرو در ماهان صنعت پارس”

  1. بابک گفت:

    سلام و خسته نباشید، دو تا نکته در مورد ماهان صنعت میخوام بگم، اولی اینکه واقعا تو تحویل دادن ماشین ها خیلی تاخیر دارن، من آذر پارسال ثبت نام کردم هنوز ماشین ندادن، مرداد تکمیل وجه شده میکن تازه آخر مهر امسال یعنی دو ماه بعد از تکمیل وجه تامین ارز شده و طبق قرارداد ۱۲۰ روز کاری بعد از تکمیل وجه میتونن ماشینو بدن، یعنی بعد از عید!! دوم اینکه لو آپشنترین ماشین هارو وارد میکنن تا به مردم آپشن بفروشن، ماشین سنسور نداره، صندلی دستیه، صندوق دستیه به جاش راردار عابر داره؟ به نظرتون کدوم آپشن کاربردی تره؟ خب معلومه که باید برم سراغشون برام کلی آپشن نصب کنن تا ماشینو بتونم ببرم تو خیابون.از اون طرف اگه جانباز خودش ماشین وارد کنه میتونه فولترین ماشینو وارد کنه، این تفاوت قیمت کجا میره؟ تو جیب شرکت هایی مثل ماهان

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X