سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی معرفی بزرگترین شاسی بلند فولکس واگن ؛ ترامونت به ایران رسید

منتشر شده در 26 مرداد 1404 ساعت 13:30
نویسنده نیما ارفعی
ویدئو رضا چوکامی

ترامونت بزرگترین شاسی بلند نشان فولکس واگن است. این خودرو در بسیاری بازارها با نام فولکس واگن اطلس شناخته می شود. اما در بازار ایران و چین، این خودرو با نام ترامونت عرضه می گردد. در این گزارش به سراغ ویدیوی معرفی بزرگترین شاسی بلند فولکس واگن یعنی تراموت رفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، فولکس واگن اطلس بزرگترین شاسی بلند نشان VW در بازار جهانی است. با وجود اینکه این خودرو ساختار یکپارچه شاسی و بدنه را دارد، اما به خاطر ابعاد و اندازه در رده SUVها قرار می گیرد. ترامونت نمونه مونتاژ چین فولکس واگن اطلس است. در حال حاضر این محصول توسط گروه خودرویی آسیا گستر کارن و ره نیاز ایستا جهت عرضه در سامانه جانبازان به بازار ایران آمده است. در اواخر مرداد ۱۴۰۴ قیمت فولکس واگن ترامونت در بازار آزاد بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعلام می شود.

VW-Tramont-

مشخصات فنی فولکس واگن ترامونت

فولکس واگن ترامونت بزرگترین شاسی بلند نشان VW است. این خودرو فاصله محوری نزدیک به ۳ متر را دارد و در جایگاه محصولات ۷ نفره قرار می گیرد. ترامونت به پیشرانه دو لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است. این پیشرانه ۲۲۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور 350 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر ( Wet – DCT ) توان را به چهار چرخ ترامونت می رساند. ترامونت در شرایط بهینه می تواند مصرف سوخت حدود ۸.۲ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را در جایگاه شاسی بلندی با وزن بیش از دو تن داشته باشد.

تعلیق جلوی فولکس واگن ترامونت مک فرسون است و در بخش عقب آن تعلیق مولتی لینک دیده می شود. ترامونت با رینگ های ۱۹ اینچی به بازار ایران آمده است. فضای بار استاندارد ترامونت با باز بودن ۷ صندلی حدود ۲۸۰ لیتر است. اما اگر دو ردیف صندلی عقب خوابانده شود، فضای استاندارد بار به نزدیک ۱۷۵۰ لیتر می رسد.

فولکس واگن ترامونت بزرگترین شاسی بلند

امکانات رفاهی و ایمنی ترامونت

فولکس واگن ترامونت از نظر امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه قابل قبولی قرار دارد. این خودروی دارای ۷ صندلی است. صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک دو کاناله جلو، تهویه اتوماتیک سرنشینان عقب، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، رینگ آلومینیومی، ۶ کیسه هوا، تریم داخلی چرم و پارچه، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، سنسور باران، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، درِ صندوق عقب برقی و… از جمله امکانات ترامونت در بازار ایران است.

ویدیو های پیشنهادی

۴ Responses to “ویدیوی معرفی بزرگترین شاسی بلند فولکس واگن ؛ ترامونت به ایران رسید”

  1. سهیل گفت:

    تیتر مقاله بزرگترین شاسی بلند هست،ولی در مقاله هیچ اشاره ای به ابعاد دقیق خودرو نشده 😀
    همچنین قیمت جهانی خودرو هم گفته نشده تا متوجه بشیم اختلاف قیمت با بازار آزاد و ثبت نامی چقدر هست

    ۱۰
    ۱
  2. آدم گفت:

    برای خود کارخانه چقدر تمام می شود ؟ فکر میکنم ایرانی ها از کارخانه سود بیشتری می گیرن

    ۱
    ۰
  3. حقگو گفت:

    مملکت بی صاحبی که پر از خودرو توربو شارژ شده که نیاز اولش بنزین اکتان بالا است که در ایران وجود ندارد .وقتی که یک عده بیسواد و بی عقل اجازه ورود خودرو ۶ سیلندر تنفس طبیعی را نمی دهند

    ۱
    ۱
  4. یک گفت:

    ماشین جذابیه
    مبارک صاحبش

    ۲
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X