مشکل فنی برای وارداتی های ماموت ؛ چرا جتاهای وارداتی داغ می کنند؟

به تازگی تعدادی از صاحبان جتاهای وارداتی ماموت از طریق تماس با رسانه آخرین خودرو از مشکل فنی خودروهایشان گفته اند.
تعدادی از مشتریان جتاهای وارداتی به تازگی از طریق تماس با پایگاه خبری آخرین خودرو از مشکل فنی خودروهای وارداتی ماموت خودرو گفته اند. بر اساس آنچه این مشتریان می گویند، با بالارفتن درجه حرارت روغن خودرو و گذشتن آن از ۱۰۰ درجه سانتیگراد، آمپر آب هم بالا می رود و وضعیت اخطار در کلاستر نمایش داده می شود. پس از آن چراغ چک خودرو روشن می شود و کولر هم از مدار خارج می شود و بعد از آن سیستم های استارت استاپ و همچنین ترمز اضطراری هم خطا می دهد. گزارش مشتریان حاکی از آن است که این مشکل بصورت تقریبا یکسان برای بسیاری از مالکین مدل های VS5 و VS7 رخ داده است.
البته این مشتریان برای بروز این مشکل و رفع آن به خدمات پس از فروش ماموت خودرو مراجعه داشته اند. در ابتدا بیان شده که این کراس اوور نیاز به آپدیت نرم افزاری دارد اما پس از آن با آپدیت های نرم افزاری و حتی تعویض یونیت فن، مشکل برطرف نشده است. برخی شنیده ها حاکی از آن است که حتی مهندسان چینی جتا هم این مورد را بررسی کرده اند اما به نتیجه ای نرسیدند.

قرار بود با آغاز دوباره واردات خودرو شاهد حضور خودروهای با کیفیت تری در بازار باشیم و وجود چنین مشکلی در خودروهای وارداتی ماموت خودرو بسیار عجیب به نظر می رسد. گفتنی است نام و مشخصات تعدادی از مشتریان جتاهای وارداتی که چنین مشکلی دارند برای پایگاه آخرین خودرو ارسال شده است و شرکت ماموت خودرو می تواند پیگیری مشکلات این عزیزان را از طریق این رسانه انجام دهد. همچنین آخرین خودرو آمادگی انتشار هرگونه جوابیه و یا اطلاعیه از جانب آن شرکت را در تمامی بستر های خود دارد. امیدواریم پیگیری های مربوطه و رسیدگی به مشکل مشتریان به زودی انجام شود.
این تازه فولکسواگن پشتش هست، خدا به داد مابقی برسه!!!
خوده شماهمجقدر تعریف کردین اط اینماشین.
اقای دلاور ی سوال دارم از شما
ایا ماشینهایچینی هم سیستم کولینگ موتور گیربکس و کابین برای ایران تقویت شده هستن؟ مثل خودرو ساز های دیگر ک برای هر منطقه سیستم های خاص اب هوایی اونجارو بکار میگیرند.ایا چینی ها چنین سیستم هایی رو تقویت میکنن چون ایرانم باید مثل سفارشات خلیج باشه چون کلا گرمه همه جا به شدت.
اتفاقا من هم همچین موردی را دارم . یکربع که راه میرویم ، دمای روغن با به ۱۰۰ میرسه . حتی بی کولر و در جاده بدون شیب . SV7 دارم
ایول باریکلا
یه کم صبر کنید پاییز میشه مشکل حل میشه، تا تابستون بعدی هم خدا بزرگه
والا با دمای ۵۰ درجه مرسدس بنز و پورشه هم داغ میکنن ..
این حرف های بی اساس چیه میزنید ….. من ۶ ماه است دارم تو گرمای ۵۰ درجه رفتم جنوب هیچ مشکلی نداشته نه داغ کرده نه کولر از کار افتاده ….. لطفا تبلیغ الکی نکنید حداقل تیتر نکنید این موضوع بی اساس را
یک جوری میگید مهندسان چینی …. ۱۰۰ درصد بنزین بی کیفیت ریختید باعث اصطکاک بیش از حد پیستون شده …. لطفا این تیتر را پاک کنید و عیب روی ماشین نگذارید
حالا مردم هی برین پول زبون بسته رو بدین ماشین چینی بخرین
این حالا اولشه the best
من جتا VS7 دارم و چند مسافرت خارج از شهر بین تهران و شمال باهاش رفتم اما با هیچ مشکلی مواجه نشدم خدا رو شکر و فوق العاده راضیم.
با اختلاف از ماشین قبلیم که سانتافه بود بهتره.
از شنیدن اینکه برای بعضی این اتفاق افتاده خیلی متاسف شدم. امیدوارم اشکال کوچیکی باشه و مرتفع بشه. شاید از بنزین نامرغوب یا کم بودن آب یا روغن و … باشه
اینا که موتورش فولکس واگن بود که ….😂😂😂😂😂😂😂 این از این و اون هم از دانگ فنگ پالادین که به جای نیسان ترا میخان فرو کنند به مردم ….😂😂😂😂😂😂😂
علت مشخصه چون آقای دلاوری پول می گیره که بره از هندلینگ این ماشین تعریف کنه ولی نمیدونه که یک آشغال چینی که مثلا پیچ و مهره هاش ساخت فولکس هست ارزش تبلیغ نداره
من تصمیم به خرید این خودرو را دارم و چون خیلی تحقیق کردم در شاسی ها با توجه به برند معتبر فولکس واگن بهترین گزینه هست . از فنی نمایندگی هم تحقیق کردم اون مشکل در سری اول ها بود که با یالا بردن دمای اتومات فن به سادگی حل شده
اینکه فلان مشتری گفته در دمای بالای این روزها ماشین داغ میکنه را اینجوری تیتر کنید جای تعجب دارد..بهتره از مهندسین شرکت استعلام موضوع میکردید تا پاسخ آنها روشنگری میکرد بعد فولکس واگن آلمان را زیر سوال میبردید ..ممنون
این تازه اولین نشانه های بروز اصطحلاک هستش، وقتی میگیم موتور اروپایی با کیفیت بنزین ایران سازگاری نداره یک عده جدی نمیگیرن، باید برای این ماشین بنزین با حداقل اکتان ۹۵ استفاده بشه که در ایران نیست. استفاده از بنزین بی کیفیت بار مکانیکی زیادی روی این موتور کم حجم توربو تحمیل میکنه که این مشکل داغ کردن با تغییر فصل هم حل نمیشه فقط کمتر میشه، فکر نکنید زمستان دیگه همه چی اوکی میشه.
فقط می توانم بگم این آرامش قبل از طوفان هست و با این کیفیت بنزین خودرو های جتا دو سال هم در ایران دوام نمیارن و طوفانی از اصطحلاک و در نهایت تعویض موتور در انتظار مشتریان گرامی هست.
مشکلتون اینه که sx5 فردا موتور بدون توربو نخریدید به این روز افتادید
ما تصمیم به خریدش داشتیم
الان یعنی ارزش خرید نداره؟
اگه میشه راهنمایی کنید
سلام. این قضیه جوش اوردن خودرو ماموت خودرو به کجا رسید. تو ویدیو تون خیلی از ماشین خوب گفتید. همه میگفتید با اینکه کم اپشنه ولی استخوان داره. خوده نمایندگی ها و شرکت منکر قضیه هستند.
ای کاش آخرین خودرو لطفا گزارش دقیق تری از این موضوع ارائه بدهد
این خبر شایعه ای بیش نیست ،سری اول تحویل گرفتن تو گرمای بندرعباس کولر روشن اصلا داغ نکرده و خیلی راضیم،قبلش اسپرتیج ۲۰۱۶ داشتم،این خیلی سرتر از اونه،برید فیلم مقایسه تصادف جتا با اسپرتیج رو ببینید… من از خریدم راضیم حالا اونایی که دوست ندارن دستشون بهش نمیرسه