%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰

آغاز عرضه موتورسیکلت های لوکس پژو در ایران

منتشر شده در 31 شهریور 1404 ساعت 10:50
نویسنده آخرین خودرو
عکاس علیرضا پاداش
آغاز عرضه موتورسیکلت های لوکس پژو در ایران

شرکت آسان سیکلت پیشتاز به صورت رسمی موتورسیکلت لوکس پژو را در ایران رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، در حال حاضر آسان سیکلت پیشتاز پژو XP400 را در دو نسخه استریت و آفرودی به بازار معرفی کرده است. قیمت این موتورسیکلت اتوماتیک یک میلیارد و ۳۵۶ میلیون تومان است و در نسخه آفرودی تایر و رینگ های متفاوتی بر روی این محصول نصب می شود.

در حال حاضر مجوز شماره گذاری پژو XP400 صادر شده و علاقه مندان می توانند برای خرید آن اقدام کنند. این موتورسیکلت به شاسی دو تکه و آفرودی مجهز است که ضربات بخش جلو و عقب را به صورت مستقل دفع می کند. تعلیق جلوی این خودرو از نوع تلسکوپی معکوس است و در بخش جلو از دو دیسک ترمز استفاده شده است. سیستم کنترل پایداری این موتورسیکلت هم قابلیت تنظیم در مدل های مختلف را دارد.

پژو XP400

پیشرانه XP400 از نوع ۴۰۰ سی سی تک سیلندر های پرفورمنس است که ۳۶ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۸ نیوتن متر تولید می کند. سیستم انتقال قدرت این موتورسیکلت از نوع CVT است. دسته فرمان پژو XP400 را می توان بر اساس راحتی راکب تنظیم کرد و ترمزهای این موتورسیکلت هم از نوع ریگلاژی در چهار سطح هستند. فناوری LED چراغ ها، باکس دو بخشی زیر زین، کیلس استارت، کلاستر دیجیتال و… از جمله ویژگی های موتورسیکلت XP400 آسان سیکلت پیشتاز است.

شرکت آسان سیکلت پیشتاز برنامه دارد تا سبد محصولات خود را با نشان های تجاری مطرح تکمیل کند و در همین راستا موتورسیکلت های مختلف پژو را برای بازار ایران انتخاب کرده است.

ویدیو های پیشنهادی

۱۹ Responses to “آغاز عرضه موتورسیکلت های لوکس پژو در ایران”

  1. علی گفت:

    ما توخرید هندا ۱۲۵ موندیم اونوقت شما موتورمیلیاردی معرفی میکنید

    ۹۱
    ۲
  2. امیر گفت:

    مردم رو گیر آوردی یه موتور اسکوتر زنونه رو یک میلیارد

    ۶۵
    ۲
  3. مجتبي گفت:

    چیزی نیست که پول یه مسکن مهره 😑😑😑😑
    مردم دارن با بدبختی نون در میارن بیان موتور یک و نیم میلیاردی بخرن؟؟؟؟؟

    ۷۰
    ۱
  4. مهدی گفت:

    من به ی تیکه اهن پلاستیک آش کار ندارم مگه چقد قیمت انجین وسنسور هاشه اون تنه که قیمتی نداره وفلاپهاش و صندلی وکمک و انجین و لاستیک وچراغهاش بدی تایوان از این بهترشو مونتاژ میکنه مگه چقدر آپشن داره قیمت فضایی

    ۴۴
    ۱
    • عبدالله گفت:

      برای چند درصد از جامعه این موتور وارد میشه ؟
      ملتی که تو نون روزانه اش مونده ، و حتی نمی تونه این موتور های مونتاژ چینی داخل رو تهیه کنه ، در حالی که موتور در دنیا یه کالای دم دستی حساب میشه ، چطور میتونه اینا رو تهیه کنه ، مگر پول یا مفت !

      ۲۳
      ۰
  5. علی گفت:

    یه موتور ۱ میلیارد و سیصد میلون تومن،خجالت بکشید مملکت کی داره اداره میکنه،یا رو هوایم

    ۲۶
    ۰
  6. آبی دل گفت:

    من نمیدونم اینها ملت رو چی حساب میکنن باباجون ۷۰ میلیون ملت واسه نون شبش لنگه انوقت موتور یک میلیاردی معرفی میکنی الان من ۶۰ سالم هست بایک موتور ۳۰میلیونی دارم خرج زنو بچه ام رو میدم اونم از ایران خودرو وسایپا که دارن خون ملت رو تو شیشه میکنن بسه به خدا دیگه بسه ملت خسته شدن از این بی احترامی ها

    ۲۵
    ۰
  7. ناشناس گفت:

    به خدا اگر بری ته این برنامه رو در بیاری یکی ازاین اقازاده ها هستش که برای جیب خودش رفته اینها رو وارد کرده تا بتونه بهترین ویلا های شمال و کانادا رو از بعلش در بیاره ه. چند که قبل از این کارها پشت خودشون رو بستن

    ۲۲
    ۰
    • ناشناس گفت:

      کاشکی یه مشت لاشخور دست از سر جوونای مملکت برمی‌داشتند ،داشتین هم نخرید ،کشوری که تحریمه چرا باید بهش مجوز واردات بدن جای سوال داره برا اینکه وارد کننده کیه

      ۵
      ۰
  8. مهدی گفت:

    سال۵۵یه‌سوزوکی۱۰۰۰‌از‌دم‌قسط‌میدادن‌۳۳۰۰۰‌الان‌به‌یه‌اشی‌مشی‌باید‌یه‌میلیا‌رد‌ونیم‌پول‌بدی.نه‌خودتون‌قضاوت‌کنین…حالا‌کی‌میتونه‌بخره…

    ۱۶
    ۰
  9. بهروز گفت:

    بر باعث و بانی این وضع لعنت که اگر فرار نمیکرد اینطور بدبخت نمیشدیم.

    ۲۰
    ۱

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X