دیار خودرو رقیب تارا و شاهین را معرفی کرد

شرکت دیار خودرو به صورت رسمی رقیب تارا و شاهین را در بازار آزاد معرفی کرد. بیجینگ U5 پلاس یک سدان جدید و اتوماتیک است که بزودی توسط دیار خودرو به فروش می رسد.
به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، دیار خودرو به عنوان یکی از خودروسازان بخش خصوصی، صبح امروز طی مراسمی بیجینگ U5 پلاس گروه بایک ( Baic ) را به خبرنگاران و نمایندگی های خود معرفی کرد. گفته می شود که طی هفته های آینده مونتاژ و فروش این سدان اتوماتیک آغاز می شود.

هنوز به صورت قطعی جزئیاتی از قیمت بیجینگ U5 پلاس اعلام نشده است. اما احتمال دارد که این سدان کلاس C با قیمتی در بازه ۱.۳ تا ۱.۴ میلیارد تومان به فروش برسد. به این ترتیب می توان توقع داشت که قیمت U5 پلاس در محدوده ارزش گذاری محصولاتی مانند تارا V4، شاهین پلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک در بازار آزاد، به فروش برسد. به گفته مدیران ارشد دیار خودرو، U5 پلاس می تواند مزیت های رقابتی مختلفی را داشته باشد. استفاده از کم استهلاک ترین پیشرانه گروه بایک ، به کارگیری از متریال سافت تاچ در ساخت داشبورد و رودری های جلو و عقب، مصرف سوخت کمتر از رقبا و امکانات رفاهی و ایمنی بیشتر از جمله برتری های بیجینگ U5 پلاس نسبت به رقبایی چون تارا و شاهین در بازار آزاد است.
ویدیوی معرفی بیجینگ U5 پلاس ؛ رقیب تارا و شاهین
بیجینگ U5 پلاس به عنوان رقیب تارا و شاهین که در دیار خودرو مونتاژ می شود، به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه ۱۱۲ اسب بخار قدرت را با گشتاور 142 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده CVT نسل جدید هم توان را به چرخ های جلوی U5 پلاس می رساند و قابلیت تیپ ترونیک را هم دارد. همچنین مصرف سوخت بهینه U5 پلاس ۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود. در بخش جلوی این سدان دیار خودرو، تعلیق مک فرسون وجود دارد و در بخش عقب آن از تعلیق نیمه مستقل استفاده شده است.
دیار خودرو بیجینگ U5 پلاس را با امکاناتی مانند سانروف برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، کلاستر دیجیتال، نمایشگر لمسی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، استارت دکمه ای، سنسور نور، فناوری LED چراغ ها، تهویه الکتریکی، کیسه هوای جانبی جلو و… مونتاژ خواهد کرد.





کجای این خودرو رقیب تارا یا شاهین هست، رقیب به جنسی میگن که از نظر قیمت در بازار همتراز باشه و در عین حال امکانات بهتر یا رخ بهتری داشته باشه تا مشتری در مقام مقایسه با اون دو خودرو این رو انتخاب کنه، در کدام بازار تارا و شاهین ۱/۳۰۰ یا ۱/۴۰۰ می ارزه؟!!!
معنای کلمه رقیب رو هم تغییر دادین!!!
مرده حسابی این خداشم با این ماشینای ایرانی یکی نیست .واسه تارا تفاوت ایجاد کردن .مثلا یه مانیتوره گیمه بازی بچه هارو گذاشتن رو داشبورد بخدا نمیذاشتن سنگین تر بود باعث عابروریزیشون نمیشد ملتو مسخره کردین بخدا…رقیبه شاهینو تارا و دنا.باز دنا از همشون بهتره به یه صفهح تاچه اون نمیرسه والسلام
یه آشغال چینی دیگه
با قیمت بهترین برندهای اروپایی !!!
وطنم پاره تنم
سلام
اینم مثل ساربینا و x25 متور میتسوبیشی و گیربکس ژاپنی داره ؟
قیمت ثبت نامیش خسروانی تحویل یک ماهه ۱۵۸۰ هست
اگر مسئولان دزد حمایت از تفکر و دانش جوان ایرانی کنن بهترین ها داخلی تولید خواهد شد نه پلتفرم های قدیمی خارجی یا وارداتی برای عده ای که سود کلان می کنن لعنت خدا به فلان وزیر که نذاشت خودرو برقی تمام ایرانی تولید شود
سلام
تو مملکت ما همه چیز برعکسه اینو باید قیمت پایین تر اعلام کنند تا رقابت شکل بگیره نه قسمتی حدود ۲۰۰ میلیون بالاتر
فقط رخش قشنگ ولی شتاب ندارفایده ای ندار ولی مشخص ک ماشین. راحتی است برای رانندگی طولانی.صندلی خوبی دار ولی قیمت نهایت یک ملیارد.الان بااین رخ یکی بیاد بگ آقا ریس بریم .چون شتاب ندار دل چسب نیست ک بخوای بالاتراز یک ملیارد قیمت باش ممنون فقط نظرخود ایشاالله بازارش باش
ماشین خوبیه هشتصد ملیون چون بعد از دوسال لوازم یدکی گیرت نمیاد اگه هم باشه خیلی گرونه مشکل نداشتن مشتری همچین خودرو هایی خدمات پس از فروشه که برای مشتری مهمه چون ما ایرانی ها ماشین واسه یه عمر میخوایم واقعه سرمایه زیادی میدیم انتظار کارایی زیادم داریم
خیلی عالی
یک هزارم تارا هم نیست دلیل گیربکس سی وی تی هست من تعمیرکارم سمت Cvt نرید این سیستم مخروطی اومدن فشار روغنش ارتقا دادن ولی همون مزخرفی هست که بود فقط شتاب بهتر شده مثل موتور های کی وی ۲۴۹ ویسته البته اون گیربکس سی وی تی پیاجو ایتالیایی روش نصبه بهترین ماشین فعلا تارا هست بلحاظ جدید بودن پلت فرم و هماهنگی گیربکس ۶ دنده
اصلا ارزش خرید نداره. ماشینهای قدیمی سمند و پرشیا دریچه تهویه عقب دارند و زیر ارنجی برای سرنشینان عقب. تهویه خودکار هم نداره!!!! ارزش این ماشین با این موتور ضعیف نهایت ۸۰۰ تومنه
سایپا دوسال پیش برای این.گاری شاهین کلی پول از ما گرفت گفتن بهمن ۴۰۳ تحویل میدیم دیماه ۴۰۳ گفتن نه فروردین ۴۰۴ نمیخواهی بعد دوسال بیا پولتو بگیر فروردین ۴۰۴ شد گفتن نه تیر ۴۰۴ الهی بچه های مسئولین سایپا تیکه تیکه بشن الهی نسلتون نابود بشه
مرد حسابی تو خودتم میدونی که پیکان جوانان ، صدشرف به این ماشینهای امروزی داره حالا چه ایرانی و چه خارجی که اونم از نوع چینی.
از ماشینی حرف بزن که ایمنیش در برابر تصادف بالا باشه نه آپشن و امکاناتش. خدایی شاهین خودمون آره ایمنی بالایی داره و درکل بهترین ماشین داخلی
تا زمانی که هم قیمت شاهین و تارا نباشه مقایسه اشتباه محضه
سلام ..منم تابستان ۴۰۲ ثبت نام کردم وگفتن زمستان ۴۰۳ بعد آذر۴۰۳ ۳۰۰تومن ریختم حساب وگفتن تحویل اردیبهشت ۴۰۴ وبعد یکم اردیبهشت تکمیل وجه کردم وگفتن تحویل ۳۰ روزه وامروز ۳۲ روزه گذشته وهیچ خبری نیست
,این خودرو تریم داخلیش و طراحی فرمان و داشبوردش تمام شاهین و تارا رو می ارزه
قیمت شاهین پلاس ۱۲۵۰
شاهین cvt 950
شاهین دنده ای سانروف دار ۹۲۰
آیا شاهین cvt 950 ارزش خرید دارد؟
گیربکس cvt پانچ بلژیک پیش از شاهین روی کوییک و ساینا اتومات و لیفان x50 هم بوده ضمن این که موتور m15t روی شاهین های دنده ای که به کارکرد بالای ۱۰۰۰۰۰ کیلومتر هم رسیده اند وجود دارد
آیا این موتور و گیربکس آنقدر بی ارزش است که از سورن ef7 , پارس tu۵, دنا توربو دنده ، کمتر قیمت گذاری شده؟
با سلام ، میتوان گفت خودرو مزخرفی هست، با اینکه خودرو سازهای داخلی خیانتکار هستن، ولی خودرو این خیانتکارا می ارزه به خودروهای آشغال چینی که مارو آشغال سوار فرض کردن و مرگ باد برای مدیرانی که مملکتشون ملتشون خیانت میکنند
درجواب دوستی که ادعای تعمیرگاه گیربکسcvtداره خنده ام میگیره که ازکیفیت پایین cvt صحبت میکنه وازگیربکس تاراتعریف وتمجیدمیکنه!!عزیزان یه سرچ کوچیک داشته باشندمتوجه میشن که اقتصادی ترین وراحت ترین گیربکس که کمترین هنگ وگرماداره cvt هست
حجم موتور ۱۵۰۰ تنفس طبیعی یعنی شاهین معمولی قیمتش باید حداکثر ۶۰۰_۷۰۰ میلیون باشه نه بالاتر
اونم با عدم تامین قطعات و لوازم یدکی اصلا ارزش خرید نداره
سلام
وجدانن فقط شاهین تو ماشین های ایرانی
من همه نوع پژو داشتم ولی شاهین یه چیز دیگه ای ست
هیچ وقت از دیار خودرو نباید خودرو بخرید اونا نمایندگی های خودشون رو گردن نمیگیرن چه برسه به خودروهاشون و افزایش قیمت خودروهاشون بسیار بالاست و قطعاتش هم کم