بی وای دی استفاده از نمایشگرهای چرخان در محصولات خود را متوقف می کند

نمایشگر مرکزی چرخان یکی از ویژگیهای شاخص محصولات بی وای دی بوده و کمک کرده آنها در برابر رقبا، متمایزتر و پیشرفتهتر به نظر برسند. اما این شرکت تغییر رویه داده و گفته بزودی استفاده از این نوع نمایشگرها را در محصولات خود متوقف میکند.
نمایشگرهای چرخان بی وای دی به صورت استاندارد در تمام مدلها از جمله هاچبک اقتصادی دلفین سرف نصب شده؛ هدف از استفاده از این نوع نمایشگر، استفاده راحتتر از صفحه نمایش در دو حالت عمودی و افقی است. از دید بی وای دی حالت عمودی (پرتره) هنگام مسیریابی دید بهتری فراهم میکند. در حالت افقی (لند اسکیپ) هم دسترسی کامل به منوی سیستم و کار با سایر اپلیکیشنها راحتتر میشود.
چرا بی وای دی نمایشگر چرخان را کنار میگذارد؟
بی وای دی اعلام کرده اکنون زمان آن رسیده که این ویژگی خاص کنار گذاشته شود تا ادغام بهتر اپلیکیشن های محبوب کاربران امکانپذیر گردد. نخستین محصولی که از این تغییر تأثیر گرفته، بی وای دی آتو ۲ است؛ کراس اووری جدید که با نمایشگر ۱۲.۴ اینچی افقی ثابت عرضه میشود. از این پس، قابلیت چرخش صفحه به تدریج از تمام مدلهای دیگر بی وای دی نیز حذف خواهد شد. «استلا لی» معاون اجرایی بی وای دی در گفتگو با اتوکار انگلستان گفته:
«ما در حال ورود به همکاریهای گسترده با اپلیکیشنها هستیم. آتو ۲ نخستین مدلی است که با اپلکیشنهای گوگل و اپل کارپلی عرضه میشود. اگر بخواهیم بهترین تجربه کاربری را ارائه دهیم، نمایشگر چرخان باعث کاهش روانی اجرای اپها میشود.»
او همچنین اضافه کرده:
«بازخورد کاربران را هم بررسی کردیم. مردم نمایشگر چرخان را دوست دارند، اما میزان استفاده واقعی از آن بسیار کم است.»

گام بعدی؛ تمرکز کامل بر رانندگی خودران و همکاریهای تکنولوژیک
استلا لی تأکید کرده که مسیر آینده بی وای دی، ورود جدیتر به حوزه رانندگی خودکار و گسترش همکاری با غولهای تکنولوژی مانند اپل و گوگل است. این همکاریها نیازمند یک رابط کاربری یکپارچهتر و سازگارتر هستند؛ چیزی که با نمایشگر چرخان همخوانی ندارد. او ادامه داده:
«میخواهیم پلتفرمهای ما یکپارچهتر شوند تا بهترین تجربه ممکن ارائه شود. برخی اپلیکیشنها مثل گوگل کمی عقبتر هستند و برای سازگاری کامل باید طراحی رابط کاربری ثابت باشد.»
با این تصمیم، بی وای دی رسماً نشان میدهد که مسیر آینده خود را از ویژگیهای نمایشی به سمت قابلیتهای هوشمند، نرمافزارهای یکپارچه و رانندگی خودکار تغییر داده است؛ تغییری که میتواند رقابتپذیری این برند را در بازار جهانی خودروهای الکتریکی و تکنولوژیک بیش از پیش افزایش دهد.
ورود نخستین محموله خودروهای BYD شرکت نبکا به گمرک تهران
خودروهای تیگارد موتور که مجهز به چشم خدا هستند
درخشش ون چینی در تست تصادف؛ بی وای دی E-Vali پنج ستاره ایمنی از یورو انکپ دریافت کرد
عبور بی وای دی دلفین از مرز یک میلیون دستگاه؛ رکوردی استثنایی برای پرفروشترین هاچبک برقی چین





خوب شد.
غیر کاربردی ترین آپشن بود.
فقط بدرد این می خورد جلوی فامیل یا بقیه ، نمایشگر رو بچرخونی ، پزش رو بدی.
بجای این اداها بیا یکی از خودروسازی های ما رو بخر و نجاتمون بده
برای کاهش هزینههاست چون گرونه
محصولات چینی سراپا آشغال هستند
آپشن برای چه می خواهند ؟
اقای رامین به راستی شما دیگر غیر قابل تحمل شدید احتمالا یکی از مدیران ارشد مونتاژ کار ها هستین که اینطور در مورد بی وای دی حرف میزنین دوران اشغال چین تمام شد یکم در مورد گک بی وای دی و هونگچی تحقیق کنید بعد بیاین اینجا این حرفا رو برنید ماشین خوب چینی سوار نشدین واسه همینه که این حرفا رو میزنین یه بار سوار جی ای سی امکو بشین که سواریش از هر کره ای که بگین نرم تره بعد…