%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰

تجمع دوباره مقابل وزارت صمت ؛ آقای وزیر حواست هست؟

منتشر شده در 10 تیر 1402 ساعت 13:34
تجمع دوباره مقابل وزارت صمت ؛ آقای وزیر حواست هست؟

امروز دوباره مشتریان خودروهای مونتاژی مقابل وزارت صمت تجمع کردند و خواستار تعیین تکلیف قیمت خودروهای مونتاژی بودند.

بعد از تجمع های مختلف در مقابل مرکز ملی رقابت و وزارت صمت، امروز بار دیگر شاهد تجمع تعدادی از مشتریان خودروهای مونتاژی در خیابان سمیه بودیم. عدم اعلام قیمت برخی از خودروهای مونتاژی و عدم رعایت قیمت گذاری های جدید توسط خودروسازان باعث شده تا مشتریان نسبت به رویه عرضه خودرو معترض باشند. در حال حاضر نمایندگی های فروش خودروسازان همچنان قیمت های قبل را اعلام می کنند و قیمت های شورای رقابت را قبول ندارند. بر این اساس شرکتی مثل بهمن موتور همچنان بخشنامه فروش تحویل تابستان را منتشر نمی کند و تکلیف مشتریان خودروسازان دیگر هم مشخص نیست.

تجمع دوباره مقابل وزارت صمت ؛ آقای وزیر حواست هست؟

با انتخاب علی آبادی به عنوان وزیر صمت جدید انتظار می رفت رویه های وزیر قبلی تغییر کند اما باید دید واکنش وزیر نو به مشکلات فعلی چیست. امروز پرچالش ترین بحث در صنعت خودرو بحث قیمت گذاری های شورای رقابت است و باید ببینیم علی آبادی چه واکنشی نسبت به این موضوع خواهد داشت. قطعا رویه ای که وزیر صنعت جدید برای قیمت ها در نظر می گیرد می تواند تعیین کننده باشد و تکلیف مشتریان را مشخص کند. البته که همین حالا هم برای واکنش علی آبادی دیر شده و انتظار می رفت وزیر تعریفی زودتر از این ها به این موضوع واکنش نشان دهد.

شرایط خطرناک برای وزیر جدید

سابقه قابل قبول علی آبادی در صنعت باعث شد تا بسیاری از مردم و حتی کارشناسان نسبت به آمدن این وزیر خوشبین باشند. اما شرایط در صنعت خودرو بقدری پیچیده است که می تواند سرنوشت و وجهه عمومی علی آبادی را به کلی تغییر دهد. اگر در شرایط فعلی علی آبادی قیمت های شورای رقابت را مبنای عرضه اعلام کند، بدون تردید بخش خصوصی با او مقابله خواهند کرد و وجهه صنعتی وی خدشه دار خواهد شد. اما اگر علی آبادی تجدید نظر در مورد قیمت ها را مطرح کند، مشتریان و یا به عبارت ساده تر مردم از او دلخور خواهند شد و قطعا مشکلاتی وسیع از منظر نارضایتی عمومی بوجود می آید. اما آنچه مثل روز روشن است این است که بهرحال باید یک نفر حرف آخر و نهایی را بزند و قصه را تمام کند چراکه با طولانی شدن این روند بلاتکلیفی، همه چیز پیچیده تر می شود.

تجمع دوباره مقابل وزارت صمت ؛ آقای وزیر حواست هست؟
ویدیو های پیشنهادی

One Response to “تجمع دوباره مقابل وزارت صمت ؛ آقای وزیر حواست هست؟”

  1. بیژن گفت:

    چرا کسی جواب نمیده ، ثبت نام مدیران خودرو برنده شدم قرار بود با قیمت سازمان حمایت باشه ولی کسی انگار اصلا یادش نیست و شرکت هم که فقط مسخرهمی کنه پس چرا مردم رو سر کار گذاشتن این از خدا بیخبرا

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X