%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰

رووی eRX5 پارس خودرو در سامانه خودروهای وارداتی عرضه می شود

منتشر شده در 25 آذر 1404 ساعت 16:04
نویسنده آرام عزیزی
رووی eRX5 پارس خودرو در سامانه خودروهای وارداتی عرضه می شود

شرکت پارس خودرو کراس اوور وارداتی خود رووی eRX5 را به دوره جدید سامانه خودروهای وارداتی آورده است.

به گزارش آخرین خودرو؛ شرکت پارس خودرو کراس اوور وارداتی خود را به سامانه خودروهای وارداتی آورده است. در این دوره سامانه دولتی مگفا برای خودروهای وارداتی، شرکت پارس خودرو رووی eRX5 را عرضه خواهد کرد. قیمت اعلامی برای این خودرو به صورت مبادی ورودی بوده و بدون احتساب کلیه هزنیه های جانبی اعم از پلاک گذاری، بیمه و مالیات های و… است. قیمت اعلامی برای رووی eRX5 در این دوره عرضه ۱,۷۲۰,۹۶۴,۹۸۹ تومان است.

نام خودروشرکت عرضه کنندهمدل تولیدقیمت قطعی در مبادی ورودی (تومان)
رووی eRX5پارس خودرو۲۰۲۳۱,۷۲۰,۹۶۴,۹۸۹

مگفا به عنوان سامانه دولتی که حمایت تمام قد مدیران وزارت صمت را دارد و از شفاف سازی فرایند قرعه کشی و تعداد خودروها برای عموم مردم خودداری می کند، در این دوره سامانه خود می خواهد تا تویوتا کرولا کراس بنزینی، رووی eRX5، مزدا ۳ و هیوندای الانترا را عرضه کند.

متقاضیان این طرح می توانند از ۲۵ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۴ نسبت به ایجاد حساب وکالتی به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اقدام کنند. ۲۴ ساعت پس از ایجاد حساب وکالتی، متقاضیان می توانند تا ۲ دی ۱۴۰۴ دو اولویت را انتخاب نمایند. در این دوره سامانه دولتی مگفا هم شاهد هستیم که عدم شناخت مدیران دولتی این سامانه سبب شده است تا بخشی از اطلاعات فنی خودروها درباره اشتباه درج شود. در مبتدی بودن مدیریت این سامانه همین بس که تصویر رسمی عرضه شماره ۱۱، تویوتا کرولا هایبرید است که در این برنامه فروش وجود خارجی ندارد!

رووی eRX5 ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی

رووی eRX5 به یک موتور بنزینی و یک پیشرانه برقی مجهز است که آن را تبدیل به خودرویی پلاگین هیبرید کرده است. پیشرانه بنزین ۱.۵ لیتری T-GDI این خودرو می تواند ۱۸۵ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند که با استفاده از گیربکسی  E-CVT که ۱۰ ضریب دنده را شبیه ساز می کند با موتوری الکترکی به توان ۱۸۰ اسب بخار و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور ترکیب شده است. تعلیق در بخش جلوی رووی eRX5 طبق معمول مک فرسون و در بخش عقب مولتی لینک می باشد.

از جمله امکانات موجود در ای آر ایکس ۵ می توان به کروز کنترل تطبیقی، سنسور TPMS، سامانه کنترل کشش، استارت دکمه ای، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، دوربین ثبت وقایع، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رینگ های آلومینیومی، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم بازیابی انرژی، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر سیستم مالتی مدیا و… اشاره کرد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. امیر گفت:

    واقعا کیفیت ش عالیه، قطعا رووی erx5 از مونتاژی ها ی داخل خیلی سر تره ،حداقل کیفیت ش از تیگو جماعت خیلی بالاتره .قیمتش هم خیلی خیلی پایین تره

    ۱۰
    ۳
  2. مهدى گفت:

    این ماشین در اصل از کارخانه روفر بریتانیا است. اخیراً توسط یک شرکت چینی خریداری شده است.

    من انتظار دارم که این یک ماشین با کیفیت بالا باشد، شبیه به MG که آن هم یک شرکت بریتانیایی بود اما اکنون متعلق به یک شرکت چینی است

    ۱
    ۰
  3. غلامی گفت:

    یکم آبانماه تحویل گرفتم .خدایی ماشین فوق العاده ی هستش.نرم وبی صدا با شتاب عالی….‌

    ۱
    ۰
  4. ناشناس گفت:

    چیز خوب مال ما نیست، ما قشر ضعیف و متوسط ایرانی باید اشغالهای کشورهای بقیه رو سوار بشیم، هر چی هم که خوب باشه مال عرب و افݝان و روس و افریقایی ها، صدق سر اقایان مملکت دار چقدر ما در مملکت خودمان بدبختیم،

    ۳
    ۲
  5. میعاد گفت:

    کلاً ۵۶ عدد موجود هست که چند نفری هم از ثبت نام قبلی هنوز تحویل نگرفتن!!

    ۰
    ۰
  6. جواد گفت:

    با توجه به اینکه این خودرو ها تولید ۲۰۲۳ هستند آیا با گذشت تقریبا ۳ سال عمر مفید باطری ها کاهش پیدا نکرده؟آیا ممکنه زود تر از انتظار مجبور به تحمل هزینه های مربوط به باطری بشیم؟

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X