%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰

برنامه فروش دو خودروی ملی جدید سایپا

منتشر شده در 17 مرداد 1404 ساعت 18:04
نویسنده نیما ارفعی
عکاس علیرضا پاداش
برنامه فروش دو خودروی ملی جدید سایپا

سایپا برنامه دارد تا در سال ۱۴۰۴ سبد محصولات خود را گسترش دهد. در حال حاضر سایپا برخی محصولات مونتاژی جدید را به جمع خودروهای خود اضافه کرده است. اما حال برنامه دارد تا دو خودروی ملی جدید را به بازار عرضه کند.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، در سال جاری گروه خودروسازی سایپا تولید و مونتاژ سه محصول جدید را در کارخانه های پارس خودرو، سایپا و سایپا سیتروئن آغاز کرده است. سیتروئن C3-XR، سایپا 441P یا همان چانگان CS55 پلاس و سایپا 421P یا همان چانگان CS35 پلاس از جمله محصولاتی هستند که در حال حاضر مونتاژ آن ها در کارخانه های سایپا آغاز شده است.

رضا حسینی، مدیر ارتباطات گروه خودروسازی سایپا، صبح امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد که سایپا برنامه دارد تا بزودی عرضه محصولاتی جدید را آغاز کند. در همین راستا سایپا می خواهد تا در شهریور ۱۴۰۴ فروش سیتروئن C3-XR را انجام دهد. همچنین با فاصله چند هفته ای قرار است تا فروش دو خودروی ملی جدید سایپا آغاز شود. سایپا آریا و پارس نوآ دو محصول ملی و جدید سایپا هستند که در پاییز ۱۴۰۴ به فروش خواهند رسید. ابتدا پارس نوآ توسط سایپا و پارس خودرو به فروش می رسد و سپس در اواسط پاییز امسال، بالاخره آریا برای اولین بار عرضه می شود.

پارس نوآ یک سدان ملی و جدید است که بر اساس پلتفرم رنو تندر ۹۰ توسعه پیدا کرده و در حال حاضر در کارخانه پارس خودرو تولید می شود. سایپا آریا نمونه کراس شاهین است که از نظر فنی و طراحی داخلی به طور کامل با شاهین متفاوت خواهد بود. آریا قرار است تا با ویژگی هایی مانند پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی، جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، سانروف برقی، رادار نقطه کور، کلاستر دیجیتال، دسته دنده الکتریکی، نمایشگر لمسی، ترمز پارک برقی، اتوهلد و… به فروش برسد.

در بخش زیر ویدیوی معرفی پارس نوآ که در گذشته به آن پروژه P90 و کادیلا هم گفته می شد، قرار گرفته است. بزودی ویدیوهای کامل تری از دو محصول ملی و جدید سایپا در آخرین خودرو منتشر خواهد شد.

ویدیوی معرفی پارس نوآ

آلبوم تصاویر پارس نوآ

آلبوم تصاویر سایپا آریا

ویدیو های پیشنهادی
  1. احمد گفت:

    ما حتی در تولید خود رو های اقتصادی و رده پایین هم از دنیا خیلی عقبیم مثلا همین پی ۹۰ رو با نمونه های اقتصادی دیگه در دیگر کشور ها مقایسه کنید چقدر عقب تر هستیم واقعا جای تاسف هست

    ۲۰
    ۵
    • مستقل گفت:

      حرفت درسته اما مقایسه اشتباه. هر کشوری شرایط خودش را دارد. بی‌عرضگی مدیریتی، انحصار خودروسازان و تحریم مواردی هستند که هیچ کشوری در دنیا به صورت همزمان با آن درگیر نیست. خلاصه بگم که افزایش ۱۰-۱۵ درصدی تعرفه های واردات آمریکا خیلی از خودروسازان مطرح ژاپنی را زمین‌گیر کرد؛ اگر تویوتا تحریم ما را داشت یک ماه بیشتر دوام نمی‌آورد ولی تولیدات داخلی هرگز متوقف نشد هرچند کیفیت نامناسب قابل دفاع نیست.

      ۱۶
      ۱۵
      • داوود گفت:

        برادر من ابن نظر کارشناسی رو از کجا آوردی …طی این سالها جز مدیریت خراب و مسولین بی لیاقت در صنعت خودرو نتیجش شده این خودرهای اشغالی که هی شکل و فرم رو به اصطلاح عوض میکنن ولی همون اشغالیه که هست تویوتا بعد از بمباران هسته ای ژاپن دنیا رو متحول کرده مثال میزنی

        ۱۱
        ۴
      • علی گفت:

        بله ،اما بازار انحصاری وبدون رقیب هم هیچ کجای دنیا برای خودروساز فراهم نشده!! صنعت خودرو در کشور توسط مافیای قدرتمندی کنترل وهدایت میشود و دستشون به جان ومال مردم الودس،

        ۴
        ۴
      • مرتضی گفت:

        تو ایران تعرفه های خیلی بالا هست درواقع تحریمی هست که حاکمان بر خودرو گذاشته اند

        ۲
        ۱
  2. روح الله گفت:

    مردم شرکت سایپا بسیار بدقول و بد عهد است ثبت نام نکنید بنده نزدیک به دوسال است برای شاهین ثبت نام کردم تکمیل وجه هم نمودم ولی از خودرو خبری نیست نه نمایندگی پاسخگو است نه شرکت سایپا

    ۲۶
    ۴
    • افشین گفت:

      تا واردات خودرو بصورت واقعی آزاد نشود و بعرفه های گمرکی به زیر پنجاه درصد در ابتدا و در سالهای بعدی پایینتر نیاید و رقابت ایجاد نشود ما شاهد تولیدات بومی بروز و با دوام نخواهیم بود. متاسفانه لابی خودرو سازان و قطعه سازان دارای نفوذی بالا هستند و مثل بانکها همه را ناراضی کرده اند. پنجاه درصد مشکلات اقتصادی ما در همین دو نمونه هست. بانکها و خودرو سازها . اینها بیشتر از تحریم مردم را آزار میدهند ‌

      ۱۳
      ۰
  3. وحید وکیلی گفت:

    یه برنامه بود قدیما به اسم هوشیار و بیدار.
    هرکی میخواد از سایپا ماشین بگیره اول بره او مجموعه رو نگاه کنه.بعد بره ثبت نام کنه.
    تا بلایی که سر ما اومده سر اون نیاد.پول به ثبت نام کن بعد بشین بزن تو سرت.

    ۲۰
    ۱
  4. فریدون گفت:

    در حدود ۱۰ ماه صفحه کلاج ماشین کوییک ایراد و خراب است نمایندگی تقاضا داده اما تا کنون عوض نشده …خدمات سایپا صفر ضعیف ضعیف بد بد …خدمات ایران خودرو عالی عالی با مدرک می تونم اثبات کنم ….

    ۷
    ۰
  5. ناشناس گفت:

    خدایا این موتور پداید نمیخواد دست از سر ما برداره که تو تولیدات سایپا هست

    ۱
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X