%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰

بنز نارنجی سفید شد ؛ صادرات واگن هود کشنده به آفریقا

منتشر شده در 27 آذر 1404 ساعت 12:57
نویسنده آرام عزیزی
بنز نارنجی سفید شد ؛ صادرات واگن هود کشنده به آفریقا

شرکت ایران خودرو دیزل زیر مجموعه ایران خودرو بنز ۲۶۳۰ را در نسخه کشنده ویژه بازار های آفریقایی تولید کرده است.

به گزارش آخرین خودرو؛ شرکت ایران خودرو واگن هود کشنده را به آفریقا صادر می کند. به تازگی تصاویری از مجموعه ایران خودرو دیزل به رسانه آخرین خودرو رسیده که نشان می دهد ایران خودرو بنز ۲۶۳۰ را در نسخه کشنده با هدف صادرات به آفریقا با نشان یک شرکت فعال در حوضه آب معدنی آفریقایی تولید کرده است. بنا به آمار های رسیده به ما، ایران خودرو مجموعا سفارش ۴۹ دستگاه از این کامیون قدیمی را از کشور های آفریقایی دریافت کرده است که ۹ دستگاه برای بازار سنگال، ۲۳ کامرون و ۱۷ دستگاه برای کشور نیجریه می باشد. رنگ این کامیون ها به دلایلی سفارش مشتری به زنگ سفید در آمده اند. بنا به تصاویر این کشنده های در نسخه های کم آپشن تولید شده اند که حتی از هشدار خروج از خط، دی لایت، ترمز اضطراری و سنسور نور مجهز نیستند. با توجه به پتانسیلی که این خودرو دارد می تواند در بازار های آفریقایی و کشور های در حال توسعه موفق ظاهر شود.

بنز واگن هود ؛ مشخصات فنی + امکانات

مرسدس‌بنز واگن هود (Mercedes-Benz L-Series) نامی است که برای نسل خاصی از کامیون‌های سنگین‌وزن مرسدس‌بنز با طراحی دماغ‌دار به کار می‌ رود. این خانواده از محصولات مرسدس‌بنز در اواخر دهه ۱۹۵۰ میلادی و با هدف جایگزینی مدل‌های پیش از جنگ جهانی دوم معرفی شد. طراحی کابین با کاپوت برجسته، علاوه بر هویت بصری متمایز، دسترسی سریع‌تر به پیشرانه را برای انجام سرویس و تعمیرات فراهم می‌کرد. در طول سال‌های تولید، این سری به موتورهای دیزلی شش سیلندر خطی و V8 مجهز می‌شد که بسته به مدل، خروجی قدرت و گشتاور متفاوتی ارائه می‌کردند.

ورود این کامیون به ایران از اواسط دهه ۱۳۳۰ خورشیدی آغاز شد. در ابتدا، نمونه‌های وارداتی در ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای و سازمان‌های دولتی به‌کار گرفته شدند. از سال ۱۳۳۹، شرکت صنعتی خاور تولید این کامیون را در داخل کشور آغاز کرد؛ روندی که پس از ادغام این شرکت در ایران خودرو دیزل ادامه یافت. مرسدس‌بنز واگن هود طی چند دهه، نقش پررنگی در بخش حمل‌ونقل بار سنگین، پروژه‌های عمرانی و حتی کاربری‌های نظامی ایفا کرد و هرچند امروز با مدل‌های مدرن جایگزین شده، همچنان در جاده‌های کشور حضور دارد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. مهدى گفت:

    این یک مدل قدیمی از کامیون مرسدس بنز است.

    این مدل همچنان بسیار کارآمد و توانمند است و هنوز در کشورهای در حال توسعه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    ما امیدواریم صادرات را گسترش دهیم تا کامیون‌های مدرن را نیز شامل شود

    ۱۵
    ۳۷
  2. ehsan گفت:

    تپ نریده اینجا گیرشون نیومده دیگه دارن میرن تپه های بقیه کشور ها

    ۵۰
    ۴
    • تقی گفت:

      یه جوری میگن بدون آپشن انگار این لگن های داخل از سرو روشون آپشن میباره چند وقت دیگه مشخص میشه اینا هم پولی ندادن بابت این کم آپشن ها

      ۳۲
      ۱
  3. قدرت طهماسبی گفت:

    تغییر رنگ هم یک آپشن محسوب می شود ، نارنجی به سفید ، خیلی حرفه ، ها ، وانت نیسان آبی ، خاکستری شد ، تازه بعد ها رنگ های مشکی ، بژ ، آبی آسمانی ، زرد ، طلایی و سبز نیز مطابق رنگ سال به بازار خواهد آمد.الله اکبر

    ۲۸
    ۳
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X