سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰

رونمایی از کراس اوور مدرن ماموت خودرو در نمایشگاه تحول؛ ارس M5 را بشناسید

منتشر شده در 31 تیر 1403 ساعت 18:50
عکاس علیرضا پاداش

شرکت ماموت خودرو در سومین دوره از نمایشگاه تحول صنعت خودرو با دستی پر پا به میدان گذاشته و از کراس اوور مدرن خود رونمایی کرده است.

ماموت خودرو به عنوان یکی از شرکت های وارد کننده، تا کنون توانسته محصولات قابل توجهی نظیر فولکس واگن ID.4 و محصولات برند جتا و… را به بازار ایران معرفی کند. این شرکت اخیرا روی آیتو M5 دست گذاشته است که یک کراس اوور با فناوری مدرن و بروز است که توسط برند SERES تولید و در بازار های جهانی عرضه شده است.

شرکت SERES، شرکتی فناورانه بوده که طی همکاری گروه دانگ فنگ موتور چین و هواوی در سال ۲۰۲۱ به وجود آمده است و آیتو M5 که شرکت ماموت خودرو قصد دارد آن را با نام ارس M5 عرضه کند، یکی از پر طرفدارترین محصولات این نشان است. این خودرو هم اکنون در نمایشگاه تحول صنعت خودرو حضور دارد و در غرفه شرکت ماموت خودرو به نمایش در آمده است. در ادامه نگاهی مختصر به این خودرو خواهیم داشت.

کراس اوور ارس M5

مشخصات فنی

قلب تپنده کراس اوور مدرن ماموت خودرو، دو موتور الکتریکی است که می توانند روی هم رفته ۴۸۹ اسب بخار قدرت و ۶۷۵ نیوتن متر گشتاور تولید کنند و نیروی تولید شده را به تمامی چرخ ها منتقل کنند. در کنار این دو موتور برقی، یک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری ۱۱۴ اسب بخاری نیز حضور دارد که عملا نقشی در قوای محرکه این خودرو نداشته و وظیفه آن صرفا شارژ کردن باتری های ارس M5 است.

ارس M5 در نمایشگاه تحول

ظرفیت باتری های این خودرو ۴۰ کیلووات ساعت بوده و ۵ ساعت زمان می برد تا به وسیله شارژر های معمولی به صورت کامل پر شوند. نا گفته نماند که این مدت زمان به وسیله فناوری شارژ سریع تا ۳۰ دقیقه کاهش می یابد.

طراحی کراس اوور مدرن ماموت خودرو

فرم کلی بدنه کراس اوور ماموت خودرو ما را به یاد برخی از محصولات برند پورشه می اندازد و این موضوع به دلیل استفاده از مهندسان طراح شرکت پورشه به وقوع پیوسته است. در نمای جلو ارس ام ۵ فرم طراحی چراغ های این خودرو بیشتر از چیزی توجه ها را به خود جلب می کند. در کنار این موارد استفاده از خطوط کرومی در بخش جلو پنجره چهره لوکسی را به این خودرو داده است. در نمای عقب این خودرو نیز می توان چهره ای بروز و منحصر به فرد را مشاهده کرد و ارس ۵ بدلیل استفاده از چراغ های به هم پیوسته در بخش عقب می تواند مخاطب را به خود جذب کند.

طراحی ارس M5

با پا گذاشتن به داخل اِرِس M5، می توان تجربه خوبی از یک خودرو به روز داشت چرا که سیستم های مالتی مدیا و به طور کلی بخش الکترونیک این خودرو حاصل دست شرکت هواوی بوده و در بخش مالتی مدیا محیط کاربری نرم و روان را در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

امکانات اِرِس M5

محصول جدید ماموت خودرو امکانات بروزی و مدرنی را در دل خود جای داده است. سیستم تشخیص حضور دست بر روی غربیلک فرمان، نور بالا اتوماتیک، رادار نقطه کور، رادار دستیار حرکت در ترافیک، رادار حرکت بین خطوط، سیستم هشدار برخورد از جلو، دستیار پارک خودرو، شارژر وایرلس و… تنها بخشی از امکانات و آپشن های این خودرو است.

امکانات ارس M5

انتظار می رود شرکت ماموت خودرو به زودی این محصول را در بازار خودرو کشور عرضه کند اما مشخص نیست این شرکت در ابتدا برنامه واردات آیتو M5 را دارد و یا قرار است از همان ابتدا این محصول را به صورت مونتاژی در بازار خودرو کشور عرضه کند.

ناگفته نماند، سومین دوره از نمایشگاه تحول صنعت خودرو از روز شنبه مورخ ۳۰ تیر آغاز به کار کرده و تا روز سه شنبه ۲ ام مرداد ماه ۱۴۰۳ ادامه می یابد و علاقه مندان به حوزه خودرو می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

ویدیو های پیشنهادی

۱۰ Responses to “رونمایی از کراس اوور مدرن ماموت خودرو در نمایشگاه تحول؛ ارس M5 را بشناسید”

  1. محمد جعفری ملک گفت:

    برقی هستش ؟

    ۶
    ۰
  2. امیرعباس مرصادی گفت:

    قیمت این خودرو چند است

    ۲
    ۰
  3. امیر گفت:

    چه فایده اینهمه خودرو وارد میکنید با این قیمتهای بالا . کی میتونه این خودرو های چینی گران قیمت را بخره . بابا یه خودرو بدرد بخور ولی خوش قیمت بیارید برای رفاه مردم نه برای جیب خودتان تا این مردم هم برای یک بار لبخند رضایتی بر روی لبانشان نقش ببندد

    ۶
    ۳
  4. حسام گفت:

    یه سوال ،تو ماشین های هیبریدی هم مثل برقی ها باتری ها عمر محدودی دارن؟

    ۱
    ۰
    • حجت اله براهنی گفت:

      بله، تفاوتی نمی‌کنه. ذات باتری یک محصول مصرفی هست که به مرور زمان عملکردش کم و کم‌تر میشه. اکثر ماشین‌های هایبریدی هم با باتری معیوب امکان ادامه کار ندارن.

      ۰
      ۰
  5. مسعود گفت:

    خوب این اگه موتور به چرخ ها وصل نیست و فقط برای شارژ باتری ها استفاده میشه چرا توربو شارژه ؟؟؟

    ۲
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X