%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰

جهش ایران خودرو در انتخاب محصول ؛ هونگچی HS3 پلاگین هایبرید در ایران خودرو

منتشر شده در 19 اسفند 1403 ساعت 14:54
نویسنده حسین دلاور

گروه صنعتی ایران خودرو پس از حضور مدیریت بخش خصوصی، جهش جدی را در انتخاب محصول تجربه می کند. اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که ایران خودرو هونگچی HS3 را به عنوان یکی از محصولات خود انتخاب کرده است.

پیگیری خبرنگار آخرین خودرو از منابع آگاه نشان می دهد که پس از استقرار تیم مدیریتی جدید و بخش خصوصی در ساختار گروه صنعتی ایران خودرو، این شرکت خودروساز به سراغ شرکای تجاری مطرح و بنامی رفته است. از سویی سرعت انجام پروژه ها به شکل قابل توجهی از گروه صنعتی ایران خودرو افزایش پیدا کرده است.

چند روز قبل هم مدیران ارشد ایران خودرو اعلام کردند که بزودی شرکای تجاری جدید را به صورت رسمی معرفی خواهند کرد؛ شرکای تجاری که می توانند جز قوی ترین خودروسازان باشند. نکته مهم این است که مدیریت بخش خصوصی حاضر در ایران خودرو، بخشی از قراردادهای گروه بهمن با خودروسازان مطرح را جهت بهبود وضعیت بزرگترین خودروساز کشور به ایران خودرو آورده است. اما سیاست کاری مدیران بخش خصوصی در ایران خودرو این است که بزرگترین خودروساز کشور را تقویت کنند و با انتخاب محصولات به مراتب بهتر از گذشته، نشان تجاری این گروه صنعتی را ارزشمند کنند. طی هفته های گذشته برخی قرارداد محصولات و شرکای تجاری جدید گروه بهمن در راستای بهبود وضعیت ایران خودرو، به سمت این خودروساز با مدیریت بخش خصوصی هدایت شده اند.

در حال حاضر گفته می شود که جلسات فشرده مدیران جدید ایران خودرو با چهار خودروساز مطرح آغاز شده و بزودی قرار است تا این شرکای تجاری به عموم مردم معرفی شوند. پیش از این ایران خودرو کمپانی مانند هایما را به عنوان شریک تجاری خود می شناخت که در چند سال گذشته به عنوان یکی از خودروسازان ورشکسته چینی بوده و صرفاً تولید محصولاتش را جهت توسعه بازار در ایران انجام می داده است. اما حال ایران خودرو با شرکای تجاری جدیدی به سمت همکاری های جدی حرکت می کند که هر کدام سهم بازار قابل توجهی را در چین و کشورهای مختلف دارند.

هونگچی HS3

لوکس ترین و با کیفیت ترین کراس اوور ایران برای ایران خودرو

آنچه که مشخص است، نمونه اولیه هونگچی HS3 به ایران خودرو آمده است و بزودی باید منتظر خبرهایی رسمی از این خودرو باشیم. این کراس اوور لوکس چینی در اکثر بازارها به پیشرانه های مختلف ۱.۵ لیتری توربو شارژر TGDi و دو لیتری توربو شارژر TGDi عرضه می شود که به ترتیب ۱۶۸ و ۲۵۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۸ و ۳۸۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده نسخه ۱.۵ لیتری هونگچی HS3 از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است و در نسخه دو لیتری سیستم انتقال قدرت ۸ سرعته AT دیده می شود.

اما ایران خودرو برنامه دارد تا نمونه پلاگین هایبرید این کراس اوور را به بازار ایران بیاورد. نمونه بنزینی هونگچی HS3 در سال ۲۰۲۴ به بازار جهانی معرفی شد و ایران خودرو برنامه دارد تا جدیدترین HS3 با قوای محرکه پلاگین هایبرید را به بازار عرضه کند. نمونه پلاگین هایبرید HS3 در سال ۲۰۲۵ به بازار جهانی معرفی شده و حال قرار است در سبد محصولات ایران خودرو باشد. خودرویی که به پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است و یک پیشرانه الکتریکی ۱۸۸ اسب بخار و ۲۸۰ نیوتن متری را هم دارد. این خودروی پلاگین هایبرید شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت کمتر از ۸ ثانیه دارد و می تواند به صورت بهینه با هر بار شارژ کامل باتری های ۱۸.۳ کیلووات ساعتی و باک بنزین پر، بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر مسافت را بدون توقف طی کند.

هونگچی HS3 را می توان لوکس ترین و با کیفیت ترین کراس اوور متوسط بازار ایران دانست. این خودرو از نظر سطح کیفیت و استانداردهای تولید در جایگاه بالایی قرار دارد. هونگچی هم به عنوان لوکس ترین نشان تجاری FAW است و در چند سال گذشته توانسته تا سهم بازار خوبی را در کشورهای مختلف از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس به دست آورد.

با حضور هونگچی HS3 پلاگین هایبرید در گروه صنعتی ایران خودرو، این شرکت خودروساز پس از آغاز فعالیت بخش خصوصی مدرن ترین محصول خود را در سال های فعالیتش به بازار معرفی خواهد کرد.

سرعت بالای ایران خودرو برای بهبود وضعیت

در آینده نزدیک باید منتظر باشیم و ببینیم که ایران خودرو با تیم مدیریتی خصوصی چه محصولات دیگری را جهت عرضه انتخاب می کند. با استقرار مدیریت بخش خصوصی در ایران خودرو شاهد تغییرات اساسی در بحث تیراژ تولید، بازرسی خودروها پیش از تحویل به مشتری، افزایش کیفیت و رفع ایرادات خودروها و بهبود کیفیت خدمات پس از فروش برای محصولات این شرکت بوده ایم.

ویدیو های پیشنهادی
  1. sharmin گفت:

    به جز چری مدیران خودرو بقیه چینی ها تو ایران هیچ طرفداری ندارن

    ۱۳
    ۶۵
  2. رامین صفایی گفت:

    همان چری هم هیچگونه طرفداری ندارد
    تمام چیزهایی که چینی ها به نام اتومبیل
    تولید میکنند ، چیزی جز لگن پاره های آشغال
    نیستند و مدیران کوچک کنونی ایران خودرو
    که برجای بزرگانی همچون خیامی ها تکیه
    زده اند ، توان درک این امر را ندارند .
    به اینها می گوییم ؛
    تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف

    ۷
    ۱۶
  3. حسین گفت:

    چرا بازار ایران اینقدر به موتور های توربو شارژر روی خوش نشان میده؟ مگه حساس نیستن به بنزین بی کیفیت ؟

    ۱۷
    ۲
  4. مهدی گفت:

    فقط چری

    ۳
    ۱۳
  5. Khodro گفت:

    تنها کشوری که محصولات یک کمپانی خودروسازی رو چندین کمپانی داخلی وارد می کنن بعد انتظار پیشرفت داریم تو همینم نمیتونن قانونی بزارن که جلو این بگیره

    ۴
    ۳
    • RAMIIIN گفت:

      تمام خودروهایی که چین داره تولید میکنه نمونه آزمایشین که بازتابشونو چک کنن ، برا همین ماشینهای متعددی مخصوصاً تو سبک کراس اور ، داره تولید میکنه … ایران این وسط چیکاره ست؟
      میره از هرکدوم از این نمونه های ماکتی ، چندتایی ، با قیمت مفت برمیداره میاره ایران و میندازه به این ملت ساده … که فقط ظاهرشو ببینن خوشگله ، آپشن زیا داشته باشه اعداد و ارقام توان موتوری هم نسبتاً بالا

      ۰
      ۱
  6. ساسان گفت:

    همیشه باید آشغال تولید یا وارد کنه! جلو پنجره ماشین شبیه کانال کولر طراحی شده 🙂

    ۳
    ۱۴
  7. صابر گفت:

    با مدیریت جدید ایران خودرو با تولید داخلی خداحافظی میکنیم و با تمام قدرت به سوی مونتاژ کاری ماشین های بی کیفیت چینی بدون انتقال تکنولوژی پیش میرویم خصوصی سازی به معنی واقعی در ایران همین است

    ۱
    ۲
  8. ناشناس گفت:

    تمام خودروهایی که چین داره تولید میکنه نمونه آزمایشین که بازتابشونو چک کنن ، برا همین ماشینهای متعددی مخصوصاً تو سبک کراس اور ، داره تولید میکنه … ایران این وسط چیکاره ست؟
    میره از هرکدوم از این نمونه های ماکتی ، چندتایی ، با قیمت مفت برمیداره میاره ایران و میندازه به این ملت ساده … که فقط ظاهرشو ببینن خوشگله ، آپشن زیا داشته باشه اعداد و ارقام توان موتوری هم نسبتاً بالا

    ۰
    ۲
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X