%۴.۱۷
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
مزدا 3
۵,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۱
ساینا S
۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۳
کی ام سی T9
۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
آریسان ۲
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
اطلس G
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۲۹
رانا پلاس
۱,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
کی ام سی J7
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
فونیکس آریزو 8
۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
شاهین GL
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
جک J4
۱,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
فوتون تونلند G7
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اکستریم LX
۳,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۲
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۷
اطلس GL
۹۳۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
بک X3 پرو
۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۱
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
مزدا 3
۵,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۱
ساینا S
۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۳
کی ام سی T9
۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
آریسان ۲
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
اطلس G
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۲۹
رانا پلاس
۱,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
کی ام سی J7
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
فونیکس آریزو 8
۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
شاهین GL
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
جک J4
۱,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
فوتون تونلند G7
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اکستریم LX
۳,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۲
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۷
اطلس GL
۹۳۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
بک X3 پرو
۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۱
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۸۲,۰۰۰,۰۰۰

تندر ۹۰ ایرانی پلاک شد ؛ پارس نوآ در مسیر بازار

منتشر شده در 22 آذر 1404 ساعت 15:09
نویسنده آخرین خودرو
تندر 90 ایرانی پلاک شد ؛ پارس نوآ در مسیر بازار

پارس نوآ پس از دریافت مجوزهای لازم از نهادهای ذی ربط و تأیید انطباق با الزامات فنی و قانونی، برای نخستین بار وارد فرآیند شماره‌گذاری شد.

شماره‌گذاری «پارس‌ نوآ» گامی مهم در مسیر عرضه این محصول جدید به بازار به شمار می‌رود و بیانگر آمادگی پارس‌خودرو برای ورود این خودرو به مرحله تحویل به مشتریان است.

این خودرو با استانداردهای ۸۵گانه مجهز به پیشرانه ME16 بوده و با امکانات و آپشن‌های رفاهی نظیر مالتی مدیای لمسی ۷ اینچی، دوربین و سنسور پارک دنده عقب، رینگ آلومینیومی، سیستم کنترل پایداری، صفحه کیلومتر جدید، فرمان برقی، سیستم پایش فشار باد تایرها، چراغ رانندگی روز و بسیاری امکانات دیگر عرضه می‌شود.

پارس‌نوآ محصول جدید شرکت پارس‌خودرو نخستین خودرو ساخت داخل در دولت چهاردهم است و تاکنون در دو مرحله پیش‌فروش شده و استقبال گسترده خریداران و متقاضیان این محصول، حاکی از اعتماد مصرف‌کنندگان به تولید باکیفیت این محصول توسط شرکت پارس‌خودرو است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. هادی گفت:

    یه ماشین ایرانی آشغال دیگه هم به خیابون ها اومد.

    ۱۴۷
    ۳۷
    • ناشناس گفت:

      کدام ادم ایرانی معمولی جرأت داره یک ماشین حتی یک پراید بخره چه برسه مدلهای دیگه و بالاتر مگر اینکه بخواد دزدی کنه

      ۲۶
      ۰
    • بابک گفت:

      آقا ار ال۹۰ بکشید بیرون کمتر اسم واعتبارشو خدشه دار کنید همین پراید سایزشو بزرگ کنید شاسی بلندش کنید بخدا سگش میارزه به هر چی ماشین چینی اونوقت اسمشم بگذارید پرایدو

      ۱۳
      ۳
    • عارف گفت:

      ال نود:دارم اتفاقا بهترین ماشین است :با شاسی بلند چینی عوضش نمیکنم “خیلی عالی ” بادوام :کم استهلاک است

      ۶
      ۰
  2. mmm گفت:

    اگه این ایرانی باشه کی ام سی ایگل هم ایرانیه اگه هم ایگل ایرانی باشه پس اولین خودرو ایرانی تو دولت چهاردهم کی ام سی ایگله نه پارس نوآ

    ۱۶
    ۲۷
    • هادی گفت:

      با گفتن اولین خودروی دولت چهاردهم فقط دارن مزخرف میگن و شعار میدن.
      اگر بحث طراحی و مهندسی باشه ، که پارس نوآ تا ۱۴۰۲ کاملا طراحی شده بود.
      ایگل هم همین طور.
      اگر هم بحث فروش باشه ، که ری را اولین ماشینی بود که تو دولت چهاردهم فروختن.
      ایگل هم همین طور.
      بعد اصلا مگه چه اهمیتی داره ؟
      از اول انقلاب تا حالا هر کدوم شکن یه گندی زدن ، هیچ کدوم شون هم نتونستن برای خودروسازی مون یه کار بزرگ بکنن.

      ۵۸
      ۷
      • جواد گفت:

        یعنی خاک بر سر کارخانه دار تولید کننده ماشین که میاد ال ۹۰ با تغییر فقط چراغ و سپر اسمشو می‌ذاره خودروی جدید دنیا دنبال خودروی جدید کاملا متفاوته ما فقط جلش عوض میکنیم با ۲۰۰ میلیون گرون تر غالب میکنند به مردم همیشه در صف ندیده

        ۱۶
        ۰
    • ایران گفت:

      تقلید از خودروی دهه هشتاد فرانسوی و حتما با عیب و نقصهای بسیار خودروهای داخلی

      ۹
      ۲
  3. مسعود گفت:

    ماشین خوبی هست از نظر هندلینگ و موتوری اما قیمتش یک خورده بالاست …….

    ۱۹
    ۳۴
  4. امین گفت:

    باتشکر از مستند سازی خوبتون فقط راجب کیفیت بدنه. توضیح ندادین . که بدنه اش محکم هست یا خیر

    ۲۶
    ۶
    • میلاد گفت:

      کیفیت بدنه در حد تیرآهن هجده و شاید نوزده میباشد. مقاوم در برابر هر گونه اجسام نرم

      ۷
      ۱
      • بابا گفت:

        عجیب ترین اتفاق تکراری در این مملکت میدونید چیه؟ اینکه هر آشغالی را میشه در ایران بدون نگرانی از استاندارد!!! فروخت و منتظر کف و هورای مدیران بود

        ۴
        ۰
    • مجید گفت:

      کیفیت بدنه رو رئیس پلیس راهور گفت تا وقتی پیست تست ساخته نشه نمیشه نمره داد و بدنه ماشین هارو از حیث ایمنی قضاوت کرد.. فعلا همش حدسیاته

      ۵
      ۰
    • Ali گفت:

      بدنه نگو بتن بگو ،بتن نگو پوست پیاز بگووو،از لحاظ بدنه رررررریدن،تگرگ بزنه روش غور میشه

      ۶
      ۲
  5. محمد مهدوی گفت:

    این دستگیره آسان بازشو و خط لچکی روی درب عقب، زه هم رنگ بدنه می شد خوب بود

    ۲
    ۰
  6. مهرداد هاشمی گفت:

    اگر این مدل خودرو ی شتر گاو پلنگ نه چندان زیبا در مقایسه با نوع اریجینال آن با همان کیفیت ورق بدنه ال نود قبلی تولید شده در ایران باشد دارای بدنه نسبتا ضعیفی هست و هر جایش را که دست میگذاریم میرود تو که البته برای حمایت از پاداش و مزایای نجومی که مدیران خودرو سازمون میگیرند به بزرگی خودتون ببخشید

    ۴
    ۱
  7. وحید گفت:

    دستخوش این می‌تونه به عنوان یه ماشین فول آپشن سوپر اسپورت با خیلی از ماشینا رقابت کنه فقط اگه وسط راه لاشی نشه

    ۳
    ۱
  8. مسلم گفت:

    مردم تو چی استقبال نمیکنند؟ان هم بزارن مردم میرن برا خرید،همچین ملت سرخوشیم ما

    ۵
    ۰
  9. عباس گفت:

    سلام
    نمی‌دونم خودرو سازهای ما چرا ی پلت فرم رو اینقدر گوربه‌گور می‌کنند ،بابا چهار تا ماشین شاسی هیبرید بسازید

    ۲
    ۰
  10. حسن گفت:

    شترگاو پلنگِ خوبیه!

    ۳
    ۲
  11. تقی رستگار گفت:

    ال نود رو بخاطر موتور و گیربکس کم استهلاک و مصرف پایین میخریدن نه اینکه موتور تقویت شده پراید رو با گیربکس چینی با قیمت بالا بخرن کاش خریداران به چشم نون شب به خودرو نگاه نکنند و تو صف این ارابه های مرگ واینستن تا مثل همون کشورهایی که مدام هزینه‌های اونارو تو سر مردم میزنن ماشین رو اول تحویل بدن بعد پولش رو بگیرن نه اینکه الان پول بدی یه سال بعد تازه بیفتی دنبال ماشین

    ۴
    ۱
    • عارف گفت:

      دمت گرم “من ال ۹۰ مدل ۸۹ دارم ” خیلی ازش راضی ام “با این ال ۹۰ جدید عوضش نمیکنم !این جدیدها فقط ظاهر عروسک رو دارند ” هیچ استحکام وقطعات بادوامی ندارند !!!

      ۰
      ۰
  12. مجید گفت:

    ازهمه بدتر اون نوشته پارس خودرو در جلو هست. ایکاش هیچی نمیذاشتن یا یه ال ای دی.. بجای اون نوشته میذاشتن.. بعد این که زیاد بد نشده حالا باید دید از حیث کیفیت چجوریه.. امیدوارم ایرادات ال ممد رو رفع کرده باشن مخصوصاً سیستم تعلیق مشکل سازش

    ۴
    ۰
    • حسین گفت:

      کارخانه داران جهت فروش اتومبیلهای خود آنها را به واسطه ها نفروشند چون بعضی ها در نگهداری اتومبیل تا رسیدن به مصرف کننده اصلی ودرست استفاده نکردن طی مدتی که در اختیارشان است،اتومبیل مشکل داری را تحویل مشتری خود میدهند . باعث مراجعه به نمایندگی ها و بالارفتن هزینه گارانتی وضرر کارخانه داران هم میشود .

      ۲
      ۰
  13. امین آقا فرزانه گفت:

    خیلی وقت بود یه آشغال جدید ندیده بودیم . تشکر

    ۳
    ۱
  14. احمد گفت:

    محبوبیت النود فرانسوی اینکه اصلا خرابی نداره
    حالا مدل ایرانی بتونه محبوب بشه ؟باید زمان ثابت کنه

    ۱
    ۱
  15. ... گفت:

    انگار ۲۰۷ هس که کاپوت ماشین یکی دیگرو بهش وصل کردن😂

    ۱
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X