اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی تست تخصصی کراس اوور اسپانیایی ؛ سئات آتکا چگونه است؟

منتشر شده در 08 آذر 1404 ساعت 16:57
نویسنده آرام عزیزی
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو حسین دلاور
کارگردان رضا چوکامی

در این قسمت از تست و بررسی های آخرین خودرو، به سراغ ویدیوی تست تخصصی کراس اوور اسپانیایی سئات آتکا از خودروسازان راین رفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، شرکت خودروسازان راین کراس اوور اروپایی سئات آتکا را در سبد محصولات مونتاژی خود دارد. شرکت خودروسازان راین این کراس اوور اروپایی را با شرایط فروش های مختلفی به بازار عرضه می کند. به دلیل برخوداری این خودرو از ژنتیک اروپایی و اسپانایی بودن برند سازنده، آتکا رقیبی برای کراس اوور های مونتاژی در رده قیمتی بالا در بازار به حساب می آید. سئات اتکا بر اساس پلتفرم ماژولار MQB A1 گروه فولکس واگن توسعه داده شده و در برخی بازارها با نام کوپرا اتکا عرضه می شود. نخستین بار در سال ۲۰۲۰ نسخه فیس لیفت این خودرو معرفی شد و ظاهر آن به روز شد. اتکا در سال ۲۰۱۶ در تیپ فول آپشن موفق به دریافت پنج ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ شده و خودروسازان راین نسخه فیس لیفت این مدل را وارد بازار ایران کرده است.

رسانه آخرین خودرو که بیشترین تعداد ویدیوهای تخصصی معرفی و تست خودروهای جدید در ایران را دارد، به تازگی به سراغ تست و بررسی سئات آتکا رفته است. در این ویدیوی تست و بررسی تخصصی شتاب، توان حرکتی، امکانات، کیفیت متریال، کیفیت مونتاژ، مصرف سوخت، عملکرد دستیارهای رانندگی، فضای کابین و… سئات آتکا مورد بررسی قرار می گیرد.

در حال حاضر شما می توانید ویدیوی تست و بررسی سئات آتکا را از آپارات، یوتیوب و فیلم نت به صورت رایگان تماشا کنید. این برنامه آخرین خودرو با حمایت نشان آرتمن تولید شده است. آرتمن یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان مکمل سوخت در ایران است که محصولات با کیفیت و به روزی را برای خودروهای بنزینی تنفس طبیعی، هایبرید، توربوشارژر و … تولید می کند. ویژگی مهم اکتان های آرتمن، نیترو بیس (Nitro Base) بودن آن ها است. در حال حاضر شما می توانید محصولات و اکتان آرتمن را از نمایندگی های این نشان تجاری و وبسایت آن به نشانی Artmankhodro.com خریداری کنید.

ویدیوی تست تخصصی کراس اوور اسپانیایی ؛ سئات آتکا چگونه است؟

مشخصات فنی سئات آتکا خودروسازان راین چیست؟

پیشرانه سئات اتکا دارای حجم ۲۰۰۰ سی سی است و با استفاده از فناوری توربوشارژر و پاشش مستقیم سوخت کار می کند. این موتور توان تولید ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور را دارد و نیروی خود را از طریق گیربکس هفت سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل می کند. بر اساس کالیبراسیون انجام شده، سئات اتکا شش حالت رانندگی مختلف را در اختیار راننده قرار می دهد. این مجموعه موفق به کسب استاندارد آلایندگی یورو ۶ شده و میانگین مصرف سوخت آن حدود ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

آپشن ها و امکانات سئات آتکا

سئات آتکا مجهز به ۷ کیسه هوا، سیستم پایش باد تایر ها، اوتو هولد، ترمز پارک برقی، کنترل حرکت در سراشیبی، کمکی پارک خودرو، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط، هشدار برخود از جلو، کنترل حرکت در سربالایی، ترمز اضظراری، اتو لایت، مالتی مدیا ۸.۲۵ اینچی، سیستم کنترل صوتی، فرمان دی کات، صندلی چرم و پارچه، حافظه صندلی راننده، اندروید اتو و اپل کارپلی، تنظیم برقی موقعیت صندلی راننده در جهت، آینه های تاشو برقی و… است.

ویدیوی تست تخصصی کراس اوور اسپانیایی ؛ سئات آتکا چگونه است؟

قیمت و رقبای آتکا

سئات آتکا کراس اوور سایز متوسط است و با خودروهای وارداتی چندسال کارکرد و چینی های صفر کیلومتر مونتاژی رقابت می کند. این خودرو از آپشن های ایمنی و رفاهی محدود و مشخصات فنی مناسب و راضی کننده ای بهره می برد. از جمله رقبای که در بازار و کارخانه با سئات آتکا رقابت می کنند رنو کلئوس و فولکس واگن تیگوان، اکستریم VX، لوگانو L8 و… هستند.

عکس ها و تصاویر SEAT ATECA

ویدیو های پیشنهادی
  1. موسوی گفت:

    در ویدئو گفته شده چهار چرخ متحرک، در متن نوشته نیرو به چرخهای جلو منتقل میشه. کدومش درسته؟

    ۰
    ۰
  2. علی گفت:

    سلام
    چرا خودروسازان راین اینقدر کم کاری می کنه؟؟؟
    می تونه راحت خیلی از ماشین های مختلف رو تولید کنه ولی هی میره سراغ ماشین های خوب… ولی قدیمی… خوب معلومه کسی نمیره سراغش!!!
    بنظرم با شرکتهای دیگه ادغام بشه براش بهتره… که بتونند متمرکز تر کار کنند…
    در مورد کیفیت ماشین ها هم برنامه تولید کنید… فقط بررسی نکنید…
    راستی!!‌ چرا اینقدر همه از بدنه تارا بد تعریف می کنند؟؟؟

    ۰
    ۰
  3. هادی گفت:

    کراس اوور خیلی شیکی هست.
    طراحی اش رو به شدت می پسندم و به نظرم بی نظیره.کلا این سبک طراحی رو دوست دارم‌‌.
    دو دف ، شتاب خوب.
    سطح آپشن هاش هم قابل قبوله.
    ولی تیراژ اش محدوده و راین ازش خیلی کم مونتاژ کرده ، قیمت اش واقعا بالاست و خدمات پس از فروش اش هم خوب نیست.
    راین اصلا سابقه ی خوبی نداره.
    با این قیمت آدم عاقل میره یه فولکس واگن تیگوان کارکرده یا چینی هایی مثل اکستریم VX می خره.

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X