%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰

قطار اعتراضات خودرویی به ایستگاه زامیاد رسید

منتشر شده در 01 مرداد 1402 ساعت 09:58
قطار اعتراضات خودرویی به ایستگاه زامیاد رسید

امروز تعدادی از مشتریان شرکت زامیاد در مقابل این شرکت با تجمعی مسالمت آمیز اعتراض خود را به تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودروها نشان دادند.

اعتراضات خودرویی از آن دست اتفاق هایی است که این روزها بسیار شاهد آن هستیم. مشتریان معترض به قیمت خودروهای مونتاژی یک روز در مقابل وزارت صمت و روز دیگر در مقابل مرکز ملی رقابت تجمعاتی مسالمت آمیز انجام می دهند تا به نوعی اعتراض خود را نسبت به رویه قیمت گذاری محصولات مونتاژی نشان دهند. امروز اما تجمعی متفاوت توسط تعدادی از مشتریان شرکت زامیاد در مقابل این شرکت رقم خورد که ربطی به قیمت گذاری ها نداشت و مشکلی عمیق تر و عجیب تر باعث آن شده بود.

قطار اعتراضات خودرویی به ایستگاه زامیاد رسید

مشکل مشتریان زامیاد چیست؟

مشتریان زامیاد خرید خودروی خود را انجام داده اند و مبلغ خرید را بطور کامل پرداخت کرده اند اما شرکت نمی تواند شماره گذاری این خودرو ها را انجام دهد. البته قبلا هم به مشکل شماره گذاری خودروهای زامیاد پرداختیم و گفتیم که سازمان استاندارد مجوز شماره گذاری به این خودروها را نمی دهد. این یعنی شرکت خودروهایی را فروخته که عملا مجوز شماره گذاری نداشته اند و حالا تنها سر بی کلاه قصه ما سر مشتری است. البته بر اساس آنچه مدیران زامیاد می گویند، این شرکت مهلت قانونی داشته تا شماره گذاری این خودروها انجام شود و سازمان استاندارد زودتر از مهلت تعیین شده از صدور مجوز شماره گذاری امتناع می کند. شاید تعداد افرادی که در تصاویر تجمع اعتراضی زامیاد می بینید به نظر زیاد نیاید اما نکته زمانی مهم و عمیق می شود که بدانید بنا بر شنیده ها بحث عدم شماره گذاری ۱۲ هزار دستگاه خودرو در میان است!

قطار اعتراضات خودرویی به ایستگاه زامیاد رسید

این قشر زحمت کش را دریابید

اکثر مشتریان محصولات زامیاد راننده وانت هایی هستند که با خودرویشان کار می کنند و خرج یک خانواده را می دهند. برخی از مخاطبین آخرین خودرو به ما پیام داده اند که به دلیل تاخیر زیاد و عدم شماره گذاری در خرج زندگی شان مانده اند. قصه امروز عدم شماره گذاری خودروهای نیسان از باقی مشکلات صنعت دردناک تر است چراکه تاخیر در تحویل این خودرو ها کاملا به معیشت خانواده های زیادی لطمه می زند. البته به گفته شرکت زامیاد، روزانه ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جریمه تبرای این خودروها محاسبه می شود اما سود تاخیر دردی را از مشتری بی وانت (یا عملا بیکار) دوا نمی کند.

امیدواریم سازمان ملی استاندارد چاره ای را برای شماره گذاری این خودروها داشته باشد و اگر قرار است خودروهای زامیاد به شماره گذاری نرسند، دلیل فروش این خودروها و تخلف احتمالی بررسی شود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. حامدح گفت:

    سازمان استاندارد هم مردم را سر کار گذاشته. وقتی یک ماشین از شاسی و ورق بدنه گرفته تا سیستم ترمز و حتی آیینه بغل (تمام تولیدات داخل) فاقد استاندارد لازم هستند و سالانه باعث کشته شدن بسیاری می شوند؛ فقط بدلیل ایرادات کوچک و احمقانه (مانند عدم امکان تنظیم زاویه چراغ از داخل) اجازه شماره گذاری نمیدهد!!!!

    ۳
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X