%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰

ساینا S بلاروس ها از ایرانی ها کامل تر است!

منتشر شده در 31 مرداد 1402 ساعت 17:00
نویسنده سامان امانی
ساینا S بلاروس ها از ایرانی ها کامل تر است!

نمایندگی سایپا در کشور بلاروس افتتاح شد. با توجه به تصاویری که از مراسم افتتاحیه این نمایندگی منتشر شده است، محصولاتی چون سایپا کوییک اتوماتیک، ساینا S و شاهین دنده ای تیپ G دیده می شود.

اما نکته مهم این است که سایپا ساینا S را به صورت استاندارد با رینگ آلومینیومی به مشتریان بلاروسی تحویل می دهد و این در حالی است که مشتریان ایرانی باید این خودرو را پس از ماه ها انتظار با رینگ فولادی و قالپاق تحویل بگیرند.

به گزارش آخرین خودرو، سایپا در چند سال گذشته عرضه ساینا S را انجام داده و در این بازه زمانی هیچگاه این محصول را با رینگ آلومینیومی عرضه نکرده است. همچنین در چند هفته گذشته شاهد بودیم که غربیلک فرمان بعضی محصولات خانواده پلتفرم X200 از طرح دی-کات به مدل قدیمی تبدیل شده است و مدیرعامل سایپا این اتفاق را امری طبیعی می داند.

در حال حاضر اگر مشتریان ایرانی تقاضای خرید ساینا S را داشته باشند، باید مدت ها در صف انتظار باقی بمانند و احتمالاً پس از مدتی تاخیر، این سدان اقتصادی را با رینگ فولادی و یا کاهش برخی ویژگی ها مانند فرمان دی-کات تحویل بگیرند. اما سایپا برای صادرات ساینا S به بلاروس از همان ابتدا رینگ آلومینیومی ۱۴ اینچی را برای این خودرو در نظر گرفته است. این در حالی است که رینگ آلومینیومی برای ساینا S، کوییک S و… برخی از محصولات سایپا یک آپشن بوده و مشتری باید هزینه بیشتری را پرداخت کند.

ساینا S بلاروس ها از ایرانی ها کامل تر است!

با این وجود می بینیم که اگر مشتری در بلاروس ساینا S را انتخاب کند، سایپا به شکلی دیگر با او برخورد می کند و رینگ آلومینیومی را به صورت استاندارد به او ارائه می دهد. البته نکاتی در این بین مطرح است که باید به آن توجه داشت. احتمال دارد تا سایپا برای رعایت برخی اصول رقابتی این اقدام را انجام داده باشد. اما از سوی دیگر باید بگوییم که این شرکت خودروساز، چنین احترامی را برای مشتریان ایرانی در نظر نگرفته است.

ساینا S بلاروس ها از ایرانی ها کامل تر است!

ساینا S با پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۸ سوپاپ به بازار بلاروس رفته است. این خودرو ۸۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور 128 تا ۱۳۰ نیوتن متر در اختیار دارد و جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند. دو کیسه هوا، نشانگر تعویض دنده GSI، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی پارچه، تهویه الکتریکی دستی و… از جمله امکانات این خودرو در بازار بلاروس است. همچنین در نمونه های جدید ساینا S برای بازار کشور مورد نظر، امکانات جدیدی مانند سنسور نور، سامانه پایش فشار باد تایرها و… نیز اضافه می شود. در حال حاضر سری جدید تحویلی های ساینا S به سنسور نور و سامانه پایش فشار بادتایرها مجهز است و گفته می شود که بزودی این خودرو به سامانه کنترل پایداری الکتریکی و سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی هم مجهز خواهد شد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. حامدح گفت:

    تو این کشور که مجبوری، ولی اونی که توی بلاروس یا هر کشور دیگری میاد این ماشینا رو میخره را باید روانشناسا واکاوی کنن!!!

    ۱۶
    ۳
    • آرش گفت:

      خیلی از ماشین های اقتصادی جهان قدرت موتورشون از پراید کمتر هست به دلیل اینکه مصرف بنزنی کم باشه و صرفه اقتصادی برای مصرف کننده داشته باشه

      ۵
      ۲
    • سین گفت:

      روانشناسا باید قبلش کسانی رو واکاوی کنند که با کینه، دیگران رو قضاوت می کنند و فکر می کنند دیگران هم باید عینا مثل خودشون فکر و عمل کنند. اونم بدون هیچ گونه اطلاعاتی از شرایط اون کشور و خریداران خودرو در اون کشور

      ۳
      ۴
  2. آرش گفت:

    ایران خودرو سایپا تمام خودروهایی که اولش معرفی میکنه اولش با رینگ فولادی و تمام اپشن ها بعدش رینگ هارو حذف و … مدل های رینگ دار رو با قیمت بالاتر از قبل با اسم پلاس و … میفروشه
    مثل سورن پلاس، دنا، تارا، ساینا، کوییک
    و خودروهای اطلس، ریرا و … هم سرنوشت مشابه خواهند داشت.

    توی بلاروس هم مطمین باشید همین بلا رو سرشون میارن و فقط افراد فقیرشون بجای خودروهای کم قدرت چینی میان سراغ این خودروها

    ۳
    ۱
  3. امیررضا گفت:

    شاهین و ساینا خدای ساینا ارزش خرید داره موتور که همون موتوره توربو گذاشتن رو شاهین تازه شده ۱۰۵ خدای ترس داره وقتی فشار به موتورش بیاری احساس میکنی الان یه چیزی از موتور کنده میشه شاهین مفت ارزش نداره ساینا هم بخاطر ابعادش برای رفت‌وآمد خیابونا پ جا پارک ارزش داره بین بد و بدتر باید موندیم خلاصه سایپا ده ۷۰ موتور پراید که اوایل آرم کیا (KIA) میزدن دستش افتاد الان ۳۰ساله ول کن این موتور نیس از پراید CLC تا پراید HP+ تا m13 تا m15 الآنم gsi اصلا ول کن این موتور نیست این همه اسم عوض کرد خدای هیچ تغییری در قدرت شتاب سرعت ندیدیم شورلت هم انقد تنوع نامگذاری نداشت بخدا حیا برامون نذاستن این کارا توهین به مردمه خدای حق ما ایناس؟؟؟

    ۱
    ۲
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X