اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات اوپل موکا پرشیا خودرو اعلام شد

منتشر شده در 08 آذر 1403 ساعت 15:40
نویسنده حسین دلاور
مشخصات اوپل موکا پرشیا خودرو

شرکت پرشیا خودرو در دوره جدید واردات برنامه دارد تا محصولات اوپل را عرضه کند. در گام نخست اوپل موکا از هفته آینده به فروش می رسد و برای همین مشخصات اوپل موکا پرشیا خودرو اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، در دور جدید عرضه خودروهای وارداتی پرشیا خودرو هم حضور دارد و اوپل موکا را برای فروش آماده کرده است. این کراس اوور آلمانی از گروه استیلانتیس بوده و ساختار بسیار نزدیکی به محصولات پژو، سیتروئن، لانچیا، فیات و… دارد. با به روز رسانی جدید سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، کاتالوگ و مشخصات اوپل موکا پرشیا خودرو هم در این وبسایت قرار گرفت.

اوپل موکا پرشیا خودرو با پیشرانه ۱.۲ لیتری توربو شارژر سه سیلندر عرضه می شود. پیش از این، چنین پیشرانه ای را در دی اس ۳ دیده بوده و حال قرار است تا در کنار اوپل موکا، این پیشرانه بر روی سیتروئن C3-XR سایپا هم نصب شود. این پیشرانه در اوپل موکا ۱۳۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور 230 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT هم توان را به چرخ های جلوی موکا می رساند.

در اوپل موکا پرشیا خودرو امکاناتی مانند شش کیسه هوا، دنده پشت فرمان، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، تنظیم حالت رانندگی، سنسور نور، سنسور باران، کلاستر دیجیتال، کروز کنترل، گرمکن صندلی های جلو، گرمکن فرمان، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، سامانه استارت استاپ اتوماتیک و… دیده می شود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. رامین گفت:

    طراحیشو دوست دارم ولی واقعا موتور قویتری نبود که بزارن؟؟؟ ۱.۲ لیتر آنهم ۳ سیلندر اصلا جذاب نیست. مهم نیست ۱۳۰ اسب میده، حجم موتور هم باید معقول باشه و سیلندر هم ۴ نرمال هست. یعنی موتور ۱.۵ یا ۱.۶ و ۴ سیلندر اگه بود بسیار میتونست جذاب باشه. کلا از نظر من موتور ۱.۶ توربو (با اغماض ۱.۵ لیتر) و ورژن MPI (بهیچ وجه GDI توصیه نمیشه) با فناوری توربو چیزی حدود ۱۶۰ اسب ارائه میکنه که کاملا منطقی و مناسبه و با بنزین ما هم سازگاره (دلیلی نمیبنم همین موتور با فناوری GDI توانش بشه ۱۹۰ تا ۲۰۰ و از از اونطرف موتور ماشین با بنزین بیخود و اکتانهای تقلبی نابود بشه).

    ۱
    ۰
  2. علی گفت:

    واقعا اینهمه کاهش حجم موتور و تقلیل به ۳ سیلندر با مصرف ۶.۵ لیتری توجیهی نداره!!!!
    واقعا هیچ کنترلی نیست که خودروهای با مصرف زیر ۵ لیتر بیارن ؟؟؟؟؟؟

    ۰
    ۰
  3. کوروش احمدی گفت:

    تنها خودرو این دور از عرضه که چینی نیست و توی چین مونتاژ نشده، ولی احتمالا تیپ کم آپشنش رو بیارن با قیمت خیلی بالا که هیچکس نتونه بخره.

    ۳
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X