ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰

تست و بررسی سدان محبوب ژاپنی ؛ تویوتا کمری هایبرید

منتشر شده در 03 مهر 1404 ساعت 14:45
نویسنده حسین دلاور
عکاس علیرضا پاداش
کارگردان رضا چوکامی

تویوتا کمری هایبرید یک سدان جذاب نیمه لوکس ژاپنی است که محبوبیت زیادی در بازار جهانی دارد. در این قسمت از تست و بررسی های تخصصی آخرین خودرو به سراغ نسخه ۲.۵ لیتری هایبرید تویوتا کمری رفته ایم.

تویوتا کمری هایبرید با کد اتاق XV80 با دو پیشرانه دو لیتری و ۲.۵ لیتری به بازار ایران آمده است. در این تست و بررسی نسخه ۲.۵ لیتری هایبرید کمری نسل جدید مورد تست و بررسی قرار گرفته است. فعلاً تویوتا کمری هایبرید جدید که در بازار آزاد موجود است، به وسیله سهمیه جانبازان به بازار ما آمده و نسخه حاضر در این تست و بررسی، نمونه وارداتی گروه خودرویی آسیا گستر کارن و ره نیاز ایستا است.

در شرایط فعلی واردات خودرو، شرکت های مختلفی از جمله ره نیاز ایستا به دنبال واردات تویوتا کمری هایبرید جهت عرضه عمومی رفته اند و احتمال دارد تا بزودی این خودرو به صورت عمومی به فروش برسد.

کمری هایبرید ۲.۵ لیتری با مبدا تولید ژاپن و چین به ایران آمده است. خودروی حاضر در تست و بررسی آخرین خودرو از نوع تولیدی چین است که با کیت بدنه اسپرت پلاس یا همان S Sport به فروش می رسد. این نسخه یکی از گران ترین نمونه های تویوتا کمری هایبرید ۲.۵ لیتری در بازار ایران است.

تست و بررسی سدان محبوب ژاپنی ؛ تویوتا کمری هایبرید

در حال حاضر شما می توانید ویدیوی تست و بررسی تویوتا کمری هایبرید ۲.۵ لیتری را از آپارات، یوتیوب و فیلم نت به صورت رایگان تماشا کنید. این برنامه آخرین خودرو با حمایت نشان آرتمن تولید شده است. آرتمن یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان مکمل سوخت در ایران است که محصولات با کیفیت و به روزی را برای خودروهای بنزینی تنفس طبیعی، هایبرید، توربوشارژر و… تولید می کند. ویژگی مهم اکتان های آرتمن ، نیترو بیس ( Nitro Base ) بودن آن ها است. در حال حاضر شما می توانید محصولات و اکتان آرتمن را از نمایندگی های این نشان تجاری و وبسایت آن به نشانی Artmankhodro.com خریداری کنید.

مشخصات فنی تویوتا کمری هایبرید ۲.۵ لیتر

تویوتا کمری هایبرید با دو پیشرانه ۲ لیتری و ۲.۵ لیتری به بازار ایران آمده است. نمونه ۲.۵ لیتری هایبرید، قوای محرکه تنفس طبیعی دارد. پیشرانه بنزینی این خودرو ۱۸۴ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۲۱ نیوتن متر تولید می کند. پیشرانه الکتریکی هم ۱۳۴ اسب بخار را با گشتاور 208 نیوتن متر تولید می کند. این خودرو به صورت بیشینه حرکتی، می تواند ۲۲۸ اسب بخار قدرت در اختیار داشته باشد. جعبه دنده تویوتا کمری هایبرید ۲.۵ لیتری از نوع E-CVT نسل جدید است که قابلیت تیپ ترونیک و حالت اسپرت را هم به صورت استاندارد دارد. این سیستم انتقال قدرت در کنار بازیافت انرژی، توان را به چرخ های جلو می رساند. باتری نصب شده در پشت صندلی شاگرد هم با این گیربکس شارژ می شود. همچنین خنک کاری باتری کمری هایبرید همچنان از کف صندلی عقب انجام می شود.

تست و بررسی سدان محبوب ژاپنی ؛ تویوتا کمری هایبرید

تعلیق جلوی تویوتا کمری هایبرید از نوع مک فرسون است. بخش عقب هم تعلیق مولتی لینک دارد. با وجود فاصله محوری ۲۸۲۵ میلی متری، این سدان ژاپنی مونتاژ چین در کلاس خودروهای D قرار می گیرد. مصرف سوخت بهینه کمتری هایبرید ۲.۵ لیتری ۴.۵۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود و این سدان نیمه لوکس می تواند در کمتر از ۹ ثانیه شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند.

تست و بررسی سدان محبوب ژاپنی ؛ تویوتا کمری هایبرید

امکانات تویوتا کمری هایبرید

در حال حاضر می توان نسخه های فول آپشن تویوتا کمری هایبرید را در بازار ایران خریداری کرد. این نمونه ها به سقف شیشه ای کامل با تیرشوندگی اتوماتیک، صندلی های برقی جلو با گرمکن و سردکن، حافظه صندلی راننده، ستون فرمان برقی، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، نور بالای اتوماتیک، رادار تابلوخوان، هدآپ دیسپلی، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی خودکار بین خطوط، نمایشگر لمسی، اپل کارپلی، اندروید اتو، شارژر بیسیم تلفن همراه، تریم داخلی چرم، استارت دکمه، تهویه اتوماتیک دو کاناله، پاکسازی هوای کابین، فناوری LED چراغ ها، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، دسترسی تنظیم برقی صندلی شاگرد از ردیف دوم، نور پردازی کابین، کیسه هوای زانو راننده، کیسه هوای میان سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی و پرده ای جلو و عقب، کلاستر دیجیتال و… مجهز هستند.

تست و بررسی سدان محبوب ژاپنی ؛ تویوتا کمری هایبرید

برخی نسخه ها هم امکانات بیشتری دارند. تعدادی از کمری های هایبرید دارای گرمکن صندلی های عقب، پرده برقی عقب و رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی هستند.

آلبوم تصاویر تویوتا کمری هایبرید ۲.۵ لیتر اسپرت پلاس

ویدیو های پیشنهادی

۶ Responses to “تست و بررسی سدان محبوب ژاپنی ؛ تویوتا کمری هایبرید”

  1. بهزاد گفت:

    تست درایو خوبی بود مثل همیشه عالی هستید.تویوتا هم که حرفی برای گفتن نمیزاره .مبارک مالکش باشه

    ۳
    ۰
  2. هادی گفت:

    هوندا آکورد هیبرید که قراره آذریورد سال بیاره و به احتمال زیاد سفارش اروپا خواهد بود ، خیلی بهتر از کمری عه.
    البته کمری هم واقعا ماشین خوبیه‌ و از بهترین سدان های وارداتیه .
    جادار ، راحت ، نرم ، پایدار ، فول آپشن و با کیفیت.
    فعلا با قیمتی که داره واقعا ارزنده است و از K5 و سوناتا و سوپرب و آلتیما قطعا بهتره.
    ولی خب ، آکورد هم ماشین خوبیه‌.

    ۱
    ۱
  3. mmm گفت:

    کمری های مونتاژ ژاپن مثل لیمیتد و e پلاس گرمکن نداره ولی فول آپشن تره

    ۲
    ۰
    • هادی گفت:

      اتفاقا کمری های مونتاژ چین اپشن های بیشتری از نسخه های ساخت ژاپن دارن.

      ۱
      ۳
      • هادی گفت:

        اونایی که دیسلایک زدین و با کامنت اخرم مخالفین.
        واقعا تعصب بی جا بدجور کور تون کرده !
        یعنی الان میگید چون کمری ساخت ژاپنه ، پس همه چی اش از کمری ساخت چین ، بالاتره و اپشناش هم بیشتر در حالیکه معلومه و علنی عه کمری های ساخت چین آپشنای بیشتری دارن ؟ !
        منطق رو باش.
        حداقل یه پرس و جو و تحقیق بکنید که کدومشون آپشناشون بیشتره.

        ۱
        ۲
  4. Mahdi گفت:

    ممنون از شما

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X