%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰

فول آپشن ترین و قوی ترین شاسی بلند سامانه وارداتی ها را بیشتر بشناسید

منتشر شده در 14 آذر 1402 ساعت 14:30
نویسنده آخرین خودرو

در حال حاضر متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی می توانند در دور ششم فروش این دسته از خودروهای خارجی، از میان ۱۱ گزینه محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. اما در بین این ۱۱ خودرو نام جیلی آزکارا فردا موتورز هم دیده می شود که فعلاً تنها کراس اوور و شاسی بلند دو دیفرانسیل سامانه وارداتی ها است و بیشترین سطح امکانات و قدرت را در اختیار مالکان قرار می دهد.

با آغاز به کار دور ششم سامانه وارداتی ها، قیمت علی الحساب خودروهای جدید مشخص شد. در این بین جیلی آزکارا به دلیل فناوری هیبرید توانسته تا قیمت منطقی تری نسبت به اکثر رقبا داشته باشد و قیمت علی الحساب یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در مبادی ورودی، به مشتریان سامانه عرضه شود. نکته مهم این است که جیلی آزکارا با قیمت علی الحساب کمتر از رقبای تک دیفرانسیل و کم آپشن تر در سامانه وارداتی ها حاضر شده و برخی رقبای ارزان تر از آزکارا نیز امکانات، توان حرکتی و قابلیت های کمتری از این خودروی فردا موتورز به مشتریان ارائه می دهند.

ویدیو معرفی جیلی آزکارا

جیلی آزکارا تنها کراس اوور و شاسی بلند دو دیفرانسیل در سامانه وارداتی ها است. این خودرو که یک محصول ۵ نفره بزرگ به حساب می آید، ۱۹۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تولید می کند. این توان از طریق ترکیب پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر TGDi جیلی-ولوو و یک پیشرانه برقی 48V EMS ایجاد می شود و توسط یک جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلو و عقب انتقال پیدا می کند. قوای محرکه الکتریکی آزکارا نیز ۱۴ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۵۰ نیوتن متر تولید می کند و در هنگام شتاب گیری و شروع حرکت به کمک این خودروی دو دیفرانسیل می آید. این خودرو با وزن هزار و ۷۴۵ کیلوگرم مصرف سوخت بهینه کمتر از ۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را دارد و می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را ۹ ثانیه ثبت کند.

در بحث امکانات رفاهی و ایمنی، جیلی آزکارا فول آپشن ترین و کامل ترین محصولی است که تا به امروز به سامانه وارداتی ها آمده است. این خودرو که با مهندسی سازه ولوو همراه شده است، یکی از ایمن ترین خودروهای وارداتی حال حاضر کشور است و شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای دارد. همچنین رادار خط خوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار تابلوخوان، نور بالای اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و رانندگی خودکار بین خطوط از جمله امکانات ایمنی جیلی آزکارا فردا موتورز است

فردا موتورز این خودروی دو دیفرانسیل و هیبریدی وارداتی را با فول ترین سطح امکانات به بازار ایران آورده است. در آزکارا ۲۰۲۳ از تریم داخلی چرم ناپا استفاده شده و امکانات دیگری مانند سردکن و گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، حافظه تنظیمات راننده، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل تطبیقی، جلو آمپر دیجیتال، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل حرکت در سراشیبی، دوربین ۳۶۰ درجه، فناوری LED نسل جدید چراغ ها، سقف پانورامای برقی، تنظیم صندلی شاگرد از ردیف عقب، تهویه اتوماتیک دو کاناله با پاکسازی هوای کابین، استارت دکمه ای، تنظیم حالت رانندگی چهارگانه با تغییر در ساختار انتقال قدرت و عملکرد فنی، شارژر بی سیم تلفن همراه، سامانه استارت استاپ اتوماتیک، درِ صندوق عقب برقی، نور پردازی کابین، سیستم صوتی اختصاصی جیلی با ۸ بلندگو، سنسور نور، سنسور باران و… در این خودرو دیده می شود.

در حال حاضر هیچ کدام از خودروهای سامانه وارداتی ها قابلیت چهار چرخ محرک را به مشتریان ارائه نمی دهند. همچنین با قیمت های اعلام شده توسط سازمان حمایت، فعلاً جیلی آزکارا است که بیشترین سطح امکانات را در اختیار مشتریان می گذارد. از سویی دیگر سابقه جیلی در بازار جهانی و سهام داری آن در کمپانی ولوو سوئد باعث شده تا امروز آزکارا جایگاه و فروش خوبی را در بازارهای دیگر داشته باشد و سطح متفاوتی از ساختار فنی و کیفیت را به مشتریان ارائه دهد.

با آغاز ثبت نام جیلی آزکارا ۲۰۲۳، فردا موتورز امکان بازدید از این کراس اوور دو دیفرانسیل و هیبرید را برای مشتریان فراهم کرده است. برای همین متقاضیان سامانه وارداتی ها می توانند پیش از انجام ثبت نام، از این خودرو بازدید داشته باشند و در برخوردی نزدیک، با کیفیت و سطح ویژگی های این خودرو مواجه شوند.

ویدیو های پیشنهادی
  1. مهدی گفت:

    یکی به تولید کننده ها و وارد کننده گان خودرو اینو بفهمونه که در ایران بنزین سوپر نیست ،پس چرا خودرو با موتور توربو وارد بازار میکنید توربو قطعا بنزین سوپر میخواد

    ۵۷
    ۲
  2. اوجاقی گفت:

    خدایی هر کاری میخواهید بکنید ولی به چشم دوگوش چهارپا بهمون نگاه نکنید
    آخه کجای دنیا این خودروها خریدار داره اونم با یک‌چهارم قیمت ایران ، که اینجور برا فروش این لگن شیپورچی شدید

    ۱۴
    ۱
    • قلیدون! گفت:

      خودرو وارداتی که میگفتن اینا بودن! این ماشین چینیهایه بی کیفیت که از اول اینجا ریخته بودن! مردم رو چی فرض کردن خدایی! چقدر میتونن دروغ بگن!

      ۱۱
      ۴
  3. علی گفت:

    دوباره خودرویی دیگر برای مرفهین بی درد….

    ۲
    ۳
    • آرش گفت:

      واقعااا این فقط مانور بود. همون ماشین چینی فقط به اسم خارجی بهمون دارن میدن. آقا ما چین دیگه از خودمونه. لطف کنید مافیا ماشین از کشورهای اروپای و آمریکا وارد کنید که حداقل ۲۰ سال بشه سوار شد. گناه ما چیه بعد۳ سال تن و بدنمون باید بلرزه که باید باز ماشین عوض کرد

      ۳
      ۱
    • فریور موسوی گفت:

      سلام در مورد جیلی یا جلی بدون هیچ قصد و قرضی این ماشین نسبت به تمام ماشینهای موجود چینی از لحاظ فنی و ظاهر خیلی سر تر است بخصوص دو دفرنسیال و تریپ ترونیک برای من ایده ال است بنده را در رزرو خرید بگذارید.متشکر

      ۹
      ۰
  4. ت گفت:

    همون اول گفت فردا موتوره دیگه نگاه نکردم
    یعنی هر کی از فردا موتور بخره باید روزی سه بار بگه غلط کردم

    ۶
    ۰
  5. علی گفت:

    چرا اصطلاحاتو فارسی نمیگی چرا میگی کلاستر …… خیلی فکر میکنی ماحال میکنیم تو با کلاس صحبت میکنی 🤣

    ۱
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X