%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰

تویوتا کمری ۲۰۰۷ دست دوم بخریم یا نه؟

منتشر شده در 26 مرداد 1404 ساعت 10:30
نویسنده حسین باباپور
تویوتا کمری ۲۰۰۷ دست دوم بخریم یا نه؟

تویوتا کمری ۲۰۰۷ یکی از سدان های با اصالت ژاپنی بازار ایران است. در ادامه بررسی ارزش خرید آن می پردازیم.

نسل چهارم تویوتا کمری طی سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ روانه بازار ایران شد و با توجه به طراحی متفاوت، استایل اسپرت و کاربردهای خانوادگی به همراه کیفیت ساخت بالایی که داشت، کاملاً مورد پسند مشتریان ایرانی قرار گرفت. این سدان خانوادگی در آن دوران با انواع محصولات کره‌ای مثل هیوندای سوناتا، کیا اپتیما و… به رقابت می‌پرداخت و به دلیل اصالت برند و کیفیت ساخت بالا، از فروش مطلوبی در کشورمان برخوردار شد.

 این سدان ژاپنی در قالب چندین تیپ مختلف وارد بازار ایران شده و ما به طور کلی می‌خواهیم ببینیم که آیا خرید تویوتا کمری ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ به‌عنوان یک سدان وارداتی دست دوم که بسیاری از نمونه‌های آن ازلحاظ قیمتی هم‌رده محصولات صفر داخلی نظیر تارا اتوماتیک و شاهین پلاس یا برخی از مدل‌های کارکرده چینی مثل آریزو ۶ پرو قرار می‌گیرند، هنوز هم ارزش خرید دارد یا نه.

دلایل خرید تویوتا کمری نسل چهارم مدل ۲۰۰۷


تویوتا کمری نسل چهارم نقاط قوتی دارد که مشتریان بازار محدود ایران را به خود جلب می‌کند و حالا نمونه‌های دست دوم این ماشین ژاپنی نیز می‌توانند به‌عنوان یک سدان خانوادگی نه‌چندان گران‌قیمت، مورد توجه برخی از مشتریان قرار بگیرند.

طراحی ظاهری نسبتاً جذاب و خوش‌استایل

تویوتا کمری ۲۰۰۷ دست دوم بخریم یا نه؟

تویوتا کمری نسل چهارم ازلحاظ طراحی نسبت به نسل قبلی خود کاملاً تغییر جهت داده و یکی از اولین محصولات نسبتاً زیبا و خوش‌استایل ژاپنی بود که تا آن زمان در بازار دیده شده بود. این خودرو با طراحی نسبتاً انقلابی و تحول‌گرایانه توانست تا نظرات زیادی را به خود جلب کند و به کمک خطوط تندوتیز و المان‌های جوان‌پسند به‌ویژه در ناحیه چهره و نمای عقب، نگاه‌های مثبتی را به سوی خود بکشاند.

در حال حاضر طراحی این خودرو کمی ساده به نظر می‌رسد اما در قیاس با حریفان قدیمی همچنان استایل زیبا و متعارفی دارد که می‌تواند با سلیقه بسیاری از مشتریان همخوانی داشته باشد. به‌ویژه که در رنج قیمتی نمونه‌های دست دوم این خودرو می‌توان محصولات جذاب از لحاظ طراحی بیرونی در این سطح را به‌راحتی پیدا کرد.

عملکرد فنی مناسب

تویوتا کمری نسل چهارم عمدتاً با موتور ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری به قدرت ۱۵۸ اسب بخار و گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک در بازار ایران عرضه شده است. عملکرد فنی خودرو نسبتاً رضایت‌بخش بوده و شتاب مناسب به همراه هندلینگ و پایداری عالی را نصیب کاربران کرده است. بنابراین ازلحاظ کشش، توانایی فنی و چابکی، عملکرد تویوتا کمری اگرچه فوق‌العاده نیست اما کاملاً کارآمد و متناسب با نیازهای مشتریان خانوادگی خواهد بود؛ البته به شرطی که موتور این خودرو سالم باشد و ایرادی در آن به وجود نیامده باشد.

سواری نرم و لذت‌بخش

کیفیت سواری تویوتا کمری نسل چهارم به‌عنوان یک سدان خانوادگی سایز متوسط، نسبتاً نرم و لذت‌بخش است؛ به‌نحوی که اکثر مالکان، سواری نسبتاً نرم و آرامش‌بخش را به‌عنوان یکی از نقاط قوت این خودرو مطرح کرده‌اند. بنابراین اگر به کیفیت سواری ماشین خود اهمیت می‌دهید، تویوتا کمری می‌تواند نیازهای شما را تا حد مناسبی برآورده کند و یک سواری نسبتاً نرم و کم‌کوبش را به شما هدیه دهد.

قطعات یدکی فراوان

با توجه به عرضه گسترده این خودرو در بازار ایران و همچنین بازار کشورهای منطقه خاورمیانه، تویوتا کمری ازلحاظ تأمین قطعات یدکی مشکلی ندارد و برخلاف بسیاری از خودروهای چینی که معمولاً با مشکل تأمین قطعه روبرو می‌شوند، مالک تویوتا کمری نسل چهارم از این جهت با مشکل آن‌چنانی و دردسرهای یافتن قطعات یدکی روبرو نخواهد شد. ضمن آنکه قیمت قطعات یدکی متفرقه یا استوک دست دوم تمیز این خودرو نسبتاً ارزان است، اما قطعات اورجینال کمی گران‌قیمت هستند.

کابین نسبتاً بزرگ و جادار

تویوتا کمری ۲۰۰۷ دست دوم بخریم یا نه؟

وقتی صحبت از یک سدان خانوادگی می‌شود، انتظار داریم که کابین خودرو نسبتاً جادار و بزرگ باشد. تویوتا کمری از این جهت سنگ تمام گذاشته و فضایی به‌مراتب جادار و بزرگ را به سرنشینان هر دو ردیف صندلی‌های خود هدیه می‌دهد. بنابراین ازلحاظ میزان فضای کابین نمی‌توان انتقادی به تویوتا کمری وارد دانست. همچنین صندوق عقب ۴۵۳ لیتری نیز تقریباً فضای کارآمدی دارد که با کمی ارفاق می‌تواند اکثر نیازهای شما را به‌ویژه هنگام مسافرت برآورده کند.

بازار خرید و فروش نسبتاً گرم

تویوتا کمری نسل چهارم به دلیل فراوانی قطعات یدکی و سایر نقاط قوت خود توانسته همچنان بازار خرید و فروش نسبتاً گرم‌تری نسبت به بعضی از رقبا نظیر سیتروئن C5 یا پژو ۴۰۷ و حتی برخی مدل‌های کیا اپتیما نسل دوم داشته باشد؛ بنابراین ازلحاظ فروش خودرو نیز مالک این ماشین خیلی با مشکل روبرو نخواهد بود.

دلایل نخریدن تویوتا کمری ۲۰۰۷

تویوتا کمری دارای برخی نقاط ضعف است که شاید بعضی از مشتریان را از خرید آن منصرف کند.

طراحی داخلی قدیمی و ساده

تویوتا کمری ۲۰۰۷ دست دوم بخریم یا نه؟

یکی از نکات منفی و شاید نه‌چندان جذاب در تویوتا کمری نسل چهارم، طراحی ساده داشبورد و سایر ادوات آن است که خیلی چنگی به دل نمی‌زند و ازلحاظ رنگ‌پردازی نیز در سطح بالایی قرار نمی‌گیرد. بنابراین شاید برخی از مشتریان، فضای داخلی این خودرو را دوست نداشته باشند و ترجیح دهند به سراغ محصولات کره‌ای نظیر هیوندای سوناتا و کیا اپتیماهای هم‌قیمت یا شاید هم سیتروئن C5 مدل ۲۰۱۰ بروند.

فقدان امکانات در نسخه پایه

اصولاً خودروهای آن دوره تویوتا ازلحاظ آپشن و تجهیزات رفاهی و ایمنی به پای حریفان کره‌ای نمی‌رسیدند. اما در این میان، نسخه پایه تویوتا کمری ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ با نام GL به بازار عرضه شد که تقریباً هیچ‌گونه امکانات آن‌چنانی را به شما ارائه نمی‌دهد. البته مدل GLX نیز آن‌چنان پرآپشن نیست و در مجموع نمی‌توان به‌عنوان یک خودروی فول‌آپشن روی تویوتا کمری نسل چهارم موجود در بازار ایران خیلی حساب باز کرد.

مصرف سوخت نسبتاً بالا

تویوتا کمری ۲۰۰۷ دست دوم بخریم یا نه؟

البته از آنجا که با یک موتور ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی طرف هستیم، مصرف سوخت حدود ۸.۵ لیتر ترکیبی چندان هم زیاد به نظر نمی‌رسد؛ اما به‌هرحال این خودرو در سطح شهر شاید حدود ۱۱ لیتر یا بیشتر (بسته به میزان فرسودگی و ایرادات موتور در نسخه‌های کارکرده) بنزین مصرف کند و در شرایط جاده نیز حداقل ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت نیاز دارد که در حالت سرنشین پر و بسته به شرایط ترافیکی جاده، این رقم می‌تواند افزایش یابد. بنابراین میزان مصرف سوخت نسل چهارم، به‌ویژه در نمونه‌های کارکرده، نسبتاً بالا بوده و در مقایسه با خودروهای جدیدتر در رده نسبتاً پرمصرف قرار می‌گیرد.

نتیجه‌گیری

تویوتا کمری نسل چهارم که با مدل‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ در بازار کشورمان به‌طور گسترده عرضه شده است، یکی از بادوام‌ترین و تقریباً کم‌استهلاک‌ترین سدان‌های سایز متوسط در بازار ایران است که قطعات یدکی فراوان و رونق خرید و فروش مناسبی نیز آن را پشتیبانی می‌کند.

 با این حال، اگر قصد دارید به جای خرید یک ماشین ایرانی صفرکیلومتر نظیر تارا اتوماتیک یا شاهین پلاس اتوماتیک به سراغ این خودروی وارداتی قدیمی بروید، باید حتماً از قیمت لوازم یدکی اورجینال آن اطلاعات کافی به دست آورید و از بابت کمبود آپشن‌های خودرو نیز ناراحت نباشید. همچنین هنگام خرید باید حتماً از سلامت فنی موتور و گیربکس و رعایت سرویس‌های دوره‌ای آنها نظیر تعویض روغن به‌موقع مطمئن شوید تا بعد از خرید با هزینه‌های نسبتاً بالای تعمیرات مواجه نشوید.

ویدیو های پیشنهادی

۲۰ Responses to “تویوتا کمری ۲۰۰۷ دست دوم بخریم یا نه؟”

  1. اسد الله گفت:

    سلام
    تمیزش گیر بیاد فوق العاده اس
    در رابطه با مصرف سوختشم باید بگم
    آدم لقمه های عشقشو نمی شمره
    🥰

    ۱۵۸
    ۵
  2. ساسان گفت:

    لطفا در مورد داستر هم بنویسید.

    ۱۴
    ۱۱
    • احسان گفت:

      خدا وکیلی یک لاستیکش به تمام ماشین های ایران خودرو میارزه سایپا که هیچی نگاه کنید هیچی .به جای ۲۰۷ یک یاریس پیدا کنید والا از قدیم گفتم استخون فیل هست خرابی ندارن

      ۲۸
      ۰
    • هادی گفت:

      البته بدونید بد نیست قیمت کمپرسور کولر ۱۳۵ میلیون ناقابل اورجینالش اب میخوره بد نیست هم بدونید بالای ۱ میلیون کیلومتر براتون کار میکنه اون هم روزی ۱۲ ساعت کار مداوم. این ماشین اگر درست ازش استفاده کنی بعد ۱,۲ میلیون کیلومتر نیاز به تعویض گیربکس و بعد از ۲,۵ میلیون کیلومتر احتمالا نیاز به تعمیر موتور خواهید داشت.جلوبندی اگر از قطعات اصلی استفاده بشه که خیلی تو بازار کم هست بالای ۷۰۰ هزار کیلومتر براتون کار میکنه. این محاسبات برای یک راننده با اصالت و کار ازموده هست خب برای یه درشکه چی احتمالا امار ارقام متفاوتی باید در نظر گرفت.

      ۴
      ۱
  3. احمد گفت:

    سلام
    من یه تویوتا کمری ۲۰۰۷ به مدت پنج سال داشتم بر خلاف خودروهای ایرانی در این مدت اصلا نیازی به تعمیرگاه پیدا نکردم بسیار کم استهلاک و رانندگی لذت بخشی در جاده و مسافرت داشت . مصرف سوختش هم با توجه به موتور ۲۴۰۰ در مقایسه با خودروهای چینی و داخلی ارزشمند هست .

    ۶۹
    ۴
  4. امیر گفت:

    کمری طلا است ولی خودرویی مثل تویوتا یا نیسان یا هر برند معتبری لذت آن به این است که وقتی برای خرید قطعه اقدام میکنید قطعه اصل در بازار باشد نه قطعه اشغال و تقلبی . پس یک ماشین صفر چینی با گارانتی پنج یا هفت ساله خرید منطقی تری است . البته باز هم به سلیقه و شهر محل سکونت هم بستگی دارد.

    ۷
    ۱۶
  5. مجید گفت:

    خودرویی که حدود بیست سال کار کرده. فقط به درد اوراق میخوره. مگر اینکه از صفری دست خودت باشه و بدونی چجوری نگهداری شده وگرنه بیچارت میکنه

    ۱۸
    ۲۱
    • هادی گفت:

      حالا تو خواستی بخری نخر دنا بخر یا چینی بخر لذتشو ببر. این ماشین باید ویزا بگیری براش تا سوارش شی. بدرد شما نمیخوره

      ۷
      ۱
    • علی گفت:

      معلومه تا حالا ماشین با اصالت سوار نشدی که این رو میگی. یکبار چنین ماشینی داشته باشی تازه میفهمی ماشین به چی میگن. دیگه به آشغال های ایران خودرو نمیگی ماشین چون گاری اند گاری

      ۰
      ۰
  6. ایمان چراغی گفت:

    عالیه

    ۱۳
    ۲
  7. ثامری آبادان گفت:

    بنده همه جوره ماشین سوارشدم
    امامثل تویوتاکمری خدایش نیست ۴ سال داشتم وحالا اگرتروتمیزگیرم بیات میخرم
    مطمعن جذاب توجاده رقیب نداره
    پیشنهاد میکنم بگیرید

    ۲۳
    ۰
  8. بهنود گفت:

    ما رو کاغذ از همه جلوتر هستیم،دنا با پلت فرم جی ال ایکس می‌خریم و خوشحالیم ،چون رو کاغذ سال تولید ۱۴۰۴ زده ،منتهی در حقیقت دنا یک لاستیک تویوتا مدل ۲۰۰۹ نمیشود،همین تویوتا های ۲۰۰۷ روح ادم را صیقل می دهد و رانندگی با تویوتا حس وقار و شخصیت و شادمانی می دهد ،اما دنا و تارا زباله های ایران خودرو هستن.

    ۲۴
    ۱
    • ناشناس گفت:

      به چه بدبختی رسیدیم که در مورد ماشین ۲۰ سال پیش نظر میدیم ( با احترام به ماشینهای ژاپنی و آلمانی ) ماشینی که باید خیلی وقت پیش اسقاط میشد ، اما …… همین بغل دستمون ترکیه چه ماشینهایی سوار میشن ما چه حلبی هایی چه ایرانی چ چینی .

      ۸
      ۱
    • ناشناس گفت:

      کسی که این متن رو نوشته حتما تویوتا سوار بوده دقیقا همین طور است که اگر تویوتا سالم گیر آدم بیاد حرف ندارد و جز بنزین و روغن خرجی ندارد بشرطی در مدلهای قدیمی تر به دنبال آپشن نباشید.
      یاریس ۲۰۰۸ دارم واقعا عالیه. نرم و باحال . خدا نصیب تان کند .

      ۵
      ۰
    • ناشناس گفت:

      کسی که این متن رو نوشته حتما تویوتا سوار بوده دقیقا همین طور است که اگر تویوتا سالم گیر آدم بیاد حرف ندارد و جز بنزین و روغن خرجی ندارد بشرطی در مدلهای قدیمی تر به دنبال آپشن نباشید.
      یاریس ۲۰۰۸ دارم واقعا عالیه. نرم و باحال . خدا نصیب تان کند .

      ۴
      ۰
  9. رضا گفت:

    تویوتا یک نام اصیل من وانت ۱۹۸۳ هایلوکس رو سدار شدم هنوز موتور باز نشده ردغن کم نمیکنه رنگ سوختگی نداره همیشه تو کار کشاورزی بوده و خواب نداشته فقط تعویض روغن و لاستیک و صدریخ و آب و روغن گیربکس و باطری اسم تویوتا رو هر چیزی ثبت شده حتی فرغون بخرید خرابی ندارد لوازم استوک فراوون

    ۷
    ۰
  10. طاهر مروتی گفت:

    من خودم تویوتا سری ۳دارم وقبلا کمری ۲۰۰۷داشتم هرکی یکبار با تویوتا رانندگی کنه دیگه از دور نظر نمیده و وجدانا تویوتا را با حلبی هایه وطنی مقایسه نکنید چون دقیقا مصداق مقایسه درشکه با بشقاب پرنده میباشد..

    ۹
    ۰
    • استاد گفت:

      من هفت سال خارج از کشور زندگی کردم. خارجی ها ترجیح می دهند ماشین کم سن و سال را استفاده کنند و معتقد هستند از امنیت بیشتری برخودار است. بعنوان مثال بخش های حساس خودرو پلاستیکی است مثل لوله های بنزین. بعد از ۵ سال بویژه اگر خودرو پارکینک نداشته باشد، اجزای پلاستیکی آن از کار می افتد. بنابراین من ترجیح می دهم دنا و پژو پارس نو سوار شوم تا خثدرو با سن ۱۸ سال سوار شوم، حتی اگر زیر ۱۰۰ کیلومتر کار کرده باشد.

      ۱
      ۳
      • علیرضا گفت:

        دوست عزیز با احترام به نظر شما ولی هیچوقت از رو سن ماشین و حتی کارکردش نمیشه نظر این مدلی داد، ماشین باید سلامت باشه و بهش برسی، خیلیا رو میشناسم که ماشینای ۳۰-۴۰ سال پیشو هنوزم دارن ازش استفاده میکنن و باهاش عشق میکنن، قرار نیست به همه چی مصرفی نگاه کنیم، خیلی چیزا تاریخ مصرف ندارن، تا وقتی هواشونو داشته باشی و بهشون برسی و باهاشون مدارا کنی هستن و میمونن مثل همین تویوتا کمری، یکی از رفیقام گرندشو داشت باهاش نصف ایرانو چرخید…

        ۰
        ۰
      • کیارش گفت:

        باید مردم نظر و تفکرشونو کاملا علمی و صحیح اصلاح کنند تا صاحب آرامش شوند،،،مثلا لند کروز ۲۰۱۱ حول و حوش ده میلیارد ،،،هیچ عقل سلیمی یک خودروی بدون آپشن های روز و فرسوده و از رده خارجو نمیپسنده،،،یک مشت دلال نبض بازارو دست گرفتن،،،از نظر من این خودرو بیش از یک میلیارد ارزش ندارد،،،،توجه کنید

        ۰
        ۱

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X