مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی معرفی تویوتا راو۴ برای سامانه عمومی

منتشر شده در 11 آذر 1404 ساعت 21:03
نویسنده نیما ارفعی
عکاس حسین دلاور
ویدئو رضا چوکامی

پس از مدت ها عرضه تویوتا راو۴ برای سامانه وارداتی های عمومی آغاز شد. پیش از این تویوتا راو۴ تنها در سامانه جانبازان عرضه شده بود و حال سامانه اتونوین راو۴ تک دیفرانسیل شرکت برساوش را عرضه کرده است. در این گزارش به سراغ ویدیوی معرفی تویوتا راو۴ سامانه عمومی رفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، تویوتا راو۴ تک دیفرانسیل مدل ۲۰۲۵ شرکت برساوش با قیمت قطعی چهار میلیارد و ۸۰۶ میلیون تومان در سامانه اتونوین به فروش رسیده است. این خودرو نمونه مونتاژ چین است و در یکی از تیپ های پایه به بازار ما آمده است. تویوتا راو۴ تک دیفرانسیل را می توان رقیب خودروهایی مانند نیسان قشقایی آنر، کیا اسپورتیج و هیوندای توسان دانست. این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک تیپ های فول آپشن تر تویوتا راو۴ هم به بازار ایران بیاید.

تویوتا راو4 تک دیفرانسیل سامانه عادی

مشخصات فنی تویوتا راو۴ تک دیفرانسیل

راو۴ تک دیفرانسیل یک کراس اوور ۵ نفره با وزن خالص ۱۵۴۰ کیلوگرم است. این خودرو فاصله محوری ۲۶۹۰ میلی متری را دارد و در بخش جلوی آن از تعلیق مک فرسون استفاده شده است. تعلیق عقب تویوتا راو۴ از نوع مولتی لینک است. این خودرو به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۶۹ اسب بخار و گشتاور ۲۰۶ نیوتن متر مجهز است. جعبه دنده اتوماتیک CVT هم توان را به چرخ های جلوی تویوتا راو۴ می رساند. بر اساس اعلام کمپانی تویوتا راو۴ تک دیفرانسیل می تواند مصرف سوخت نزدیک به ۶.۳ لیتر به ازای هر ۱۰۰ لیتر را داشته باشد.

تویوتا راو4 تک دیفرانسیل سامانه عادی

امکانات راو۴ تک دیفرانسیل سامانه عمومی

تویوتا راو۴ تک دیفرانسیل برساوش که در سامانه عمومی عرضه شده است، نمونه پایه بوده و امکانات عجیبی در آن دیده نمی شود. این خودرو در نسخه سقف فلز و فاقد دوربین عقب و درِ صندوق عقب برقی به بازار ما عرضه شده است. راو۴ سامانه عادی به فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی، اپل کارپلی، اندروید اتو، تهویه اتوماتیک، استارت استاپ اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، رادار خط خوان، اخطار خروج از خط، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی، نور بالای اتوماتیک، ترمز اضطراری، اخطار برخورد از جلو، سنسور نور، فناوری LED چراغ ها، تریم داخلی پارچه ای، استارت سوییچی، صندلی های دستی و… مجهز است. این تیپ تویوتا راو۴ در بحث ایمنی تفاوتی با سایر نسخه ها ندارد با پکیج کامل ۷ کیسه هوا به بازار ایران آمده است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. هادی گفت:

    راو ۴ لوآپشن و تو یکی از ضعیف ترین نسخه ها و ساخت چین.
    کرولا کراس و فرانتلندر هیبرید به این شرف دارن.
    با همین پول میرم یه ایرس HM5 پر از آپشن و تکنولوژی و با شتاب ۵ ثانیه ای یا فولکس واگن تی راک می خرم.
    یا حتی با یکم بیشتر از این پول میرم یه اکستریم VX می خرم‌
    و کلی گزینه ی جذاب تر دیگه.
    فقط بدرد یه پیرمرد می خوره که دنبال یه ماشین کم دردسر و آروم و کم مصرف و بی آزار باشه.

    ۶
    ۷
  2. هادی گفت:

    و باید بگم تیپ‌های خیلی فول آپشن تر و قوی تر و دو دیفرانسیل راو۴ توسط ایرتویا ، ره نیاز ایستا ، ایمان مهر اسپرلوس و … به ایران اومدن.
    برساووش لوآپشن ترین تسخه رو عرضه کرده.

    ۲
    ۱
  3. امین گفت:

    گرون نیست؟ واقعا با این قیمت فروش میره؟

    ۲
    ۱
  4. امیر گفت:

    ماشین روی دستش نیست
    عالیه
    روفور هر چیم باشه روفور
    ی چرخش به مونتاژیامیارزه

    ۴
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X