%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰

پاترول ۲۰۲۶ با پلاک ملی به بازار ایران می آید

منتشر شده در 28 آبان 1404 ساعت 12:42
نویسنده آرام عزیزی
پاترول 2026 با پلاک ملی به بازار ایران می آید

شاسی بلند محبوب نیسان پاترول ۲۰۲۶ رقیب اصلی لندکروزر سری ۳۰۰ برای بازار ایران سفارش گذاری شده است.

به گزارش آخرین خودرو؛ شاسی بلند محبوب نیسان و رقیب اصلی لندکروزر سری ۳۰۰ برای بازار ایران سفارش گذاری شده است. بر اساس اطلاعات که به رسانه آخرین خودرو رسیده نشان می دهد پاترول شاسی بلند محبوب نیسان در نسخه فیس لیفت به بازار ایران می آید. تیپ های مختلفی از پاترول ۲۰۲۶ و ۲۰۲۵ ارزش گذاری گمرکی شده اند که قیمت FOB آنها در محدوده ۵۱ تا ۸۷ هزار یورو است. تعداد خودرو های ارزش گذاری شده هنوز مشخص نیست ولی۷ تیپ از آن قرار است به بازار ایران بیاید که گران قیمت ترین آنها پاترول LE Platinum City می باشد. واردات این خودرو ویژه متقاضیان عادی بوده که با اصلاح فرایند قوانین واردات میسر شده و صرفا ویژه جانبازان معزز نیست.

واردات خودرو هایی همانند پاترول، لندکروزر سری ۳۰۰ و پرادو جدید می تواند بازار خودروهای رده بالا از برند های معتبر را مقداری به سمت منطقی تر کردن ببرد و قیمت نجومی محصولات قدیمی کاهش بیابد؛ واردات این خودرو ها به صورت سبدی در لیست محصولات وارد کنندگان خودرو بوده و درصد حقوق گمرکی ۱۷۵ درصدی بر روی قیمت آنها اعمال خواهد شد.

پاترول های وادراتی چه مشخصات فنی خواهند داشت؟

پاترول 2026 با پلاک ملی به بازار ایران می آید

پاترول با دو تیپ فنی وارد ایران می شود که هردوی آنها شش سیلندر بوده حجم های ۳۸۰۰ و ۳۵۰۰ سی سی دارند. در نسخه ۳۸۰۰ یک موتور V6 تنفس طبیعی قرار دارد که حدود ۳۱۶ اسب بخار قدرت و ۳۸۶ نیوتن متر گشتاور تولید می کند و نیرو را از طریق گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به سیستم دو دیفرانسیل منتقل می کند. ظرفیت باک این نسخه ۹۷ لیتر است. در نسخه ۳۵۰۰ توربو از یک موتور V6 تویین توربو استفاده شده که حدود ۴۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می دهد و آن هم با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک همراه است. برخی تیپ های این مدل شتابی حدود ۷.۲ ثانیه دارند و در نسخه های بالارده، سیستم تعلیق بادی تطبیقی نصب شده که ویژگی های سواری را متفاوت می کند.

آپشن های ایمنی و رفاهی پاترول جدید

پاترول 2026 با پلاک ملی به بازار ایران می آید

پاترول های وارداتی درحال حاظر مشخص نیست با چه سطح آپشن هایی با بازار خواهند آمد و پیش بینی می شود که چنین آپشن هایی داشته باشد؛ شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، رادار خط خوان، اخطار خروج از خط، ترمز اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه جلوگیری از واژگونی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، سنسور باران، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نور بالای اتوماتیک، فناوری LED چراغ ها، ۷ صندلی، تهویه اتوماتیک دو کاناله جلو، تهویه اتوماتیک ردیف عقب، شارژر بیسیم تلفن همراه، چراغ شوی، صندلی های برقی جلو، گرمکن و سردکن اتوماتیک صندلی های جلو، پاکسازی هوای کابین، کروز کنترل تطبیقی، رادار تابلو خوان، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، تنظیمات چند حالته کرال کنترل، تنظیم حالت رانندگی، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب و….

تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰ ؛ ویدیو تست و بررسی

ویدیو های پیشنهادی
  1. بهنام گفت:

    با این‌حجم موتور واسه مصرف بنزین و کمبود بنزین در کشور و الودگی های زیستی نباید اجازه ورود بدن،باید خودرو هیبریدی وارد کنن

    ۳
    ۲۷
    • سیمرغ گفت:

      دوست عزیز مطمئنا مصرف سوخت اینچنین خودروهایی با توجه به سطح فناوری موتور آنها از بسیاری از خودروهای مونتاژی داخلی کمتر است، ضمن اینکه مگر چه تعداد خودرو از این دست قرار است وارد کشور شود که برای ناترازی مصرف بنزین مشکل ساز شود؟

      ۲۲
      ۱
    • امیرحسین گفت:

      مگه به حجم موتوره؟ موتور این ماشین ۳۵۰۰ سی سی هست ببین چه توان زیادی داره تولید میکنه، یعنی تمام انرژی ممکن بنزین رو به توان تولید میکنه، سوختش شاید صدی ۱۳ لیتر باشه بعد ماشین چینی با ۱۳۰۰ سی سی حجم موتور مصرف سوختش صدی ۱۷ لیتره

      ۲
      ۱
  2. کیوان گفت:

    علت ورود این خودروهای لوکس چیه درحالی که فقط چند درصد محدود جامعه از اون بهره می‌برند لعنت بر اقتصاد لیبرال که فقط زندگی برای عده ای خاص هست
    بقیه جامعه هم توسط همین کسانی که سوار این ماشین ها می‌شوند درگیر فیلترشکن و حجاب… میشن تا اونا راحتر زندگی کنن

    ۲
    ۱
    • مجید گفت:

      آقا کیوون اینا تعهدات سال قبل رو هم انجام ندادن همش الکیه به صورت قطره چکانی چند تا ماشین تحویل میشه از اول طرح من همیشه ثبت نام کردم اما دریغ از یه خودرو چینی فکسنی که به ما داده باشند

      ۱
      ۰
    • کامبیز گفت:

      چون انگل زاده ها و ابردزدانی مثل زنجانی و انصاری و هزاران الیگارش دیگه از این ماشینا دوس دارن!

      ۰
      ۰
  3. فرشاد خلیلی زاده گفت:

    یک روز نمیشه بعد ۲۸سال کارکردن ماشین نیم شاسی بتونم بخرم

    ۰
    ۰
  4. فرشاد خلیلی زاده گفت:

    سلام پنج نفریم طرحی بیاد لااقل x55بخریم کمتر. از بازار هیچی وسیله نداشتیم

    ۰
    ۰
  5. خزر گفت:

    یک ملت رو به گروگان گرفتن ،،،،با تعرفه های وحشتناک قیمت ماشین رو ۳ برابر دوبی تو پاچه ملت میکنن تا آشغالهای سایپا و لگن های ایران خودرو و بنجلهای چینی رو بتونن به ملت همیشه در صحنه بندازن! از ماست که بر ماست!

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X