%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰

رقیب هایلندر و CR-V به ایران رسید ؛ معرفی نیسان پت فایندر نامی خودرو

منتشر شده در 11 شهریور 1404 ساعت 17:46
عکاس حسین دلاور
ویدئو رضا چوکامی

شرکت نامی خودرو نسخه اولیه از نیسان پت فایندر را به عنوان رقیب راو ۴ و هوندا CR-V، برای عرضه در سامانه جانبازان به ایران آورده است.

با شکل گیری واردات جانبازان، شاهد ورود خودروهای متوع و البته متفاوت تری به کشور هستیم. یکی از خودروهای جدیدی که در سامانه جانبازی توسط شرکت نامی خودرو عرضه شد، نیسان پت فایندر نام داشد. شاسی بلندی که برای نخستین بار دز نمایشگاه خودروی مشهد سال گذشته توسط این شرکت معرفی شد اما نسخه ای که در آن رویداد به معرفی رسید در واقع نسخه بازار حاشیه خلیج فارس بود و حالا نسخه مخصوص بازار چین توسط این شرکت به ایران آمده است. کراس اوور نسبتا بزرگی که می تواند رقیبی سرسخت برای خودروهایی نظیر تویوتا هایلندر، تیگوان L پرو و یا هوندا CR-V باشد و قطعا در بازار ایران طرفداران بسیاری پیدا می کند. در ادامه بیشتر با شاسی بلند جدبد بازار آشنا می شویم.

رقیب هایلندر و CR-V به ایران رسید ؛ معرفی نیسان پت فایندر نامی خودرو

درباره نیسان پتفایندر

نام پتفایندر یک نام قدیمی در سبد محصولات نیسان به حساب می آید. این خودرو از سال ۱۹۸۵ تا به امروز در ۵ نسل به بازاراهای مختلف عرضه شده که البته در نسل های اول به عنوان یک خودروی شاسی مستقل (SUV) شناخته می شد و در نسل های آخر ماهیت این خودرو به یک شاسی بلند با کاربرد کراس اوور-SUV تغییر پیدا کرد. البته نسخه ای که نامی خودرو به بازار ایران آورده با نسخه های دیگر جهانی متفاوت است و این نسخه مخصوص بازار چین توسعه داده شده است. در سال ۲۰۲۳ و در نمایشگاه خودروی شانگهای، کمپانی نیسان کانسپت پت فایندر مخصوص بازار چین را رونمایی کرد و پس از چند ماه نسخه تولیدی آن به بازار آمد. دقت داشته باشید این خودرو برمبنای پلتفرم همان پتفایندر بازار آمریکا توسعه داده شده اما طراحی و مشخصاتی متفاوت با آن دارد و در جوینت ونچر دانگ فنگ-نیسان به تولید می رسد.

رقیب هایلندر و CR-V به ایران رسید ؛ معرفی نیسان پت فایندر نامی خودرو

مشخصات فنی شاسی بلند وارداتی نامی خودرو

زیر کاپوت این شاسی بلند وارداتی یک پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ قرار دارد که فناوری جدید نیسان با نسبت تراکم متغیر را دارد و توان تولید نهایت قدرت ۲۴۸ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۷۶ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک AT به تمام چرخ ها (AWD) منتقل می شود. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است و در مجموع مشخصات فنی راضی کننده ای را در این خودرو می بینیم.

رقیب هایلندر و CR-V به ایران رسید ؛ معرفی نیسان پت فایندر نامی خودرو

کابین و امکانات

در داخل کابین سبک طراحی های جدید نیسان را می بینیم که به آنچه در نیسان سیلفی دیده بودیم نزدیک است. طراحی فرمان شبیه به دیگر محصولات نیسان انجام شده و در جلو یک پنل یکپارچه را داریم که سیستم مالتی مدیا و کلاستر دیجیتال را در خود قرار داده است. دریچه های تهویه در گوشه ها بصورت عمودی طراحی شده و در وسط دریچه های افقی را داریمو دسته دنده الکترونیکی است و اهرم گرد و چرخانی در پشت آن طراحی شده که با آن تنظیم حالت رانندگی انجام می شود.

رقیب هایلندر و CR-V به ایران رسید ؛ معرفی نیسان پت فایندر نامی خودرو

این خودرو در بازار چین در نسخه های ۶ و ۷ نفره به عرضه می رسد که نامی خودرو نسخه ۷ نفره با ترکیب ۲-۳-۲ را برای بازار ایران انتخاب کرده است. در این شاسی بلند وارداتی امکانات کاملی نظیر ۷ کیسه هوای ۱۱ نقطه ای، تهویه اتوماتیک دوکاناله در جلو، تهویه مستقل برای سرنشینان عقب، سیستم کنترل پایداری، هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری هوشمند، هشدار برخورد از جلو، دوربین ثبت وقایع، تنظیم حالت رانندگی، کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، اتوپارک، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل آداپتیو، تابلوخوان، رانندگی خودکار بین خطوط، در صندوق عقب برقی، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، نوربالا اتوماتیک، فناوری LED چراغ ها و… دیده می شود.

ویدیو های پیشنهادی

۶ Responses to “رقیب هایلندر و CR-V به ایران رسید ؛ معرفی نیسان پت فایندر نامی خودرو”

  1. هادی گفت:

    رقیب CRV و راو۴ میشه ایکس تریل.
    پت فایندر یه سطح بالاتره و میشه رقیب هایلندر و پایلوت.

    ۲۳
    ۱
    • ناشناس گفت:

      البته اگه کپی چین یا هند نباشه مث نیسان ترا و تویوتا لوین که آوردن و ملت خیلیا خر شدن گرفتن اما اونا که عقلشون کار کرد خیر تفم بهش نکردن مث سوزوکی هایی که آوردن و همه مال هنده.تاسف.پت فایندر ژاپنی بنظر فرق داره با این داخلشو خوب نیس خیلی هندی بنظر میاد

      ۰
      ۰
  2. مسی گفت:

    این عزیز بویی از پت فایندر نبرده
    تویوتا فورچونر در صدره

    ۱
    ۴
  3. میرسلیم گفت:

    سلام بنده از نامی خودرو کرولا کراس مدل ۲۰۲۵ خریدم بعد ۶ ماه هنوز خبری نشده از ماشین ما لطفاً اگر بی طرف هستید پیگیری کنید .

    ۵
    ۰
  4. معین گفت:

    چقدر اتفاقی پشتش شبیه ری را هست. ای ژاپنی‌های متقلب 😉

    ۶
    ۲

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X