%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰

شکار سیتروئن جدید سایپا در تهران ؛ C5 ایرکراس چه مشخصاتی دارد؟

منتشر شده در 04 مرداد 1404 ساعت 18:08
شکار سیتروئن جدید سایپا در تهران ؛ C5 ایرکراس چه مشخصاتی دارد؟

به تازگی سیتروئن جدید سایپا در تهران شکار شده و این نشان می دهد که کراس اوور C5 ایرکراس به زودی به بازار می آید.

اردیبهشت ماه بود که در آخرین خودرو از مراحل تست های فنی دو مدل جدید از سیتروئن خبر دادیم. دو مدل سیتروئن C5X و سیتروئن C5 ایرکراس دو خودرویی بودند که در آن زمان با پوشش های استتاری مراحل تست های فنی را پشت سر می گذاشتند. اما حالا خبرنگار آخرین خودرو سیتروئن جدید سایپا را در تهران رویت کرده است. خودرویی که قرار است به صورت وارداتی توسط سایپا و از مبدا چین به بازار ایران بیاید. به نظر می رسد این خودرو تمامی تست های فنی را پشت سر گذاشته و به زودی به بازار ایران عرضه شود. در ادامه بیشتر با این کراس اوور جدید بازار آشنا خواهیم شد.

درباره سیتروئن جدید سایپا

سیتروئن جدید سایپا یا همان C5 ایرکراس یک کراس اوور کامپکت است که از سال ۲۰۱۷ در سبد محصولات این کمپانی فرانسوی قرار دارد. در سال ۲۰۱۷ و در نمایشگاه خودروی شانگهای این خودرو به صورت رسمی رونمایی شد و همان نسل قرار است به بازار ایران بیاید. این خودرو برای بازار اروپا در سال ۲۰۲۴ با نسل دوم معرفی شد که البته قرار است تا پایان سال جاری میلادی به مشتریان تحویل شود. اما همانطور که گفته شد، خودرویی که در این تصاویر می بینید نسخه فیس لیفت از نسل اول است که در چین به تولید می رسد.

شکار سیتروئن جدید سایپا در تهران ؛ C5 ایرکراس چه مشخصاتی دارد؟

مشخصات فنی سیتروئن C5 ایرکراس

این خودرو در چین با دو پیشرانه به تولید می رسد. زیر کاپوت نسخه پایه یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو قرار دارد که خروجی فنی ۱۷۳ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را ارائه می دهد و قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو منتقل می شود. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع توییست بیم است و در حتی در پایه ای ترین تریم هم امکانات راضی کننده ای را در این خودرو می بینیم.

شکار سیتروئن جدید سایپا در تهران ؛ C5 ایرکراس چه مشخصاتی دارد؟

اما پیشرانه نسخه ۱.۸ لیتری توان تولید نهایت قدرت ۲۰۸ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته AT به چرخ های جلو منتقل می شود. هنوز مشخص نیست که سایپا سیتروئن کدام قوای محرکه را برای این خودرو در نظر گرفته اما به نظر می رسد حضور نسخه ۱.۶ لیتری محتمل تر باشد.

به نظر می رسد به زودی باید منتظر معرفی رسمی این خودرو از جانب سایپا باشیم. این احتمال هم وجود دارد که سایپا سیتروئن در ادامه و در کنار سیتروئن C3-XR، مونتاژ این خودرو را هم در کاشان انجام دهد. در پایان می توانید ویدیو مربوط به معرفی سیتروئن سی ۳ ایکس آر را که به زودی با سایپا سیتروئن به بازار می آید، مشاهده کنید :

ویدیو های پیشنهادی

۵ Responses to “شکار سیتروئن جدید سایپا در تهران ؛ C5 ایرکراس چه مشخصاتی دارد؟”

  1. محسن گفت:

    سایت چرخان چند روز پیش عکس مجمع سایپا رو منتشر کرد.این ماشین اونجا هم بود

    ۱
    ۱
  2. روح الله محمدزاده گفت:

    اینکه پلاک گذرموقت
    و خودرو منطقه آزاد وارداتی است

    خودتونیو

    ۰
    ۳
    • احد گفت:

      خودرو تست هست، پلاک گذر موقت میگیره، همون طور که از اسم پلاک واضحا مشخص هست برای چه کاریه
      کی گفته فقط کناطق آزاده؟!

      ۱
      ۰
  3. مهندس گفت:

    حالا هی پول مردم ایران رو بریزید تو جیب شرکتای چینی اونارو پولدار کنید ملتشون سرکار باشن و مردم ایران بیکار و فقیر شن. چهار تا جتس درجه یک با کیفیت ژاپنی بیارید سی سال کار کنه پول و زحمت ایرانی هدر نشه

    ۸
    ۳

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X