%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰

شکار سدان فولکس واگن در تهران ؛ ساگیتار با یک واردکننده ناشناخته و آماتور می آید

منتشر شده در 11 آذر 1403 ساعت 17:24
شکار سدان فولکس واگن در تهران

به تازگی سدان فولکس واگن در تهران رویت شده و این نشان می دهد که ساگیتار به زودی در سامانه وارداتی عرضه می شود.

تصاویر ارسالی از مخاطبین عزیز آخرین خودرو نشان می دهد که فولکس واگن ساگیتار در ایران تست های فنی را پشت سر می گذارد. با بررسی های خبرنگار آخرین خودرو مشخص شد که این سدان توسط شرکت آسیا گستر کارن به بازار می آید. یک شرکت ناشناخته که قبل تر هم گفته شده بود قرار است برخی محصولات نشان فولکس واگن را در ایران عرضه کند. نشان فولکس واگن از معدود برندهای خودرویی است که همچنان در ایران با ماموت خودرو نمایندگی فعال دارد اما ساز و کار بی برنامه در دور جدید واردات باعث شده هر شرکت بدون سابقه و آماتوری بتواند خودرو را (عمدتا از مبدا چین) وارد کند. کافیست سری به وبسایت بی در و پیکر این شرکت بزنید تا عمق فاجعه را در مورد بی تجربگی و آماتور بودن این مجموعه متوجه شوید. نکته جالب تر اینجاست که همین تیم قرار است با شرکت دیگری با نام ره نیاز ایستا واردات مدل های مختلف تویوتا را هم انجام دهد.

فولکس واگن

درباره ساگیتار

ساگیتار در واقع همان فولکس واگن جتا است که در نسل هفتم به ایران آمده و در چین توسط FAW به تولید می رسد. این محصول یک سدان اقتصادی در بازار چین است که فروش بالایی را در این بازار به ثبت رسانده و با نام های مختلف در بازار چین به تولید می رسد. این خودرو در سال ۲۰۱۹ و با نسخه لانگ (با فاصله محوری بیشتر) به تولید رسید. این محصول در واقع تلاش FAW برای رقابت با لاویدای سایک است که بتواند خودش را به روز تر و کمی لوکس تر از آن نشان دهد.

ساگیتار

مشخصات فنی سدان فولکس واگن

زیر کاپوت فولکس واگن ساگیتار یک پیشرانه ۱.۲ لیتر توربو TSI قرار دارد که تولید نهایت قدرت ۱۱۴ اسب بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه خشک به چرخ های جلو می رسد. شتاب گیری در ۱۱.۸ ثانیه انجام می شود و مصرف ترکیبی و حدودی ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای این خودرو ثبت می شود. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مالتی لینک مستقل است و در کل مشخصات معمولی را در این خودرو می بینیم.

مشخصات ساگیتار

در داخل سبک سنتی طراحی های قدیمی فولکس واگن را داریم به نحوی که طراحی داخلی این خودرو کاملا شباهت هایی هایی را با محصولات جتا دارد. هنوز مشخص نیست چه سرح آپشنی را در این خودرو خواهیم دید اما احتمالا امکاناتی نظیر صفحه نمایش مالتی مدیا مرکزی، کلاستر دیجیتال، ۶ کیسه هوای 10 نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، گرم کن صندلی های جلو و… را در این سدان داشته باشیم.

کابین ساگیتار

حالا باید دید آسیا گستر کارن چه زمان و با چه قیمتی ساگیتار را عرضه می کند اما احتمالا مشخص نبودن وضعیت خدمات پس از فروش و آماتور بودن این شرکت کار دستش دهد و استقبال خوبی را از این خودرو شاهد نباشیم.

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “شکار سدان فولکس واگن در تهران ؛ ساگیتار با یک واردکننده ناشناخته و آماتور می آید”

  1. ناشناس گفت:

    مگه برساوش و آریاک و غیره از کجا شروع کردن ؟
    الان معین خودرو که با تجربس چه گلی به سر مشتری زده ؟ با اختلاف بدترین شرکت وارد کنندست. چه فروش چه خدمات پس از فروش

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X