%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰

ورود گروه خودروسازی مایان به حوزه خودروهای متصل

منتشر شده در 26 مهر 1403 ساعت 15:15
نویسنده آخرین خودرو
گروه خودروسازی مایان

گروه خودروسازی مایان به تازگی گردهمایی مشتریان خود را همزمان با ۲۸ امین سال تاسیس خود برگزار کرد و در این دورهمی خودرویی از ورود این گروه به بحث خودروهای متصل خبر داد.

گروه خودروسازی مایان که احتمالا نام آن را با محصولاتی مثل دیما می شناسید، روز گذشته گردهمایی با حضور مشتریان خود و اصحاب رسانه و به مناسبت ۲۸ امین سالگرد تاسیس این مجموعه ترتیب داد. در این گردهمایی در مورد محصولات این گروه و اهداف آن در آینده صحبت شد که در ادامه به مهم ترین آن ها می پردازیم.

خودروهای متصل خودروسازی مایان

ورود مایان به حوزه کانکتت کارز connected cars

بر اساس اعلام گروه مایان، این گروه خودروسازی با همکاری همراه اول به صورت جدی به بحث خودروهای متصل ورود می کند. بحث خودروهای متصل یا همان کانکتد کارز در چهار سطح راننده، مدیر لجستیک، شرکتی و حاکمیتی توسط این شرکت پیش می رود. البته هنوز جزئیات زیادی از این طرح مشخص نیست اما طرحی که با مشارکت همراه اول پیش می رود باید نتایج جالبی داشته باشد. دقت داشته باشید بحث خودروهای متصل در خودروهای کار و تجاری یک موضوع مدرن و بسیار کاربردی است که به راننده و شرکت لجستیک این امکان را می دهد که به صورت برخط به تمام اطلاعات فنی خودرو، بار، مسیر و … دسترسی داشته باشند.توسعه این تکنولوژی در خودروهای کار و تجاری می تواند راندمان خروجی حمل را به میزان قابل توجهی بالا ببرد و در سیاست گذاری های شرکت های فعال در این حوزه تاثیر گذار باشد.

کانکتت کارز خودروسازی مایان

ناگفته نماند که فرآیند توسعه خودروهای متصل در گروه خودروسازی مایان آغاز شده است. در گردهمایی با مشتریان بزرگ این شرکت اطلاعات اولیه در مورد این پروژه داده شد و بعدا طی مراسمی رونمایی رسمی از این موضوع توسط مایان و همراه اول صورت خواهد گرفت.

آشنایی بیشتر با مایان

گروه خودروسازی مایان که حالا بیست و هفتمین سال آغاز فعالیت خود را در حوزه خودروهای کار و تجاری جشن می گیرد، حالا یک هولدینگ بزرگ است که حدود ۳۰ همت گردش مالی دارد و شرکت های ویرا دیزل، مارال تریلر، مایان موتور صنعت، مایان دیزل و دیما دیزل زیرمجموعه این هلدینگ بزرگ به حساب می آیند. این هلدینگ یکی از کار و تجاری ساز های بزرگ کشور به حساب می آید و در بحث تریلی و کاربری سازی هم سهم خوبی از بازار کشور را دارا است. شرکت های بزرگ بسیاری با این هلدینگ برای بحث لجستیک همکاری دارند و مایان نقش برجسته ای را در بحث لجستیک کشور ایفا می کند.

مایان موتور صنعت

دیما دیزل ؛ بازوی تولید مایان

دیما دیزل به عنوان بازوی تولیدی گروه خودروسازی مایان از همان بدو ورود به این حوزه توانست توجهات را به خود معطوف کند. محصولات این شرکت بالاترین رده کیفی را از ISQI کسب کرده اند و در ۳۶ ماه گذشته رتبه اول جدول کیفی به دیما اختصاص داشته است. در حال حاضر دیما دیزل محصولاتی نظیر کشنده، کامیونت ۶ تن و کامیونت ۹ تن را در سبد محصولات خود دارد و به زودی کامیون کمپرسی ۱۹ تن این نشان وارد بازار خواهد شد.

در حال حاضر سهم دیما از بازار ۱۰ تا ۱۵ درصد است و این مجموعه برنامه دارد تا به زودی به سهم ۲۰ درصدی از بازار کار و تجاری کشور برسد. البته مدیران مایان تاکید دارند که کیفیت اولیوت اول در تولید محصولات است و هیچگاه کمیت فدای کیفیت نخواهد شد. دیما دیزل در حال حاضر ۲۲ نماینده در سرتاسر ایران و تقریبا در تمام استان های کشور دارد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X