افزایش قیمت ۸۰۰ میلیونی برای لاماری ایما هیبرید – خرداد ۱۴۰۴

به تازگی شرکت آرین موتور پویا یا همان آرینا درایو، قیمت جدید لاماری ایما هیبرید را با افزایش حداکثری اعلام کرده است.
با آغاز شکل گیری موج افزایش قیمت خودروهای وارداتی، قیمت جدید مدل های مختلف وارداتی با افزایش اعلام می شوند و حالا نوبت به لاماری ایما هیبرید رسیده تا افزایش قیمت شدید داشته باشد. بر اساس اعلام شرکت واردکننده، قیمت جدید لاماری ایما هیبرید از این پس ۲ میلیارد و ۷۹۸ میلیون تومان محاسبه می شود. این در حالی است که پیش از این، قیمت نهایی این کراس اوور ۱ میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان بود و این یعنی افزایش قیمت ۸۰۰ میلیون تومانی را برای این کراس اوور وارداتی داشته ایم.
نام خودرو | قیمت قبل (تومان) | قیمت جدید (تومان) | میزان افزایش (تومان) |
لاماری ایما هیبرید | ۱,۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۷۹۸,۰۰۰,۰۰۰ | ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
مشخصات فنی و ویدیو معرفی
لاماری ایما هیبرید از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) با کد 4E15T و یک پیشرانه الکتریکی با توان ۱۲۵ کیلوواتی بهره می برد که این دو پیشرانه می توانند نهایت قدرت ۱۶۸ الی ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۸۰ الی ۳۰۰ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلو منتقل کند.
سنسور نور ، سنسور باران ، اتوهلد ، ترمز پارک برقی، حالت های مختلف رانندگی، ترمز پلرک برقی ، سقف پانوراما، نور پردازی داخلی ، دوربین ۳۶۰ درجه ، ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری ، سیستم پایش نقطه کور ، رادار بین خطوط ، چراغ روشنایی روز ، کروز کنترل ، درب صندوق عقب برقی و… از جمله امکانات لاماری ایما هیبرید است.
۲.۷ میلیارد ؟
برای این ماشین ؟
رووی erx5 یه میلیارد از این ارزون تره ، حدودا ۱ و ۷۰۰ . ولی از این سرتره از هر نظر. این از اول ارزش خرید زیادی نداشت ، الان دیگه اصلا نداره.
البته بعید نیست رووی هم افزایش قیمت بخوره و بشه ۲ میلیارد.
رووی تولید سال ۲۰۲۳ هست
باتری ماشین های هیبریدی و برقی حداکثر ۳ ماه که از ماشین استفاده نشه آسیب میبینه،حالا حساب کن باتری رووی چقدر آسیب دیده
آقای مهدی ، لطفا بدون اطلاعات نظر نده.
اول اینکه رووی ERX5 مدل ۲۰۲۳ هست اما تازه وارد شده، یعنی صفر کیلومتر مونده، نه اینکه ۳ سال تو پارکینگ خاک خورده باشه!
دوم اینکه باتری خودروهای برقی و هیبریدی اگر در شرایط درست انبارداری و نگهداری باشن (که واردکنندههای حرفهای رعایت میکنن)، آسیبی نمیبینن.
سوم هم اینکه این باتریها مثل باتری موبایل نیستن که با چند ماه بیاستفاده بودن خراب شن!
راستی، اگه باتری آسیب دیده بود، شرکت واردکننده که گارانتی نمیذاشت براش، نمیفروختش.
خلاصه یه کم اطلاعات فنی دقیقتر، یه کم انصاف، و یه کم کمتر قضاوت کردن ، بد نیست.
باتریهای خودروهای برقی معمولاً باتریهای لیتیوم-یونی هستن که اگر در سطح شارژ ۳۰ تا ۷۰ درصد نگه داشته بشن، میتونن ماهها یا حتی سالها بدون استفاده سالم بمونن.
دما و رطوبت محل نگهداری کنترل شده باشه.
خودروهای نو معمولاً با گارانتی باتری بین ۵ تا ۸ سال عرضه میشن، که این گارانتی خودش نشونهی سلامت باتری در زمان فروشه.
خودروهای ۲۰۲۳ که در ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ وارد بازار ایران میشن، معمولاً چند ماه (مثلاً ۶ ماه یا کمتر) از خط تولید تا ورودشون زمان میبره.
نگهداری در انبارهای مخصوص خودرو (در بنادر یا پارکینگهای گمرک) با رعایت شرایط شارژ و دما انجام میشه، بهخصوص برای خودروهای برقی.
امیدوارم ریشتون کنده بشه .که این همه استرس به مردم وارد نکنید
هوووو چخبرههه
ونوسیا وی آنلاین پلاگین هیبرید خیلی بهتره که!!!
آرین موتور رکورد افزایش قیمت را زد با این کارش ، ایکاش میشد امثال این شرکت را موظف کرد که دلیل و مستندات این افزایش عجیب و غریب را ارائه کنه
بنده سال گذشته پنجم دی ماه ۸۰۰ میلیون پیش پرداخت دادم و ۵۰ میلیون واسه کارت طلایی حالا پیامک امده نزدیک دو میلیارد دیگر واریز کنم رفتم که ماشین نمیخام میگن شاید ۲ ماه طول بکشد تا پول شمارابرگشت بدهیم فکرشو بکنید نزدیک به ۸ ماه پول بدون یک ریال استفاده سود دوران مشارکت هم تعلق نمی گیرد توی این مملکت قانونی وجود ندارد واقعا ندارم بعدش برای من کارمند که باهزار قرض قوله می تونستم همون یک میلیون نهصد جور کنم اما این هشصد میلیون اصلا مقدور نیست دستم به هیچ کجا بند نیست فقط میگم خدا ازشون نگذر که چقدر ضرر وزیان به مردم وارد میکنند همون برج ۱۰ با پول واریزی میتونستن ماشین وارد کنن اون موقع که ارز ترجیحی پایین بوده این سازمان حمایت کجاست تبدیل شدخ به سازمان حماقت