%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰

سبقت کرمان موتور در داخلی سازی از رقبا

منتشر شده در 11 اسفند 1403 ساعت 14:18
نویسنده حسین بابایی
عکاس علیرضا پاداش
داخلی سازی کرمان موتور

شرکت کرمان موتور مدت هاست که به سمت تولید محصولات با درصد داخلی سازی بالا رفته است. ایگل به عنوان اولین محصول ملی کرمان موتور، در بحث داخلی سازی توانسته تا از رقبا پیشی بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، در حال حاضر کرمان موتور تنها خودروساز بخش خصوصی است که با احداث مرکز تحقیقات خود به سمت تولید محصولاتی با نشان ملی رفته و توانسته تا داخلی سازی خودروهایش را افزایش دهد. با وجود اینکه ایگل محصولی جدید در کرمان موتور به حساب می آید، اما می بینیم که بر خلاف سایر خودروسازان با درصد داخلی سازی بالاتری به خط تولید این خودروساز خصوصی آمده است. در شرایط فعلی می بینیم که خودروسازانی مانند ایران خودرو و سایپا، محصولات جدیدشان را با داخلی سازی کمتر از ۷۰ درصد به خط تولید می آورند و بخش قابل توجهی از قطعات خودروهای جدیدی را از طریق تامین کنندگان خارجی به خط تولید می آورند.

اما کرمان موتور ایگل را که بر اساس جک J4 توسعه پیدا کرده است، با سهم بالایی از مشارکت قطعه سازان و تامین کنندگان داخلی تولید می کند. در شرایط فعلی می بینیم که نزدیک به ۹۰۰ قطعه ایگل کرمان موتور در داخل کشور تولید می شود. برای همین می بینیم که درصد داخلی سازی این سدان ملی به ۸۷ درصد رسیده است و IPI آن بیش از ۸۰ درصد اعلام می شود.

بخش هایی از تزئینات خارجی، تزئینات داخلی، موتور، گیربکس، تعلیق، چرخ ها، بدنه، سیستم برق و… کی ام سی ایگل توسط شرکت های داخلی تولید و تامین می شوند.

کرمان موتور در کنار اینکه با معرفی ایگل محصولی با داخلی سازی بیشتر نسبت به جک J4 را به خط تولید خود آورده است، توانسته تا نسبت به J4 ارتقایی را برای مشتریانش فراهم کند. ایگل در کنار تغییر در بحث ظاهر نسبت به جک J4، با ویژگی های جدیدی مانند فناوری LED چراغ ها، تریم داخلی جدید، کلاستر دیجیتال و… به دست مشتریان خواهد رسید.

شرکت کرمان موتور برنامه دارد تا در سال آینده یک هاچ بک ملی را هم به بازار معرفی کند. خودرویی که قرار است تا با سبکی جدید از طراحی و امکانات در خطوط تولید کرمان موتور ساخته شود.

ویدیوی معرفی کی ام سی ایگل کرمان موتور

ویدیو های پیشنهادی
  1. مسعود گفت:

    سلام داخل و پشتش کاملا شبیه جک j4 ولی جلوش قشنگ تره

    ۹
    ۰
  2. حجت‌اله براهنی گفت:

    فکر کنم صرفا می‌خواستن داخلی سازی بشه! این که چی داخلی‌سازی بشه و چه ظاهری داشته باشه مد نظرشون نبوده! سرمایه‌گذاری روی تولید این خودرو زشت واقعا از کج‌سلیقگی این شرکت بوده.

    ۷
    ۳
  3. رامین صفایی گفت:

    کرمان موتور دربست در اختیار چینی ها است . آنوقت برایمان در سدان ملی
    یاوه سرایی میکند

    ۰
    ۱
  4. امین گفت:

    بیرونش خوبه، داخلش بده!
    حتی دوربین دنده عقب هم نداره؟!

    ۲
    ۰
    • رضا بابائی گفت:

      با سلام
      بجای ماشین کپی چینی دادن، تاخیر تحویل مردم رو یکسال هست نداده
      دزدی جائی نمیرسه
      آه مردم پشت مدیرعامل و صاحب کرمان موتور هست

      ۱
      ۰
  5. محمد گفت:

    موتور ۱۰۴ اسب با گیر بکس cvt تهویه دستی بدون سانروف بدون کیلس و بدون دوربین دنده عقب !
    خب با این قیمت تارا و شاهین خریدش منطقی تره

    ۱
    ۰
  6. رضا بابایی گفت:

    تاخیر تحویل حق مردم هست
    یکساله سرکار گذاشتید
    خیر نبینید

    ۳
    ۰
  7. امین گفت:

    برای تامین هوای ورودی سپر را سوراخ سوراخ کرده اند!

    ۰
    ۰
  8. Mohamad گفت:

    حداقل موتورشو ده اسب قوی تر میکردید، نمیشد یا نتونستید؟
    فقط بلدن مهندسی معکوس انجام بدن

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X