%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰

قیمت فیات ۵۰۰ اعلام شد

منتشر شده در 28 آذر 1402 ساعت 22:03
نویسنده حسین دلاور
قیمت فیات 500 اعلام شد

پس از تایید سازمان حمایت و نهادهای مربوطه، قیمت نهایی فیات ۵۰۰ وارداتی برای مشتریان اعلام شد. فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۲۳ توسط شرکت پارسیان موتور مانلی به بازار عرضه می شود.

به گزارش آخرین خودرو، فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۲۳ با پیشرانه ۱.۲ لیتری و جعبه دنده اتوماتیک قیمت نهایی دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را برای مشتریان دارد. این قیمت با احتساب هزینه شماره گذاری، عوارض، مالیات و… است.

نام خودروقیمت مصوب آذر ۱۴۰۲ (تومان)
فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۲۳۲.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰

نمونه ۱.۲ لیتری فیات ۵۰۰ قدرتی حدود ۶۹ اسب بخار را با گشتاور ۱۰۲ نیوتن متر تولید می کند. این خودرو قرار است که با جعبه دنده های اتوماتیک یا همان نیمه اتوماتیک AMT به دست مشتریان ایرانی برسند. سقف شیشه ای، ۷ کیسه هوا، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر دیجیتال، اپل کارپلی، تهویه اتوماتیک، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، سنسور باران، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، تنظیم حالت رانندگی، دنده پشت فرمان و… از جمله امکاناتی است که در فیات ۵۰۰ پارسیان موتور دیده می شود. به عبارت ساده تر می توان گفت که پارسیان موتور تقریباً نمونه های فول آپشن تنفس طبیعی این هاچ بک ایتالیایی را برای بازار ایران انتخاب کرده است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. جعفری گفت:

    یک مقدار گرون نیست ؟ دو میلیارد و دویست حتی کی لس هم نیست. فقط فیاته

    ۲۴
    ۲
  2. MBT گفت:

    ۲۲۰۰۰۰۰۰۰۰ تقریبا ۲میلیاردش زیاده

    ۲۹
    ۵
  3. Karim گفت:

    آخه amt؟! همون mt میوردن خیلی هم بهتر بود

    ۶
    ۲
  4. S گفت:

    این چه طرز قیمت گذاری هست😐😐

    ۱۵
    ۰
    • مهدی گفت:

      یا شما خیلی بدسلیقه ای یا من!!!
      آخه این قوطی کبریت چه جذابیتی داره؟؟؟!!!
      قیافه قورباغه لگد شده
      آپشن تقریبا صفر
      فضا منفی در حد موتورسیکلت
      قدرت موتور و شتاب در حد رنو۵
      کجاش جذابه؟؟؟!!!!
      یعنی واقعا کسی پیدا میشه پول برای این بده؟؟!!!
      یه موتورسیکلت مسقفه که نهایت ۲۰۰ می ارزه … البته اگه به این قیمت هم بود باز شک داشتم که میصرفه یا نه.

      ۱۷
      ۵
  5. توحید گفت:

    واقعا منتظرم ببینم چه کسی این ماشین رو با این قیمت میخره

    ۱۳
    ۲
  6. کامران گفت:

    واقعا خجالت داره کلا شورای رقابت رو خلاص کردن آخه ۲ میلیارد برای ارزانترین و کوچیک ترین خودرو خارجی اونم از یک شرکتی که محصولاتش درجه ۲ یا ۳ اروپا به حساب میاد……

    ۳
    ۰
  7. امیر گفت:

    درسته فیات برند معروفی هست ولی در مقایسه با قیمت‌های جهانی و توان خروجی موتور حرفی برای گفتن نداره.

    ۱
    ۰
  8. یاسر امیری گفت:

    وجدانن پلاستیک خشک، خشکه حالا هر کجای دنیا که باشه واسه این ماشین خشک بودن متریال داخلی خوبه ولی واسه چینی ها نه، تابلو داری براشون تبلیغ می‌کنی ، وجدانن چی داره جز برند بودن که فقط پول آرم جلوی ماشین رو میدیم، نه کیلس، نه جک کاپوت، نه نرمی ادوات داخلی، نه زیبایی در طراحی داخلی و بیرونی و نه فضای خوب، فقط انگار رونوی فیس لیفت شده بازار هست، وجدانن درز و دوزشو ببین خصوصا داشبوردش، درد چینی های جدید به جونشون

    ۲
    ۲
  9. محمد گفت:

    این ماشین مورد خوبی بود که جایگذین پراید بشه نهایت قیمت هم ۲۷۰میلیون آخرش. مطمئنا این ماشین تو کشور سازندش ۶۵ الی ۷۰ میلیون بیشتر نیست. یعنی ۲میلیارد وارد کننده میخواد از این سود ببره

    ۱
    ۰
  10. جستجوگر عدالت گفت:

    مگر قانون واردات خودرو نو و کار کرده برای کاهش بی رویه خودرو و افزایش قدرت انتخاب و خرید اقشار متوسط و حتی کم برخودار پیشنهاد و مصوب نشد .تا قیمت ها کنترل و در حوزه خودرو که تأثیر شدید بر حوزه های دیگر دارد تورم مهار شود .قیمت بازار آزاد
    در سال ۱۴۰۱به قیمت کارخانه ها نزدیک شود و بازار عرضه و تقاضا مدیریت شود . ولی با نفوذ مافیای خودرو در شورای رقابت ،مجلس ،و وزارت صمت متاسفانه نه تنها قیمت بازار آزاد به قیمت کار خانه نزدیک نشد بلکه قیمت خودرو در درب کارخانه ها با اجازه افزایش ۴۰٪در ابتدا سال سپس خرد خرد در ادامه به قیمت بازار نزدیک شد حتی قیمت خودرو داخلی مانند دنا و پژو پارس و… از حدود سیصد تا پانصد میلیون تومان پاییز سال ۱۴۰به پانصد تا هفتصد میلیون تومان در پاییز ۱۴۰۲ رسید . البته در این میان یک جهش قیمتی در اواخر سال ۱۴۰۱و بهار ۱۴۰۲در قیمت ها رخ داد که با عدم استقبال مردم و اخبار واردات خودرو کارده قیمت مقداری کاهش یافت ولی جبران افزایش قیمت ۷۰٪را نگرفت . آقای قشر متوسط و کم برخودار توان خرید خودرو بی کیفیت دو میلیارد و دویست میلیونی را دارند

    ۱
    ۰
  11. مهدی صالحی گفت:

    خودتون اوسکول کنید نه ملت با اون پول میرم تویوتا کمری میخرم هم از ابهت و هم راحتی و موتوری زیر پام هست که مرگ نداره سوار میشم نه یه قورباغه شماها هیچ وقت به فکر ما ها نبودید و نخواهید بود فقط وفقط به فکر جیب خودتان هستین. برو دیوار نگاه کن ببین با ۲۲۰۰ چه خودروهای میتونی بخری که بهتراز این قورباغه باشه

    ۱
    ۰
  12. محمد گفت:

    ظاهرا اشتباهی رخ داده قیمت رو خواستن ریال بنویسن. اشتباها تومان نوشتن. قیمت دویست وبیست تومان هست امتیازش اینه که هرکه ۳ تا ببره دانه ای ۱۷۰ تومان ۵تا ببره دونه ای ۱۰۰ تومان. ۱۰ تا ببره دونه ای ۴۵ تومان میفته کیلویی ببره کیلویی ۴۵ تومان به شرط چاقو

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X