%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰

بررسی امکانات ام وی ام X33 کراس ؛ بهتر از رقبا؟

منتشر شده در 23 تیر 1404 ساعت 17:30
عکاس علیرضا پاداش
بررسی امکانات ام وی ام X33 کراس ؛ بهتر از رقبا؟

ایکس ۳۳ کراس یکی از پر فروش ترین کراس اوور های بازار است و ما در این مطلب بررسی امکانات ام وی ام X33 کراس را انجام می دهیم.

نام X33 قبل تر یادآور یک کراس اوور نسبتا متوسط از ام وی ام بود که ظاهری شبیه به سوزوکی ویتارا داشت و اتفاقا فروش بالایی را در ایران ثبت کرد. خودرویی که المان هایی شبیه به SUV داشت و باعث شد انتخابی اقتصادی برای کسانی باشد که به ظاهر دوست دارند سوار بر شاسی بلند باشند. اما تولید آن خودرو متوقف شد و در نهایت مدل X33 به کراس اوور دیگری از نشان ام وی ام رسید. مدیران خودرو X33 کراس را به عنوان یک کراس اوور ساب کامپکت و در رده اقتصادی بازار معرفی کرد. خودرویی که ابعادی در رده X22 داشت اما از نظر طراحی و امکانات به روزتر و البته کامل تر به نظر می رسید. این خودرو در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک (CVT) به بازار کشور آمده و هر دو نسخه آمار فروش خوبی را داشته اند. از آنجا که نسخه اتوماتیک CVT نمونه پر آپشن تر و رقابتی تر به حساب می آید، در ادامه امکانات ام وی ام X33 کراس اتوماتیک را بررسی می کنیم و در پایان به مشخصات فنی این خودرو می پردازیم.

بررسی امکانات ام وی ام X33 کراس ؛ بهتر از رقبا؟

امکانات ام وی ام X33 کراس

طراحی داخلی در ایکس ۳۳ کراس به مراتب بهتر و البته مدرن تر از چیزی است که در ام وی ام X22 پرو دیده بودیم. در قسمت رودری ها طرح موسوم به پوست اژدها را داریم و داشبورد هم به صورت دو رنگ طراحی شده است. کلاستر و مالتی مدیا در یک پنل یکپارچه هستند اما کلاستر عملا نیمه دیجیتال است. از آنجا که با یک کراس اوور متوسط طرف هستیم، متریال داخلی عمدتا جنس پلاستیک خشک را دارند اما در این رده کیفیت قابل قبول و راضی کننده ای را در این متریال می بینیم.

بررسی امکانات ام وی ام X33 کراس ؛ بهتر از رقبا؟

امکانات ام وی ام X33 کراس اتومات عبارت اند از : چهار کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، شارژر بیسیم تلفن همراه، ساتروف برقی، استارت دکمه ای، تهویه الکترونیکی دستی، گرم کن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی، سنسور نور، تریم داخلی چرم مصنوعی، نورپردازی کابین، جلوآمپر دیجیتال، دوربین دنده عقب، فناوری LED چراغ ها، فرمان کمکی برقی و کروز کنترل. این لیست امکانات نشان می دهد که X33 کراس در بحث آپشن از رقبای خود برتر است و این خودرو برای آن هایی که اولویت پر آپشن بودن مد نظرشان است می تواند انتخاب خوبی باشد.

بررسی امکانات ام وی ام X33 کراس ؛ بهتر از رقبا؟

مشخصات فنی ایکس ۳۳ کراس اتومات

اگرچه این کراس اوور در نسخه اتوماتیک آپشن های راضی کننده ای دارد اما در بحث فنی می تواند نا امیدتان بکند. زیر کاپوت X33 کراس اتوماتیک یک پیشرانه ۱ لیتر ۳ سیلندر توربوشارژ قرار دارد که خروجی های فنی ۱۱۲ اسب بخار و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را ارائه می دهد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود که این جعبه دنده قابلیت شبیه سازی ۹ دنده مصنوعی را هم دارد. پیشرانه کم حجم و توربوشارژ و ترکیب آن با یک گیربکس CVT بدون تردید برای کسی که شتاب و عملکرد فنی اولویتش باشد، راضی کننده نیست.

بررسی امکانات ام وی ام X33 کراس ؛ بهتر از رقبا؟

بهتر از رقبا؟

رقیب مستقیم X33 کراس به صورت مشخص بک X3 پرو است که البته در رده های پایین تر می توان پژو ۲۰۷ اتوماتیک را هم رقیبی برای این خودرو دانست. اگر پر آپشن بودن ملاک شما در انتخاب باشد، قطعا ایکس ۳۳ کراس بهترین انتخاب در رده کراس اوور های ساب کامپکت است اما اگر اولویت فنی داشته باشید، بک X3 می تواند انتخابی منطقی تر باشد. البته در این میان افرادی هم نقد به قیمت بالای قطعات چینی مونتاژی دارند و از طرف دیگر گفته می شود که برخی از قطعات به سختی در بازار پیدا می شوند. این افراد عمدتا به سراغ خرید اتوماتیک های دخلی می روند که مشکلی با تامین قطعه و قیمت آن نداشته باشند.

ویدیو های پیشنهادی
  1. ناشناس گفت:

    بزرگترین اشتباه زندگیتون خریدن یه ماشین سه سیلندر ۱ لیتری cvt هست

    ۱۷
    ۳۲
    • ناشناس گفت:

      برای رانندگی داخل شهر بانوان مناسب

      ۱۶
      ۴
    • ستاره گفت:

      نمیدونم قدرت کم و عملکرد پایین فتی رو چطور تعریف میکنید ولی من با این ماشین نزدیک یک ساعت با سرعت ۱۴۰ ۱۵۰ گاز دادم توی جاده … ( البته بعدا اس ام اس های جریمه هم پشت هم اومد برام)
      بنظرم تنها مشکلش شتاب صفر تا صدش هست که اونم فک کنم به خاطر بنزین های نامناسبی هست که مصرف میکنیم . وقتی توی باکش مکمل میریزم مشکل شتابش هم حل میشه و با یه نیش گاز پرواز میکنه.

      ۱
      ۰
  2. ناشناس گفت:

    مدیران خودرو چیه که کله پاچه اش چی باشه. خریدیم و از هر چی ماشینه بدمون اومد

    ۶
    ۱۰
  3. ناشناس گفت:

    ولی در کل شرکتی که با دروغ گویی وکلک بخواد فروش داشته باشه اشتباه که خرید کنی حتی اگر بهترین و بروزترین ماشینهای دنیا رو تو لید کنه که با زندگی وروز مرگی مردم بازی کنه الان ۸ ماه همین ماشین ثبت‌نام کردم از عید مدارک وسند دستمه و۶ ماه از بیمه ماشین میگذره ولی از ماشین خبری نیست و کسی هم جواب گو نیست یکی از بزرگترین اشتباهات زندگیم رو کردم

    ۶
    ۱
  4. محمد گفت:

    – از نظر طراحی، کیفیت متریال داخلی و امکانات از رقبا با فاصله بهتره
    – موتور ۱۱۲ اسب بخار رو تحویل میده، عملکرد تقریباً مشابه TU5 با شتاب اولیه بهتر چون گشتاور دور پایین بالاتری داره، با توجه به وزن خودرو و افت توان گیربکس اتومات بهتر بود از موتور با توان بالاتری استفاده بشه
    – موتور ACTECO سری E3T10 توسط AVL طراحی شده و چند سالی که در بازار ایران استفاده شده با وجود کیفیت پایین سوخت ایراد فنی شایع و خاصی نداشته، فقط هم مختص بازار ایران نیست و در بازار آمریکای جنوبی هم ارائه میشه، فناوری هایی مثل EGR ،IEM Cylinder Head و Integrated Inter-cooled Intake Manifold هم داره
    – هماهنگی موتور گیربکس مناسبه

    ۱
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X