بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰

شاهین اتوماتیک در حال تست دیده شد

منتشر شده در 10 تیر 1402 ساعت 10:16
شاهین اتوماتیک در حال تست دیده شد

به تازگی مخاطبین عزیز آخرین خودرو تصویری از شاهین اتوماتیک برای این رسانه ارسال کرده اند که نشان می دهد این خودرو تست های فنی را پشت سر می گذارد.

شاهین اتوماتیک جدیدترین نسخه از سایپا شاهین است که قرار است عرضه گسترده خود را به زودی در بازار داشته باشد. ما در رسانه آخرین خودرو ویدیوی مختصری از معرفی این خودرو منتشر کرده بودیم که البته این ویدیو در شرکت سایپا ضبط شده بود. اما حالا تصویر جدیدی از این خودرو برای ما ارسال شده که نشان می دهد سایپا در حال انجام تست های فنی این سدان جدید است.

مشخصات فنی شاهین اتوماتیک CVT

شاید بزرگ ترین ضعف شاهین اتوماتیک مشخصات فنی آن باشد چراکه زیر کاپوت این خودرو همچنان پیشرانه قدیمی M15 توربو شده را داریم که در نسخه دنده ای یا تیپ G از شاهین دیده می شد. پیشرانه ۱.۵لیتر ۴ سلیندر ۸ سوپاپ که توربوشارژ است و توان تولید ۱۰۹ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT (ساخت پانچ بلژیک) به چرخ های جلو منتقل می شود که این گیربکس شبیه سازی ۷ سرعته مصنوعی و تنظیمات مربوط به حالت اسپرت و برفی را دارد.

شاهین اتوماتیک در حال تست دیده شد

این نکته را در نظر داشته باشید که به زودی قرار است نسخه ای از شاهین با پیشرانه بروز تر ME16 و جعبه دنده AT و همچنین دنده ای به بازار بیاید که شاهین پلاس نام دارد. بسیاری از مشتریان و علاقه مندان به خودرو این دو نسخه را با هم اشتباه می گیرند. نکته اینجاست که نام شاهین اتوماتیک مربوط به نسخه با قوای محرکه قدیمی است و نسخه بروز و AT، پسوند پلاس را دارد که هنوز مشخص نیست چه زمانی عرضه آن آغاز می شود.

حتما بینید : ویدیو معرفی شاهین اتوماتیک

زمان و قیمت عرضه؟

 با اضافه شدن سایپا شاهین CVT به لیست خودروهای مورد عرضه در دور دوم سامانه یکپارچه، بسیاری از مشتریان این خودرو را به عنوان اولویت اول در نظر گرفتند و الویت تحویل سال آینده برای اکثر مشتریان تعیین شد. البته بر اساس اولویت های در نظر گرفته شده، سایپا تا انتهای سال هم شاهین اتوماتیک را به مشتریان تحویل خواهد داد. هنوز شورای رقابت قیمت این خودرو را مثل چندین محصول دیگر مشخص نکرده و عملا مشتری نمی داند چه مبلغی را باید برای خرید این خودرو کنار بگذارد و این هم از عجایبی است که تنها در بازار ایران می بینیم. قطعا با عرضه این سدان قیمتی بالاتر از نسخه G را در بازار آزاد برای آن خواهیم داشت اما قیمت طبیعتا نمی تواند از خودروهایی مثل دنا پلاس توربو اتوماتیک و یا تارا اتوماتیک بالاتر رود. 

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X