%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰

افزایش قیمت ۸۰۰ میلیونی برای لاماری ایما هیبرید – خرداد ۱۴۰۴

منتشر شده در 19 خرداد 1404 ساعت 11:22
نویسنده آخرین خودرو
افزایش قیمت 800 میلیونی برای لاماری ایما هیبرید - خرداد 1404

به تازگی شرکت آرین موتور پویا یا همان آرینا درایو، قیمت جدید لاماری ایما هیبرید را با افزایش حداکثری اعلام کرده است.

با آغاز شکل گیری موج افزایش قیمت خودروهای وارداتی، قیمت جدید مدل های مختلف وارداتی با افزایش اعلام می شوند و حالا نوبت به لاماری ایما هیبرید رسیده تا افزایش قیمت شدید داشته باشد. بر اساس اعلام شرکت واردکننده، قیمت جدید لاماری ایما هیبرید از این پس ۲ میلیارد و ۷۹۸ میلیون تومان محاسبه می شود. این در حالی است که پیش از این، قیمت نهایی این کراس اوور ۱ میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان بود و این یعنی افزایش قیمت ۸۰۰ میلیون تومانی را برای این کراس اوور وارداتی داشته ایم.

نام خودروقیمت قبل (تومان)قیمت جدید (تومان)میزان افزایش (تومان)
لاماری ایما هیبرید۱,۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰۲,۷۹۸,۰۰۰,۰۰۰۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی و ویدیو معرفی

لاماری ایما هیبرید از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) با کد 4E15T و یک پیشرانه الکتریکی با توان ۱۲۵ کیلوواتی بهره می برد که این دو پیشرانه می توانند نهایت قدرت ۱۶۸ الی ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۸۰ الی ۳۰۰ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلو منتقل کند.

سنسور نور ، سنسور باران ، اتوهلد ، ترمز پارک برقی، حالت های مختلف رانندگی، ترمز پلرک برقی ، سقف پانوراما، نور پردازی داخلی ، دوربین ۳۶۰ درجه ، ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری ، سیستم پایش نقطه کور ، رادار بین خطوط ، چراغ روشنایی روز ، کروز کنترل ، درب صندوق عقب برقی و… از جمله  امکانات لاماری ایما هیبرید است.

ویدیو های پیشنهادی

۷ Responses to “افزایش قیمت ۸۰۰ میلیونی برای لاماری ایما هیبرید – خرداد ۱۴۰۴”

  1. هادی گفت:

    ۲.۷ میلیارد ؟
    برای این ماشین ؟
    رووی erx5 یه میلیارد از این ارزون تره ، حدودا ۱ و ۷۰۰ . ولی از این سرتره از هر نظر. این از اول ارزش خرید زیادی نداشت ، الان دیگه اصلا نداره.
    البته بعید نیست رووی هم افزایش قیمت بخوره و بشه ۲ میلیارد.

    ۱۰
    ۰
  2. مهدی گفت:

    رووی تولید سال ۲۰۲۳ هست
    باتری ماشین های هیبریدی و برقی حداکثر ۳ ماه که از ماشین استفاده نشه آسیب میبینه،حالا حساب کن باتری رووی چقدر آسیب دیده

    ۱
    ۱
  3. هادی گفت:

    آقای مهدی ، لطفا بدون اطلاعات نظر نده.
    اول اینکه رووی ERX5 مدل ۲۰۲۳ هست اما تازه وارد شده، یعنی صفر کیلومتر مونده، نه اینکه ۳ سال تو پارکینگ خاک خورده باشه!
    دوم اینکه باتری خودروهای برقی و هیبریدی اگر در شرایط درست انبارداری و نگهداری باشن (که واردکننده‌های حرفه‌ای رعایت می‌کنن)، آسیبی نمی‌بینن.
    سوم هم اینکه این باتری‌ها مثل باتری موبایل نیستن که با چند ماه بی‌استفاده بودن خراب شن!
    راستی، اگه باتری آسیب دیده بود، شرکت واردکننده که گارانتی نمی‌ذاشت براش، نمی‌فروختش.
    خلاصه یه کم اطلاعات فنی دقیق‌تر، یه کم انصاف، و یه کم کمتر قضاوت کردن ، بد نیست.
    باتری‌های خودروهای برقی معمولاً باتری‌های لیتیوم-یونی هستن که اگر در سطح شارژ ۳۰ تا ۷۰ درصد نگه داشته بشن، می‌تونن ماه‌ها یا حتی سال‌ها بدون استفاده سالم بمونن.
    دما و رطوبت محل نگهداری کنترل شده باشه.
    خودروهای نو معمولاً با گارانتی باتری بین ۵ تا ۸ سال عرضه می‌شن، که این گارانتی خودش نشونه‌ی سلامت باتری در زمان فروشه.

    خودروهای ۲۰۲۳ که در ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ وارد بازار ایران می‌شن، معمولاً چند ماه (مثلاً ۶ ماه یا کمتر) از خط تولید تا ورودشون زمان می‌بره.

    نگهداری در انبارهای مخصوص خودرو (در بنادر یا پارکینگ‌های گمرک) با رعایت شرایط شارژ و دما انجام می‌شه، به‌خصوص برای خودروهای برقی.

    ۱
    ۲
  4. علی گفت:

    امیدوارم ریشتون کنده بشه .که این همه استرس به مردم وارد نکنید

    ۱۱
    ۰
  5. محمد حسن گفت:

    هوووو چخبرههه
    ونوسیا وی آنلاین پلاگین هیبرید خیلی بهتره که!!!

    ۳
    ۰
  6. رضا گفت:

    آرین موتور رکورد افزایش قیمت را زد با این کارش ، ایکاش میشد امثال این شرکت را موظف کرد که دلیل و مستندات این افزایش عجیب و غریب را ارائه کنه

    ۶
    ۰
  7. علی گفت:

    بنده سال گذشته پنجم دی ماه ۸۰۰ میلیون پیش پرداخت دادم و ۵۰ میلیون واسه کارت طلایی حالا پیامک امده نزدیک دو میلیارد دیگر واریز کنم رفتم که ماشین نمیخام میگن شاید ۲ ماه طول بکشد تا پول شمارابرگشت بدهیم فکرشو بکنید نزدیک به ۸ ماه پول بدون یک ریال استفاده سود دوران مشارکت هم تعلق نمی گیرد توی این مملکت قانونی وجود ندارد واقعا ندارم بعدش برای من کارمند که باهزار قرض قوله می تونستم همون یک میلیون نهصد جور کنم اما این هشصد میلیون اصلا مقدور نیست دستم به هیچ کجا بند نیست فقط میگم خدا ازشون نگذر که چقدر ضرر وزیان به مردم وارد میکنند همون برج ۱۰ با پول واریزی میتونستن ماشین وارد کنن اون موقع که ارز ترجیحی پایین بوده این سازمان حمایت کجاست تبدیل شدخ به سازمان حماقت

    ۵
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X