دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰

اولین تصاویر از هاچ بک ملی کرمان موتور

منتشر شده در 06 خرداد 1404 ساعت 15:55
نویسنده حسین دلاور

به تازگی ویدیویی منتشر شده که نشان می دهد تولید هاچ بک ملی کرمان موتور آغاز شده است. شدو ؛ اولین هاچ بک بومی کرمان موتور در حال حاضر جهت انجام تست های فنی به صورت آزمایشی در کارخانه این شرکت تولید می شود.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، سال گذشته کرمان موتور بر اساس پلتفرم جک J4 تولید اولین سدان ملی خود را با نام کی ام سی ایگل آغاز کرد. در حال حاضر ایگل به خیابان ها آمده و این خودرو در خطوط تولید کرمان موتور حضور دارد. اواخر سال ۱۴۰۳ مدیرعامل کرمان موتور اعلام کرد که این خودروساز بخش خصوصی برنامه دارد تا در سال ۱۴۰۴ اولین هاچ بک ملی خود را تولید کند. کی ام سی شدو ( Shadow ) نام اولین هاچ بک ملی کرمان موتور بوده که حال تولید آزمایشی آن آغاز شده است.

به تازگی ویدیویی منتشر شده که نشان می دهد کرمان موتور تولید آزمایشی هاچ بک ملی خود را آغاز کرده است. با توجه به اینکه کرمان موتور در تولید ایگل به داخلی سازی فراتر از ۷۰ درصد رسیده است، احتمال آن زیاد بوده تا این خودرو از همان ابتدا داخلی سازی بالایی را تجربه کند. همچنین کی ام سی شدو با سرمایه گذاری کرمان موتور طراحی شده و تا حدی سبک متفاوتی نسبت به ایگل دارد.

مشخصات شدو ؛ هاچ بک کرمان موتور

با توجه به ویدیو منتشر شده، می توان متوجه شد که کی ام سی شدو از نظر سطح امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه یک هاچ بک به روزتر نسبت به رقبا قرار می گیرد. شدو رقیب مستقیم محصولاتی مانند ام وی ام X33 کراس، ام وی ام X22 پرو، پژو 207i و… است. با این حال کرمان موتور از همان ابتدا ویژگی هایی مانند کلاستر دیجیتال، استارت دکمه ای و دسته دنده الکتریکی را برای این خودرو در نظر گرفته است.

تولید هاچ بک ملی کرمان موتور آغاز شد

گفته می شود که کی ام سی شدو با امکاناتی مانند کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم و پارچه، رینگ آلومینیومی، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، تهویه الکتریکی، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی، سانروف برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دسته دنده الکتریکی، کلاستر دیجیتال، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، استارت دکمه ای و… به بازار می آید.

همچنین KMC Shadow می تواند در بحث فنی مشابه ایگل باشد. یعنی پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی داشته باشد که ۱۰۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده شدو هم احتمالاً از نوع CVT است که توان را به چرخ های جلو می رساند. تعلیق جلوی کی ام سی شدو به عنوان اولین هاچ بک ملی کرمان موتور از نوع مک فرسون است و در بخش عقب آن از تعلیق نیمه مستقل استفاده شده است.

با توجه به این اطلاعات می توان توقع عملکرد فنی مشابه جک J4 را از کی ام سی شدو داشت. پایگاه خبری آخرین خودرو به عنوان یکی از مرجع های بررسی خودرو در کشور، در دو سال گذشته برای بیش از ۶۰ مدل خودرو را در قالب تست و بررسی بلند، تولید ویدیو کرده است. جک J4 یکی از آن خودروها بوده که شما می توانید ویدیوی تست و بررسی آن را در بخش زیر تماشا کنید.

ویدیو های پیشنهادی

۳ Responses to “اولین تصاویر از هاچ بک ملی کرمان موتور”

  1. متین گفت:

    ایگل که خیلی گرون قیمت گذاری شد. اینم احتمالا گران خواهد بود…

    ۱
    ۰
  2. محمد هادی مردان خانی گفت:

    فرمون خودرو خیلی خیلی شبیه به فرمون سایپا آریا هست

    ۰
    ۰
  3. مصلح گفت:

    پاشنه آشیل کرمان موتور، خدمات پس از فروش ضعیف آن است. تامین قطعات با تاخیر زیادی همراه است .

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X