%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰

حربه زامیاد و خشم مشتریان این شرکت

منتشر شده در 06 آبان 1402 ساعت 18:30
حربه زامیاد و خشم مشتریان این شرکت

به تازگی تعداد زیادی از مشتریان زامیاد به رسانه آخرین خودرو پیام داده اند و از حربه عجیب این شرکت گلایه مند هستند.

در ماه های اخیر احتمالا داستان نیسان وانت های زامیاد را شنیده باشید. داستانی که سرانجام با ورود رئیس جمهور به سرانجام رسید. داستان از این قرار بود که تعداد قابل توجهی از مشتریان نیسان وانت خودرو را خریداری کرده بودند و استاندارد جلوی شماری گذاری این خودروها را گرفته بود. این باعث شده بود که مشتریان این خودروها بارها اعتراض خود را به رسانه ها اعلام کنند و حتی کار به چند تجمع اعتراضی مسالمت آمیز هم رسید. سرانجام مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با رئیس جمهور دیدار کرد و با ورود آقای رئیسی به این داستان، سرانجام شماره گذاری و تحویل نیسان وانت های زامیاد از سر گرفته شد و به نوعی استاندارد کوتاه آمد. اما حالا مشکل جدیدی برای مشتریان این خودروها شکل گرفته است و مشکل حکایت از حربه جدید زامیاد در فروش خودرو دارد.

مدیران زامیاد در زمانی که خودروها مشکل شماره گذاری داشتند، به این نکته اشاره می کردند که شرکت علاقه مند است تا مشکل استاندارد هرچه سریع تر حل شود چراکه با این وضعیت زیان انباشته، اضافه شدن سود تاخیر به خودروهایی که آماده تحویل هستند می تواند ضربه جدی به شرکت زامیاد بزند. پس مخاطب تصور می کرد که مشتریان اگرچه به خودروی خود دیر می رسند، اما به هر ترتیب خودروی خود را با سود تاخیر تحویل می گیرند. اما حالا مستندات ارسالی از مخاطبین آخرین خودرو حاکی از آن است که زامیاد بندی را در قرارداد های نیسان وانت اضافه کرده است که بر اساس آن مبنای محاسبه سود تاخیر، تاریخ صدور فاکتور است نه تاریخ تحویل خودرو! زامیاد هم بر این اساس خودروها را در همان زمان که مشکل شماره گذاری وجود داشت فاکتور کرده است و حالا مشتریان از این بند قرارداد مطلع شده اند.

حربه زامیاد و خشم مشتریان این شرکت

اگرچه بر اساس قرارداد زامیاد هیچ سود تاخیری به مشتریان بدهکار نیست اما حالا این سوال مطرح می شود که آیا چنین روش عرضه ای بر اساس ساز و کار فروش معمول در کشور، قانونی است؟ ما در آخرین خودرو سعی کردیم رویه فروش و بند مذکور در قرارداد های زامیاد را بررسی کنیم و در این جهت با روابط عمومی سازمان حمایت تماس گرفتیم که متاسفانه جوابی به پرسش ما داده نشد.

توجه داشته باشید مشتریان این دست خودرو ها عموما از قشر متوسط و متوسط رو به پایین جامعه هستند و مردمی مظلوم و زحمت کشی به حساب می آیند. زامیاد با گنجاندن چنین بندی در قرارداد از زیان شرکت جلوگیری کرده است اما قطعا حق مشتری ساده را ضایع کرده است.

ویدیو های پیشنهادی

۴ Responses to “حربه زامیاد و خشم مشتریان این شرکت”

  1. بابک گفت:

    ایرانی همه جا سربلند …
    ماها هرچی بیشتر گیرمون بیاد انگار بیشتر چشمون به روی روش کسب مال بسته میشه …

    ۶
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X