موضوعات داغ روز:

بررسی آپشن ها و امکانات تیگارد X35 + ویدیو تست و بررسی

منتشر شده در 27 تیر 1403 ساعت 18:30
عکاس علیرضا پاداش
بررسی تیگارد X35

کراس اوور X35 یکی از محصولات بازار است که توسط تیگارد موتور به عرضه می رسد و ما در این مطلب بررسی آپشن ها و امکانات تیگارد X35 انجام می دهیم.

تیگارد X35 یک کراس اوور ساب کامپکت است که در خارج از ایران با نام بیجینگ X5 شناخته می شود و جزو محصولات شرکت تیگارد موتور است. با اینکه مدت زمان به نسبت طولانی از زمان عرضه تیگارد X35 در داخل کشور می گذرد اما می توان گفت رقبای این خودرو فروش بیشتری را نسبت تیگارد X35 تجربه کرده اند. این در حالی است که تیگارد X35 در بخش مشخصات فنی رفتاری مشابه با رقبای خود داشته اما رقبای این خودرو امکانات بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

در این مطلب سعی داریم نگاهی به امکانات ایمنی و رفاهی تیگارد X35 داشته باشیم و در انتها مشخصات فنی آن را به صورت مختصر شرح دهیم.

بررسی آپشن ها تیگارد X35

تیگارد X35 با اینکه به لحاظ ظاهری جلوه بسیار خوبی دارد و طراحی قابل قبولی را ارائه می دهد اما با این حال در مقایسه با رقبا نمی توان امکانات زیادی را در این خودرو دید اما می توان ادعا کرد که امکانات به کار رفته در این خودرو کیفیت مناسب و قابل قبولی دارد که ارزش خرید این خودرو را بالا می برد.

امکانات تیگارد X35

دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، ترمز ABS، ترمز دیسکی چرخ های عقب و ترمز های دیسکی خنک شونده در چرخ های جلو، صفحه نمایش ۸ اینچی مالتی مدیا، کامپیوتر سفری، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه ای و… از جمله امکاناتی است که در این خودرو می توان دید اما با این حال در مقایسه با رقبا، جای خالی امکاناتی نظیر؛ کیسه های هوای جانبی و پرده ای، دوربین ۳۶۰ درجه، دسته دنده الکتریکی، گرم کن صندلی، سنسور نور، پشت آمپر دیجیتال، رادار نقطه کور و… در این خودرو احساس می شود.

کابین تیگارد X35

مشخصات فنی تیگارد X35

تیگارد X35 مانند بسیاری از کراس اوور های مونتاژی از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم بهره می برد. این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۴۷ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل کند. نهایت سرعتی که می توان با این خودرو تجربه کرد ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است. این خودرو در بخش سیستم تعلیق خود، از سیستم تعلیق مک فرسون در محور جلو و توییست بیم در بخش عقب بهره می برد که عملکرد بسیار قابل قبولی بر روی این خودرو داشته و سواری به نسبت خوبی را با این خودرو می توان تجربه کرد.

مشخصات فنی تیگارد X35

این خودرو در بخش سیستم تعلیق خود، از سیستم تعلیق مک فرسون در محور جلو و توییست بیم در بخش عقب بهره می برد که عملکرد بسیار قابل قبولی بر روی این خودرو داشته و سواری به نسبت خوبی را با این خودرو می توان تجربه کرد.

ویدیو تست و بررسی

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.

توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.