%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

نسخه قدیمی لئو MX8 رونمایی شد

منتشر شده در 03 آبان 1402 ساعت 20:57
نویسنده سامان امانی
عکاس علیرضا پاداش
نسخه قدیمی لئو MX8 رونمایی شد

لئو MX8 که شاسی بلند دو دیفرانسیل ایستا موتور به حساب می آید، حال با نسخه قدیمی توسط مانیان خودرو رونمایی شده است.

به گزارش آخرین خودرو، لئو MX8 نسخه مونتاژی نیسان ترا نسل جدید است که با ظاهری فیس لیفت به بازار ایران آمده و تولید آزمایشی آن آغاز شده است. نیسان ترا یک شاسی بلند آفرودی و دو دیفرانسیل است که بیشتر برای بازار چین طراحی شده و توسط شرکای تجاری این خودروساز ژاپنی، در چین تولید می شود. اواخر سال گذشته بود که آخرین نسخه ترا با فیس لیفت و تغییرات فنی جدید توسط ایستا موتور به بازار ایران معرفی شد. این خودرو در بازار ما لئو MX8 نام دارد و فعلاً لوکس ترین شاسی بلند دو دیفرانسیل مونتاژی بازار ایران است.

نسخه قدیمی لئو MX8 رونمایی شد

حال در این بین پرشیا خودرو و مانیان خودرو به سراغ نسخه قدیمی لئو MX8 و نیسان ترا رفته اند و به تازگی این خودرو را رونمایی کرده اند. نسخه قدیمی لئو MX8 که قرار است در مانیان خودرو مونتاژ شود، از نظر سطح امکانات در جایگاه پایین تری از MX8 ایستا موتور قرار می گیرد و با ظاهر قدیمی به ایران آمده است.

در این بین پرسشی مهم مطرح می شود که چرا وزارت صمت تا این حد بدون برنامه و ناآگاه رفتار می کند و در حالی که نسخه جدید خودرویی به خطوط تولید ایران رسیده است، مجوز مونتاژ نسخه قدیمی را به شرکتی دیگر می دهد؟

حتماً ببینید: ویدیوی معرفی لئو MX8 در آخرین خودرو

لئو MX8 ایستا موتور با دو تیپ آفرود و آنرود به بازار ایران می آید. نمونه آنرود این خودرو به امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری مجهز است و قابلیت های لوکس تری را در اختیار خریداران قرار می دهد. پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) با کد ۴K31 میتسوبیشی در این خودرو وجود دارد. توان تولید نهایت قدرت ۲۲۸ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته ZF در حالت استاندارد به محور عقب می رسد. البته تنظیمات مربوط به سیستم دو دیفرانسیل سبک و سنگین را هم در این خودرو می بینیم.

هفت کیسه هوا، سانروف، دسته دنده الکتریکی، صندلی های برقی جلو، نمایشگر لمسی، فرمان کمکی برقی، سنسور نور، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رینگ آلومینیومی، قفل دیفرانسیل عقب و… از جمله امکانات شاسی بلند MX8 ایستا موتور است.

باید به این نکته توجه داشت که نسخه قدیمی لئو MX8 در مانیان خودرو امکانات کمتری را دارد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. محمد صادق فولادی گفت:

    دوست عزیز، چرا الکی و مقرضانه و دروغ می نویسی، لئو mx کی نسخه جدیده؟ دانگ فنگ پالادین با فیس پالاتزو! کی گفته جدیده؟؟ دانگ فنگ پالادین ۲۰۲۳ یا همون نیسان ترا همینه که میبینی! بلد نیستی یاد بگیر

    ۸
    ۱
    • بابک گفت:

      اینکه چطور یه خودرو با دو تا ظاهر متفاوت داره تو ایران مونتاژ میشه رو کاری ندارم، اتفاقاً امیدوارم شرایط رقابتی بشه و حداقل قیمت نجومی نشه!
      اما دوست عزیز یه سرچ ساده بزنی متوجه میشی این نیسان ترای جدید نیست! اصلاً داستان فرق داره!
      کاملاً درسته، ام ایکس از روی همین ساخته شده و اگر با کیفیت یکسانی تولید بشن، قطعاً ام ایکس برتری آپشن رو داره
      حالا گذر زمان همه چی رو مشخص میکنه دیگه …

      ۱
      ۰
  2. Rad گفت:

    نظر شخصی اما من این قیافش بیشتر دوست دارم. انگار بیشتر نیسان و ابهت داره

    ۱
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X