فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۶۴,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
جک J4
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
کوییک S
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
هایما ۸S
۳,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
آریسان ۲
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۴
اطلس G
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۳۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۴
ساینا S
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵
رانا پلاس
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۶۴,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
جک J4
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
کوییک S
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
هایما ۸S
۳,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
آریسان ۲
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۴
اطلس G
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۳۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۴
ساینا S
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵
رانا پلاس
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰

کامیون‌های بالای ۵۰ سال از رده خارج می‌شوند

منتشر شده در 24 آذر 1404 ساعت 13:00
نویسنده آخرین خودرو
کامیون‌های بالای ۵۰ سال از رده خارج می‌شوند

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان برنامه هفتم باید ۸۵ هزار دستگاه ناوگان باری نوسازی شود که کار بسیار بزرگی است و در مرحله اول کامیون‌های بالای ۵۰ سال از رده خارج می‌شوند که تعداد آن حدود ۱۵ هزار دستگاه کشنده است.

به گزارش آخرین خودرو به نقل از ایلنا، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره نوسازی ناوگان باری کشور و تعیین تکلیف ناوگان مازاد فرسوده، اظهار داشت: در این باره دولت با محوریت سازمان حفاظت از محیط زیست در حال تهیه آیین نامه‌ای است که بزودی هم به تصویب می‌رسد که به استناد این قانون محدودیت‌هایی برای ناوگان فرسوده اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: البته در کنار این محدودیت‌ها یکسری مشوق‌ها و تسهیلات برای نوسازی این ناوگان در نظر گرفته شده است. یعنی همزمان با اعمال محدودیت‌ها برای ناوگان فرسوده، تسهیلاتی برای نوسازی ناوگان هم  به اجرا می‌رسد. 

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: معتقدم این آیین‌نامه می‌تواند نقطه عطفی برای نوسازی ناوگان باشد، تسهیلات این قانون نوسازی ناوگان  از سوی وزارت نفت ارایه می‌شود و هزینه‌های آن هم از محل صرفه جویی سوخت برمی‌گردد و همزمان تولید داخل هم رونق می‌گیرد و کشنده‌های فرسوده از شبکه حمل و نقل خارج خواهد شد. 

اکبری در پاسخ به این سوال که چه میزان از ناوگان مشمول اجرای عملیات نوسازی خواهد شد،  افزود: تا پایان برنامه هفتم باید ۸۵ هزار دستگاه ناوگان باری نوسازی شود که کار بسیار بزرگی است و در مرحله اول کامیون‌های بالای ۵۰ سال از رده خارج می‌شوند که تعداد آن حدود ۱۵ هزار دستگاه کشنده است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بعد از ابلاغ این آیین نامه، برای ارایه تسهیلات و مشوق‌ها  و تعیین بانک عامل یه جمع‌بندی می‌رسیم و بعد از این مراحل ، فراخوانی برای اجرای قانون نوسازی اعلام می‌شود که مشمولان ثبت نام کنند.  

اکبری در پاسخ به این سوال که این تسهیلات چه درصد از هزینه خرید کشنده را پوشش می‌دهد، گفت: باید در این باره با وزارت نفت به توافق برسیم اما بنا است که لاشه خودرو همراه با گواهی اسقاط به عنوان آورده باشد و مابقی هزینه خرید، مشمول تسهیلات بانکی شود. همچنین محل تامین ناوگان جدید هم از تولید داخل و هم وارداتی است.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X