اتوبوس وی آی پی ۲۷ نفره سروش موتور پلاک شد

اتوبوس وی آی پی ۲۷ نفره نشان سروش ایویکو، محصولی جدید از شرکت سروش موتور است که به تازگی از آن رونمایی شده است.
در بیشتر جاهای دنیا اگر بخواهیم از نقطه ای به نقطه دیگری مسافرت کنیم راه های زیادی در مقابلمان است، از استفاده از خودروهای شخصی گرفته تا استفاده از کشتی ها و هواپیماها. اما در اغلب کشورها استفاده از اتوبوس های بین شهری راهی بی دردسر و مطمئن شناخته می شود و راحتی دسترسی و ارزان بودن هزینه سفر با آنها باعث شده است تا بسیاری از افراد مسافرت با اتوبوس ها را به دیگر روش های ترجیح دهند. این قانون در کشور ما نیز صادق است و بسیاری از مردم ایران به وسیله اتوبوس های بین راهی به مقصد مورد نظر خود می رسند. در سال های اخیر شاهد آن بودیم که شرکت های بسیاری در زمینه عرضه اتوبوس های بین شهری فعالیت کرده اند و محصولات مختلفی را به بازار عرضه کرده اند که یکی از آنها سروش موتور است که اخیرا محصولی جدید را وارد بازار کرده است.
این محصول جدید در حقیقت یک اتوبوس وی آی پی ۲۷ نفره است که به نوعی سمبل طراحی و مهندسی داخلی شرکت سروش موتور به شمار می رود و با استفاده جدیدترین تکنولوژی ها و مواد اولیه با کیفیت می تواند راحتی و ایمنی مسافران را فراهم کند. محصول جدید شرکت سروش موتور که به تازگی موفق به دریافت پلاک شده است در حال حاضر با قیمتی معادل ۲۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و موعد تحویل ۹۰ روز کاری به فروش می رسد و با ضمانت ۵ ساله یا ۳۰۰ هزار کیلومتر و ۵۰ هزار کیلومتر سرویس دوره ای رایگان تحویل خریداران می گردد.

نکته دیگری که باید در مورد این اتوبوس بدانیم این است که شرکت سروش موتور این اتوبوس را در سه ظرفیت و با کاربری های مختلف تولید کرده است. اولین مدل به صورت ۵۷ نفره سازمانی تولید شده که برای سرویس های حمل و نقل سازمانی در مقاصد کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل فضای استراحت راننده در آن در نظر گرفته نشده است. دومین مدل به صورت ۴۶ نفره است است که برای سفرهای کوتاه بین شهری مناسب بوده و سومین مدل که فول آپشن ترین آن به حساب می آید مدل وی آی پی ۲۷ نفره است که از مشخصات و امکانات به نسبت خوبی بهره می برد و در مراحل تحویل به خریداران است. در ادامه به بررسی مشخصات و امکانات این مدل خواهیم پرداخت.
مشخصات فنی محصول جدید سروش موتور

محصول جدید شرکت سروش موتور از یک پیشرانه ۸۷۰۹ سی سی با کد IVECO C9 بهره می برد که می تواند گشتاور 1700 نیوتن متر را از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک ساخت نشان ZF به چرخ ها منتقل کند. ترمزهای جلو و عقب این اتوبوس جدید از نوع دیسکی و ساخت نشان WABCO است. نکته دیگری که در بخش فنی آن می بینیم استفاده از ریتاردر ۴ حالته است که می تواند قابلیت خوبی برای این خودرو به حساب آید. از طرفی این خودرو توانسته استاندارد آلایندگی یورو ۶ را دریافت کند که از نکات مثبت آن به حساب می آید.
امکانات ایمنی و رفاهی اتوبوس وی آی پی ۲۷ نفره سروش موتور
اتوبوس وی آی پی ۲۷ نفره سروش موتور در بخش امکانات ایمنی و رفاهی نیز بسیار خوب عمل می کند و امکاناتی نظیر؛ سیستم تهویه مطبوع ترموکینگ، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، دوربین عقب، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم صوتی حرفه ای، کروز کنترل، صندلی های چرمی با قابلیت تنظیم، یخچال، نورپردازی داخل کابین، خروجی USB صندلی مسافران، فضای استراحت راننده و… تنها بخشی از امکانات این محصول جدید شرکت سروش موتور به حساب می آید.
آلبوم تصاویر














یک طراحی راحت برای مسافر بلد نیستن بزنن کولر از بالای مخت میزنه ، زمستان بخاری خفه ات می کنه یکی میگه خاموش کن یکی میگه روشن کن
فقط بلدن کرایه گران کنن. اونم سه ماه سه ماه مسئول هم خیالش نیست ظاهرا دیتی داره
خوب شما که بلدی و خیلی مهندسی خودت طراحی کن، سایر مردم استفاده کنن.
بقل و پشت اتوبوس کپی مارال ۴۴۰ هست.
خیلی ارزونه، ۲۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ اصلا مفته، این قیمتهای مفتکی خیانت به صنعت مونتاژ سازی دردنیاس،
۳۰۰ هزار دلار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا خدا ۲۳ میلیارد
سلام.
۱.من رفتم دیدم .اتفاقا چند سرویس با این نوع اتوبوس رانندگی کردم.
شیشه های تک جداره هستن . تو فصل کرما شیشه داغ میشه .داغیش به داخل میاد و کولرش جواب نمیده . انگار اتاق دم داره.تو فصل سرما هم برعکسه.چون لایه هوای بین شیشه ها نیست همیشه به علت گرمای داخل و هوای دم مسافر آب رو شیشه به اصطلاح شب نما زیادی هست که مشکل سازه
۲.مصرف اد بلوری زیاد
۳.تو مدل ۵۵ و ۴۷ نفره سیستم صوتی افتضاح
۳.برعکس اتوبوس های دیگه کمد یا جعبه با باکس جای مدارک برا جلوی ماشین راننده ندارد.
۴.زاپاس اگر بخوای در بیاری داستان داره
۵.موتورش ۴۰۰ اسب قدرت داره .که ضعیفه با توجه به پرنس و مسافر
۶.عقب کابین عایق بندی خوبی نداره طوری که صدای موتور و گرمای بیش از حد موتور مسافرهای عقب رو اذیت می کنه.
۷.عدم دفع ضربات جاده ای
۸.ریتاردش واقعا ضعیفه
۹.بزرگترین ایرادی آینه درب جعبه هاشم یک تیکه هست اگر تصادف با ضربه شدید بخوره .یا باید کامل عوض بشه. با باید درب سه متری رو باز کنی بدی صافکاری.دربهای دو طرف با باد و برق کار میکنه و اگر خراب بشه باز نمیشود و بالا هم نمیره
۱۰.جا لیوانی برا اسکان راننده تعبیه نکردن و چایی رییختی همش باید دستت باشه یا بزاریش کنارت رو پله راهرو
۱۰.(((((اگر این ایرادات رفع بشه واقعا اتوبوس خوبیه.اگر رفع بشه)))))
۲.
سلام.
۱.من رفتم دیدم .اتفاقا چند سرویس با این نوع اتوبوس رانندگی کردم.
شیشه های تک جداره هستن . تو فصل گرما شیشه داغ میشه .گرمای بیرون از طریق شیشه به داخل میاد و کولر جواب نمی ده . انگار اتاق دم داره.تو فصل سرما هم برعکس.چون لایه هوای بین شیشه ها نیست همیشه به علت گرمای داخل و هوای دم مسافر آب رو شیشه به اصطلاح شب نما زیادی هست که مشکل سازه
۲.مصرف اد بلوری زیاد
۳.تو مدل ۵۵ و ۴۷ نفره سیستم صوتی افتضاح
۳.برعکس اتوبوس های دیگه کمد یا جعبه با باکس جای مدارک برا جلوی ماشین راننده ندارد.
۴.زاپاس اگر بخوای در بیاری داستان داره
۵.موتورش ۴۰۰ اسب قدرت داره .که ضعیفه با توجه به پرنس و مسافر
۶.عقب کابین عایق بندی خوبی نداره طوری که صدای موتور و گرمای بیش از حد موتور مسافرهای عقب رو اذیت می کنه.
۷.عدم دفع ضربات جاده ای
۸.ریتاردش واقعا ضعیفه
۹.بزرگترین ایرادی آینه درب جعبه هاشم یک تیکه هست اگر تصادف با ضربه شدید بخوره .یا باید کامل عوض بشه. با باید درب سه متری رو باز کنی بدی صافکاری.دربهای دو طرف با باد و برق کار میکنه و اگر خراب بشه باز نمیشود و بالا هم نمیره
۱۰.جا لیوانی برا اسکان راننده تعبیه نکردن و چایی رییختی همش باید دستت باشه یا بزاریش کنارت رو پله راهرو
۱۰.(((((اگر این ایرادات رفع بشه واقعا اتوبوس خوبیه.اگر رفع بشه)))))
۲.