%۱.۱۱
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۴
ساینا S
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۳۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
کوییک S
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵
رانا پلاس
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
هایما ۸S
۳,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
جک J4
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
آریسان ۲
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۴
اطلس G
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۴
ساینا S
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۳۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
کوییک S
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵
رانا پلاس
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
هایما ۸S
۳,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
جک J4
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
آریسان ۲
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۴
اطلس G
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰

انواع تیپ های اطلس ؛ پر آپشن ترین نسخه اطلس کدام است؟

منتشر شده در 28 تیر 1404 ساعت 19:30
نویسنده آرام عزیزی
عکاس علیرضا پاداش
انواع تیپ های اطلس ؛ پر آپشن ترین نسخه اطلس کدام است؟

سایپا اطلس جدید ترین هاچبک کراس سری ایکس ۲۰۰ است که در ۲ تیپ و چهار سطح آپشنی عرضه می شود. پر آپشن ترین نسخه اطلس کدام است؟

شرکت سایپا دومین خودروساز بزرگ در ایران به شمار می رود که بخش بسیار بزرگی از بازار خودروی کشور را در دست دارد. سایپا همیشه به دلیل سیاست های خود نقش پر رنگی در پوشش نیاز بازار به خودرو های کوچک و اقتصادی داشته است. فعالیت جدی سایپا در بخش خودرو های اقتصادی و کوچک هاچبک با تولید پراید نسیم شروع شد و آخرین محصول آن در این رده اطلس است. اطلس سومین نسل از سری هاچبک کراس سایپا است و بر اساس پلتفرم سری ایکس ۲۰۰ سایپا توسعه یافته، اولین نسل هاچبک کراس های سایپا با تیبا ۲ شروع شد و بعد از آن کوییک و در حال حاظر اطلس پرچم دارد این سری محسوب می شود. اطلس به نوعی فیس لیفتی از کوییک به شمار می رود که از خطوط طراحی جدید سایپا پیروی می کند. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه تحول صنعت خودرو در سال ۱۴۰۱ معرفی شد و در همان ابتدا سایپا ۲ تیپ و چهار نسخه از این خودرو را معرفی کرد، هرچند نسخه الکتریکی این خودرو نیز در نمایشگاه های بعدی به نمایش درآمد اما هیچ گاه به تولید انبوه نرسید. در این مطلب آخرین خودرو به برسی تمام نسخه های سایپا اطلس خواهیم پرداخت و فول آپشن ترین نمونه آن را معرفی خواهیم کرد.

اطلس تیپ ۱ – کم آپشن ترین

انواع تیپ های اطلس ؛ پر آپشن ترین نسخه اطلس کدام است؟

اطلس تیپ ۱ تنها در یک نسخه عرضه شده و پسوند S را به دنبال خود یدک می کشید. این تیپ از این خودرو به عنوان ارزان ترین و کم امکانات ترین نسخه اطلس شناخته می شود. اطلس S تنها با گیربکس ۵ دنده دستی همیشگی در محصولات سایپا به بازار عرضه می شود که با پیشرانه M15 GSI هماهنگ شده است. این پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی در اطلس توان تولید نهایت قدرت ۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر را دارد.

از امکانات اطلس اس؛ فرمان هیدرولیکی، رینگ ۱۴ اینچی فولادی، دو کیسه هوای ۲ نقطه ای سرنشینان جلو، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، نشانگر GSI، سنسور پارک عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ های جلو، کامپیوتر سفری، چراغ بدرقه، نشانگر باد تایر ها، اتو لایت، رادیو پخش، صندلی پارچه ای ساده و چندین امکانات معمولی دیگر هستند.

اطلس تیپ ۲

انواع تیپ های اطلس ؛ پر آپشن ترین نسخه اطلس کدام است؟

اطلس در ابتدا قرار بود با ۲ تیپ و چهار نسخه با بازار عرضه شود که در دو تیپ آن گیربکس اتوماتیک توان را به چرخ ها انتقال دهند و در دو نسخه دیگر به صورت دستی؛ اما شرکت سایپا با تغییر استراتژی عرضه محصول نسخه اتوماتیک این خودرو را تنها در تیپ ۲ و با نام اطلس پلاس عرضه می کند، دو نمونه دیگر تیپ ۲ که مجهز به گیربکس دستی هستند با نام های اطلس G و GL به تولید می رسند.

اطلس G و GL

انواع تیپ های اطلس ؛ پر آپشن ترین نسخه اطلس کدام است؟

اطلس GL و G تیپ ۲ به ترتیب نمونه های آپشن دار و پر آپشن اطلس هستند. پیشرانه و موتور این دو نسخه همان مشخصاتی را دارن که در اطلس S دیده می شود.

از جمله اکانات اطلس GL؛ فرمان هیدرولیکی، رینگ ۱۴ اینچی آلومینیومی، دو کیسه هوای ۲ نقطه ای سرنشینان جلو، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، نشانگر GSI، سنسور پارک عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ های جلو، کامپیوتر سفری، چراغ بدرقه، نشانگر باد تایر ها، اتو لایت، نقشه آفلاین، میرو لینک، مالتی مدیا ۷ اینچی، دوربین دنده عقب، کنترلر های سیستم مالتی مدیا برروی فرمان، صندلی های با روکش چرم و پارچه، آینه های تاشو برقی، آنتن کوسه ای، تریم دو رنگ کابین، بدنه دو رنگ، شیشه دودی عقب، کفی استاندارد سه بعدی هستند. در اطلس G علاوه بر امکانات نسخه جی ال سانروف نیز در لیست آپشنی آن وجود دارد.

اطلس پلاس – فول آپشن ترین

انواع تیپ های اطلس ؛ پر آپشن ترین نسخه اطلس کدام است؟

این نسخه از اطلس در ابتدا قرار بود با نام اطلس E به بازار ورود پیدا کند اما اسم آن به اطلس پلاس تغییریافت. اطلس E گران ترین و فول آپشن ترین نسخه اطلس به حساب می آید. این نسخه نیز همان مشخصات فنی در بخش موتور دیگر اطلس ها را دارا می باشد. از جمله امکاناتی که در اطلس پلاس یا همان اطلس E سابق وجود دارد می توان به؛ فرمان با کمکی برقی، گیربکس CVT، رینگ ۱۴ اینچی آلومینیومی، دو کیسه هوای ۲ نقطه ای سرنشینان جلو، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، نشانگر GSI، سنسور پارک عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ های جلو، کامپیوتر سفری، چراغ بدرقه، نشانگر باد تایر ها، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، استارت دکمه ای، سانروف، تویتر، رادار نقطه کور،سنسور باران اتو لایت، نقشه آفلاین، میرو لینک، مالتی مدیا ۷ اینچی، دوربین دنده عقب، کنترلر های سیستم مالتی مدیا برروی فرمان، صندلی های با روکش چرم و پارچه، آینه های تاشو برقی، آنتن کوسه ای، تریم دو رنگ کابین، بدنه دو رنگ، شیشه دودی عقب، کفی استاندارد سه بعدی و… اشاره کرد.

ویدیو معرفی سایپا اطلس

ویدیو معرفی اطلس پلاس

ویدیو های پیشنهادی
  1. ناشناس گفت:

    تابستان ۱۴۰۳، با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان خودرو اطلس را ثبت نام کردیم و تحویل آن اسفند ۱۴۰۳ بود، الان ۲۹ برج ۴ سال ۱۴۰۴ است و با گذشت ۵ ماه از تاریخ تحویل هیچ خبری از خودرو نیست، بررسی که کردیم برای موعد تحویل دی و بهمن هم تحویل ندادند، لطفا مسئولان محترم به این عمل کرد سایپا رسیدگی نمایند و حق ضایع شده ی ما را زنده نمایند

    ۱۵
    ۰
  2. معین گفت:

    من اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰۰ تومن پرداخت کردم برای موعد دی، اما الان به مرداد رسیدیم ولی هنوز ماشین ما رو تحویل ندادند. تو سامانه چک میکنم حتی هنوز فاکتور هم نشده. یعنی بیش از ۷ ماه از موعد تحویل گذشته اما هنوز فاکتور هم نشده. سامانه بازرسی و سازمان تعزیرات هم شکایت کردم اما هیچی به هیچی. لطفا یکی به داد ما برسه.

    ۷
    ۰
    • حشمت الله حسین پور گفت:

      لعنت به سایپا ومدیرانش وتمام مسئولین که هیچ نظارتی رو کار این دزدصفتا ندارن الان نزدیک دوساله خودروی مارا تحویل ندادن

      ۳
      ۱
  3. امیر نیکزاد گفت:

    سلام اطلس پلاس که هنوز به بازار نیامده ولی من پیش خرید کردم ،،تحویل بهمن زمان پیش خرید ۵۹۵میلیون بود ولی هنوز تاکنون تحویل مشتری نشده ۶۸۰میلیون قیمت خورده این قیمت با توجه به کیفیت آن به نظر میرسد منطقی نیست ،وگمان میکنم سایپا به همین دلیل فروش نقدی انجام نداده که بتواند اول کسب مشتری کنه سپس گران کنه که این هم ضعف این خودرو ساز محسوب میشه

    ۳
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X