%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰

سامانه یکپارچه خودرو حذف شد!

منتشر شده در 06 مهر 1402 ساعت 22:57
نویسنده آخرین خودرو

منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، در گفت و گویی اعلام کرد که روش فروش خودرو تغییراتی داشته است و سومین سامانه یکپارچه فروش خودرو برگزار نمی شود

به گزارش آخرین خودرو، این مقام وزارت صمت در گفت و گو با صدا و سیما تغییر روش فروش خودروها را به صورت رسمی اعلام کرده است. منطقی در این مصاحبه گفته است که از شنبه مورخ ۸ مهر ۱۴۰۲ دیگر فروش خودروها به صورت مستقیم و از سوی خودروساز خواهد بود. همچنین دیگر سامانه یکپارچه فروش خودروها برای مرحله سوم وجود نخواهد داشت.

به گفته منوچهر منطقی با توجه به افزایش عرضه خودروها و آغاز واردات، بازار خودرو به یک تعادلی می رسد و دیگر نیاز نیست تا فروش خودرو به روش قبل اجرا شود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. بنده خدا گفت:

    مثل توپ پینگ‌پونگ با مردم رفتار میشه

    ۷
    ۰
  2. تحلیلگر گفت:

    “سامانه یکپارچه خودرو” فرزند نامشروعی است که در خیابان در سبدی رها شده و کسی آنرا گردن نمیگیرد.

    ۶
    ۰
    • عسل گفت:

      الان چی شد اینا هنوز مرحله اول سامانه یکپارچه رو ندادن بعد چطور میخواند مستقیم بفروشند اونایی که نوبت دارند تو سامانه یکپارچه چی میشند؟؟؟

      ۱۱
      ۱
  3. حبیب گفت:

    سلام با عرض ادب بنظرم اگر بتونن کنترل داشته باشن بازار و و شوکها رو جلو رو بگیرن قطعا این روش خارج سامانه بهتر والا بنظرم همون سامانه بهتره البته بنده تو سامانه ثبت نام نکردم ولی شاید اگه خودرو لازم داشتم حتما تو سامانه ثبت نام میکردم بنظرم برای کنترل بعضی از شوکها باید سامانه بصورت فرمالیته موجود باشه مثلا خودرو بصورت شرکتی ثبت نام و فروخته بشه ولی تو سامانه هم ملزم به ثبت نام باشه مشتری تا اوضاع رو بتونه سیاست گذار رصد و در صورت ضرورت مداخله بکنه البته این دلیلش نبودن رقابت سالم در این حوضه است والا با آزاد کردن خودرو نو و دست دوم کمتر از ۵ سال و آزاد سازی قیمت خودروها و سوخت خود بخود بازار از سرمایه گذاری به مصرفی تغییر موضع خواهد کرد ونه تنها شرکتها برای ماندن در عرصه رقابت شروع به نو آوری و کم کردن هزینه هاشون میکنن بلکه تقاضا متعادل میشه و قیمتها واقعی بلکه خودرو سازان برای نگه داشتن بازار شروع فروشهای اعتباری خواهند کرد بااقساط بلند مدت و بدون بهره و….

    ۰
    ۰
  4. مهدی گفت:

    یه سوال الان اونایی که توی سامانه نوبت داشتن برای خرید خودرو تکلیف شون چی میشه؟ یعنی همچنان اون نوبتی که سامانه قبلا بهشون داده بود برقراره یا نه؟

    ۴
    ۰
  5. محمد رضا گفت:

    کمبود خودرو نداریم . اقتصاد ناسالم کشور ما و تورم افسارگسیخته سبب شده است که مردم برای حفظ پول خود به این بازار هجوم بیاورند . کاش عقلانیتی در این کشور حاکم شود و سیاست خارجی بر اساس احترام متقابل با دنیا داشته باشیم و سرمایه ها بجای رفتن به سمت خرید فرغون های ایران خودرو و سایپا به سمت صنایع به روز خودرو سازی ، کشاورزی ، مدیریت آب ، برق ، گردشگری و ….‌هدایت می شد و در آن روز اشتغال جوانان کشور ، آرامش و آسایش را شاهد بودیم .

    ۱
    ۰
  6. محمد گفت:

    تاسال بعدپیش فروش کرده نمیتونه خودروبده اینهادارن جوک میگن!!؟

    ۱
    ۰
    • رامین گفت:

      جوک نمیگن زرنگیشونو کردن . پولارو جمع کردن .الانم دوباره برمیگردیم به همون زمانی که سایت فروش باز نشده خودرو تموم میشد و بسته میشد.

      ۰
      ۰
  7. حسین گفت:

    من ثبت نام کردم افتاده پاییز ۱۴۰۳
    الان جریان ما چی میشه که کم هم نیستیم .

    ۰
    ۰
  8. M گفت:

    بازار به تعادل نرسید
    تا آخر سال ۱۴۰۳ هرچی خودروی دو خودروساز بوده رو پیش فروش کردن و الان برای برگزاری دور سوم دیگه خودرویی برای عرضه ندارند فقط مونده یه سری خودرو مونتاژی که قیمت‌هاشون همه حدود یک میلیارد می‌چرخه و به درد اکثر مردم نمی‌خوره
    موندن چی تو مرحله سوم عرضه کنند واسه همین نه کسی سامانه رو گردن نمیگیره
    بعد از یک سال بازی با مردم برگشتیم سر خونه اول ،فروش از کارخونه تا تکمیل ظرفیت !َ! با چندین برابر قیمت دوسال پیش… و باز صف فروش و بازی با روح و روان مردم…..

    ۰
    ۰
    • صالح گفت:

      خوب اینکه چیز جدیدی نیست همون روش سه چهارسال قبل رو ارائه میدن میشه بخوربخور وپارتی بازی بازم میوفته دست دلال وپارتی بازی حداقل فروش سامانه خوبیش اینبود درصد زیادی ازخودروها بدست قشر ضعیف جامعه میرسید بهتراز این بود که بیوفته دست پولدارها

      ۰
      ۰
  9. امیرحسین گفت:

    با سلام وقت بخیر خدمت مسعولین محترم
    ما در مرحله اول شرکت ایرانخودرو پژوپارس ثبت نام کردیم موعد تحویل زمستان۱۴۰۲هست برا خیلیا از طرف شرکت پیامک واریز وجه براشون ارسال شده ولی از ما هنوز هیچ خبری نیست خداوکیل اگه میشه کاری کنین مردیم از بس انتظار کشیدیم

    ۱
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X