شرایط فروش نقد و اقساط لاماکو فلو با تحویل فوری – مهر ۱۴۰۴

شرکت آرین پارس موتور از آغاز فروش لاماکو فلو محصول جدید این شرکت، با شرایط ویژه نقد و اقساط و تحویل فوری خبر داد.
این خودرو با تحویل فوری و امکان خرید بهصورت نقدی و اقساطی در اختیار مشتریان قرار میگیرد؛ اقدامی که با توجه به شرایط تورمی فعلی، فرصتی ویژه برای علاقهمندان محسوب میشود.
شرایط فروش و قیمت
طبق بخشنامه منتشرشده، فروش لاماکو فلو بهصورت فروش فوری با قیمت قطعی آغاز شده است. قیمت مصوب این خودرو یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان تعیین شده و متقاضیان میتوانند آن را به شکل نقدی یا اقساطی خریداری کنند.
براساس اعلام شرکت آرین پارس موتور، فرآیند ثبتنام اقساطی با پیشپرداخت ۸۵۰ میلیون تومان آغاز میشود.

همچنین مبلغ ۳۴۰ میلیون تومان حداکثر ۱۵ روز پس از ثبتنام اولیه دریافت خواهد شد. بخش باقیمانده نیز از طریق تسهیلات لیزینگ ۳۶ ماهه به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان تأمین میشود. این شیوه پرداخت، به خریداران امکان میدهد باقیمانده مبلغ خودرو را بهصورت مرحلهای و اقساطی مدیریت کنند.
زمان عرضه و تحویل خودرو
ثبتنام از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۳ مهرماه آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. موعد تحویل خودرو نیز ۳۰ روز کاری پس از تأیید پرونده لیزینگ اعلام شده و این محصول با مدل سال ۱۴۰۴ و در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و قرمز به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
متقاضیان میتوانند جهت واریز پیش پرداخت از طریق مراجعه به نمایندگی و یا آدرس اینترنتی به نشانی sales.lamaco.ir اقدام کنند.

معرفی لاماکو فلو
لاماکو فلو، خودرو جدید شرکت آرین پارس موتور، با طراحی محافظهکارانه اما مدرن معرفی شده است. طراحی خارجی این خودرو با جلوپنجره بزرگ، چراغهای زاویهدار و تزئینات کرومی، جلوهای اسپرت و متمایز دارد. نمای جانبی با خطوط حجمدهی دقیق، پویایی و استحکام بدنه را تقویت میکند و نمای عقب با چراغهای LED سهبعدی، تکمیلکننده هویت بصری خودرو است. طراحی داخلی نیز با رنگبندی دوگانه، نمایشگر مرکزی و امکانات رفاهی متنوع، فضای کابینی ارگونومیک و جذاب را ارائه میدهد.
لاماکو فلو مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با توان ۱۴۳ اسببخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتنمتر است که در کنار گیربکس CVT، رانندگی نرم، اقتصادی و مناسب برای ترافیک شهری را فراهم میسازد. سیستم تعلیق جلو مکفرسون و عقب تورشن بیم، عملکرد مناسبی در رانندگی شهری ارائه میدهد. ترمزهای دیسکی خنکشونده در جلو و امکانات ایمنی نظیر دو ایربگ، ABS، EBD، ESP، HAC،HDC، TPMS و ایزوفیکس، ایمنی خودرو را در سطح قابل قبول نگه میدارد.

در بخش تجهیزات رفاهی، لاماکو فلو امکاناتی چون ورود بدون کلید، استارت دکمهای، فرمان چرمی دیکات، پوشش Soft Touch تریم داخلی، کروز کنترل، سانروف پانورامیک، نمایشگر ۸.۸ اینچی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، تودوزی چرم، تنظیم برقی نور چراغها، آینههای گرمکن برقی، دوربین دید عقب، سنسور نور و باران و اتصالات USB و AUX را ارائه میدهد. این خودرو در مجموع گزینهای مناسب و رقابتی در رده خودروهای میانرده برای خانوادهها و کاربران شهری به شمار میرود.





“… و این محصول با مدل سال ۱۴۰۴ و در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و قرمز به مشتریان تحویل داده خواهد شد”.
پ ن پ بیا و مدل ۴۰۳ تحویل بده!
یعنی حتی از بدیهیات هم بعنوان تبلیغ استفاده میکنن!
مگه خوابش را ببینید کسی این ماشین را به این قیمت چرت نمی خره
از اون ماشینایی است که کلا تو کشور ۱۰ تا بیشتر نمیخورن و وای به حال اون بیچاره ای که صاحب اول و آخرشه.
والا ما صبح رفتیم نمایندگی که از نزدیک این ماشین رو ببینیم ،وقتی پرسیدیم شرایط فروش به چه صورت هست گفتن ظرفیت تکمیل شده .
از اون ماشینایی است که کلا تو کشور ۱۰ تا بیشتر نمیخورن و وای به حال اون بیچاره ای که صاحب اول و آخرشه.
چرت نگو شهر خبر من قبلا این دیدگاه رو نداده بودم و اولین بارمه دارم نظر میدم
چرت نگو شهر خبر من قبلا این دیدگاه رو نداده بودم و اولین بارمه دارم نظر میدم
من هر چی فکر میکنم نمیفهمم این دیگه چرا تکمیل ظرفیت شد🤣🤣🤣 متاسفم… از ماست که برماست… ماشینی که نماهای داخل و بیرون واقعا جالب نیست و سری اول ثبت نامه با آینده موهوم… ملت همیشه در صحنه
خدایی این ماشین خراب بشه که با کیفیت اشغال هم هست
اصلا هیچ قطعه ایش پیدا نمیشه
من هیچوقت چینی نمیخرم
لاماری هایی که سال گذشته برج ۱۱ ثبت نام کرده و قرار بوده مرداد امسال تحویل بده رو هنوز دعوتنامش نیومده، به خود آرین موتور هم زنگ میزنیم اصلا کسی تلفن رو جواب نمیده… این هم به همون سرنوشت دچار میشه..
محصول شکست خورده از روز اول معرفی
عرض شود همون ایکس ۵۵هست که گرم کنها رو نداره عوضش پانورما دارهحتی طراحی داخل عین اون هست
سگ x55 شاه کناره این
متریال چری و مسخره میکردیم، گلوری ۵۰۰ به اسم لاماکو میفروشن ۱۸۵۰ واقعا برعکس شده کیفیت مونتاژی داره به کیفیت داخلی ها نزدیک میشند
اوایل واردات لاماری خودروی خوبی بود درسته آپشن نداشت اما یه شکل درست و حسابی نسبت چینی های قبلی داشت،
بدبختی ما شلختگی تو واردات هستش
خودروهای جیلی وارد نمیکنند و خودروهای ام جی وارد میکنند پشتیبانی ضعیف داره
هیچ کس به فکر مردم نیست
البته مردمم دلال شدن
تریم داخلش منو یاد شاهین با اتاق قرمز انداخت که سایپا جدیدا زده
شبیه داخل اطلس و سهند از نظر کیفیت متریالم مثل هم هستند
اولا قیمت بالاست دوما قدرت موتور ۱۵۰۰ مناسب ایران که بیشتر مسیر های آن کوهستانی است نمی باشد سوما خدمات پس از فروش و بازار دست دوم آن ضعیف است چهارما پشتیبانی آن ضعیف است