ساینا S ارتقا یافته معرفی شد


گروه خودروسازی سایپا ساینا S ارتقا یافته را برای عرضه در سامانه یکپارچه معرفی کرد. این خودرو با استانداردهای ۸۵گانه جدید تولید می شود.
به گزارش آخرین خودرو، ساینا S ارتقا یافته همچنان از پیشرانه M15 استفاده می کند و هنوز پیشرانه M15i برای این سدان اقتصادی سایپا معرفی نشده است. این خودرو ۸۶.۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور 130 نیوتن متر در اختیار دارد و جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان را به چرخ های جلوی ساینا S ارتقا یافته می رساند.


در ساینا S ارتقا یافته همچنان امکاناتی مانند دو کیسه هوا، فرمان هیدرولیک، سنسور پارک عقب، شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی دستی، رینگ فولادی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، تریم داخلی پارچه، رینگ فولادی و… دیده می شود. اما در کنار این امکانات قابلیت سیستم کنترل پایداری الکتریکی (ESC)، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و سنسور پایش فشار باد تایرها هم به این تیپ ساینا S اضافه شده است. همچنین نشانگر تعویض دنده GSI به صورت استاندارد بر روی این تیپ ساینا فعال است.
در حال حاضر قرار است تا ساینا S در چهار تیپ DA، با استانداردهای ۸۵گانه، آپشنال و اتوماتیک به سیستم کنترل پایداری الکتریکی مجهز شود و با این قابلیت به دست مشتریان برسد. اما هنوز این خودرو با قابلیت کنترل حرکت در سربالایی و سامانه کنترل پایداری الکتریکی به بازار نیامده است و فعلاً در مرحله فروش قرار دارد.
در آینده قرار است تا سایپا خانواده ساینا را هم با پیشرانه M15i یا همان M15-GSI به بازار عرضه کند. این پیشرانه با تغییراتی به زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی مجهز شده است و ۹۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر تولید می کند. البته این پیشرانه همچنان با حجم ۱.۵ لیتر و چیدمان ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ تولید می شود. در حال حاضر پیشرانه M15i در محصولاتی چون کوییک GX، اطلس و سهند استفاده می شود و بزودی در ساینا S هم نصب خواهد شد.
ایرانخودرو و سایپا مسابقه گذاشتن سر این که کی اشغالش را با قیمت بیشتری بفروشه
با سلام
تو عکس صفحه کلیداش دقت کنید دو کلید اول مال برف پاک کن شیشه عقب هست؟؟؟؟؟؟؟چرا؟؟؟این که سدان هست برف پاک کن عقب یعنی داره یا اشتباه مال کوییک هست؟؟
رو در سمت راننده دوتا کلیده که سمت چپ بالابر شیشه سمت راننده و سمت راستی هم برای شاگرد و یک کلید چپ و راست که برای آینه بغل هاس و یک توپی به اندازه سکه هم داره که با اون تنضیم میکنه آینه بغل هارو
حقیقت تلخی که در مورد ساینا کوییک سهند و اطلس وجود داره و نمیشه به این راحتیا از کنارش گذشت اینه که شاسی هاشون به شدت ضعیفه، موتور پر صدا، صندلیای ضعیف، گیربکس سفت ( بد جا رفتن دنده ها مخصوصاً تو ترافیک) و سیستم فنربندی و تعلیق ضعیف
هم ساینا و هم کوئیک و احتمالاً سهند همین مشکل رو داره چون از همین خانواده هست و اون مشکل بغل یاتاغانی هست که با کلاچ گرفتن شروع به تقه زدن و صدا دادن می کند و منجر به تعویض موتور می شود.
سهند و اطلس مگه اومده بازار ک نظر میدی
هرچییی باشه از پژو حلبی واشری یا سمندون شاتونی یا تیوفایو سرطان روغن سوز بهتره …. حداقل بدنه محکمتری نسبت ب اسباب بازیای ویرانخودرو داره