کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰

الماس خودرو عرضه تویوتا C-HR هایبرید را آغاز می کند

منتشر شده در 19 اسفند 1403 ساعت 18:21
نویسنده نیما ارفعی
عرضه تویوتا C-HR هایبرید

الماس خودرو را می توان بازوی عرضه کننده محصولات تویوتای نامی خودرو پیشرو دانست. این نشان واردکننده برنامه دارد تا عرضه تویوتا C-HR هایبرید را بزودی آغاز کند. در این گزارش به سراغ معرفی تویوتا C-HR هایبرید الماس خودرو رفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، الماس خودرو به عنوان عرضه کننده محصول و خدمات پس از فروش تویوتا در ایران، در جایگاه یکی از شرکت های جانبی نامی خودرو پیشرو قرار می گیرد. تا به امروز نامی خودرو پیشرو تعداد قابل توجهی از محصولات نیسان را به بازار کشور عرضه کرده است و برنامه دارد تا نیسان آلتیما را هم به ایران بیاورد.

تویوتا C-HR هایبرید الماس خودرو مانند سایر محصولات تویوتا در دوره جدید واردات، از خطوط تولید چین به ایران می آید. این خودرو با نسل اول و نمونه فیس لیفت به ایران می آید. در حال حاضر نسل دوم تویوتا C-HR صرفاً در ترکیه تولید می شود و با هدف بازارهای اروپایی صادر می گردد.

عرضه تویوتا C-HR

نمونه جدید C-HR در بازار ایران صرفاً در نسخه هایبرید توسط الماس خودرو به فروش می رسد. نکته مهم این است که C-HR هایبرید الماس خودرو از نظر فنی، قوای محرکه جدیدتری را نسبت به نسخه های قبلی C-HR در بازار ایران دارند.

این کراس اوور جمع و جور به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی مجهز است. پیشرانه بنزینی C-HR توان تولید ۱۴۶ اسب بخار را با گشتاور 188 نیوتن متر دارد. قوای محرکه الکتریکی C-HR الماس خودرو هم ۱۰۹ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۰۲ نیوتن متر تولید می کند. توان تجمیعی این خودروی ژاپنی مونتاژ چین ۱۸۴ اسب بخار است. این خودرو می تواند به شتاب کمتر از ۹.۵ ثانیه برسد و مصرف سوخت کمتر از ۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را داشته باشد.

سیستم انتقال قدرت تویوتا C-HR هایبرید از نوع eCVT است و توان را به چرخ های جلو می رساند. تویوتا C-HR الماس خودرو از نظر سطح امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه خوبی قرار دارد. کلاستر دیجیتال، کیسه های هوای جانبی، کیسه هوای پرده ای، کیسه هوای زانو راننده، نور بالای اتوماتیک، استارت دکمه ای، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک دوکاناله و… از جمله امکانات تویوتا C-HR هایبرید الماس خودرو است.

ویدیو های پیشنهادی

۴ Responses to “الماس خودرو عرضه تویوتا C-HR هایبرید را آغاز می کند”

  1. سعید گفت:

    لیاقت ملت ایران بیشتر از این ماشینهاست حداقل تویوتا chr جدید نیو فیس وارد کنید

    ۱۴
    ۰
    • کوروش گفت:

      نسل جدیدش توی چین تولید نمیشه واسه همین نمی‌تونن از اونجا بیارن، مردم رو لایق خودرو به‌روز و جدید با کیفیت خوب نمی‌دونن. همون C-HR هایی که توی ایران هست صد برابر از این بهتره چون اونا تولید ترکیه بود و حداقل کیفیتش از این که چینی هست بیشتره.

      ۸
      ۴
      • رضا گفت:

        عزیزم این چینی رو از کجا آوردین.تمام این ماشینها با لوگو سازنده قطعاتش ارسال میشه و تایید خودش و در چین سوار میشه.همون قبلی هاست و کیفیت تفاوتی نداره.تنها تفاوتی که هست در آپشن هست که در نمونه های قبلی بیشتر بوده و الان برای محدودیت قیمت واردارت کمشون میکنن و وارد میشن

        ۲
        ۰
      • اسماعیل ایرانی گفت:

        تویوتا در هر کشوری تولید بشه باید استاندارد شرکت سازنده رعایت وبه تایید تویوتا برسه در حالیکه چین خیلی از تکنولوژی از ترکیه با لاتره در حالیکه بهترین برندهای جهان در چین تولید میشه

        ۳
        ۱

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X