%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰

علی شیخ زاده مدیرعامل سایپا می شود؟

منتشر شده در 07 آذر 1403 ساعت 14:37
نویسنده سامان امانی
علی شیخ زاده

شنیده ها حاکی از آن است که بزودی علی شیخ زاده به عنوان مدیرعامل سایپا معرفی می شود.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، دقایقی قبل یک منبع آگاه اعلام کرد که علی شیخ زاده به عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا پیشنهاد شده است. وی در سابقه کاری خود مدیرعاملی پارس خودرو و عضو هیئت مدیره ایران خودرو را دارد. اما هنوز به صورت قطعی اعلام نشده است که شیخ زاده جایگزین توسلی مهر می شود یا خیر؟

در چند وقت اخیر بارها خبرهایی در خصوص تغییر مدیران عامل ایران خودرو و سایپا منتشر شده است. اما همچنان شاهد هستیم که تغییری در ساختار مدیریتی این شرکت ها رخ نداده است. از سویی گفته می شود که علی شیخ زاده به عنوان گزینه پیشنهادی مدیرعامل ایران خودرو هم معرفی شده است. اما مدیرعامل فعلی ایران خودرو در تلاش است تا شیخ زاده جایگزین او نشود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. من گفت:

    کزینه اصلی افشار فتح اللهیه است اینها بازی رسانه ای خود آقای شیخ زاده ست

    ۷
    ۴
    • سمند گفت:

      اگر اینها بازی رسانه ای شیخ زاده باشه شما خود افشار فتح الهی هستی که قصد داری بدون یک دقیقه سابقه در صنعت خودرو وارد این صنعت شوی. باید گفت اعتماد به نفس اگر دنبال پست بود

      ۲
      ۱
  2. سمند گفت:

    آقای شیخ زاده قبلا مگر در هیئت مدیره سایپا نبود چه کاری انجام داد؟ الان مگر در هیئت مدیره ایرانخودرو نیست چرا کاری نمیکند؟ مردم دیگر از رفت و آمد اینگونه مدیران و دردسرهای جدیدشان در جای جدید خسته شده اند و هیچ کسی هم خودش را خرج ایشان نخواهد کرد . مگر اینکه دولت به فکر ویران کردن وطن باشد که یکبار دیگر اینها جایگاه بگیرند و بهتر است نفرات جدید و تازه نفس صنعت خودرو را بدست بگیرند.

    ۴
    ۰
    • ناشناس گفت:

      بله؛ اینکه جناب علی شیخ زاده چه دسته گلی در شرکتی صنعتی به بزرگی آذرآب به آب داده که منجر به تعطیلی موقت کارخانه مذکور شده بود بر اهل فن و صنعت پوشیده نیست. در مگاموتور ایشان با حکم جواد نجم الدین در سال ۱۳۸۶ به ناگاه از مدیر خدمات فنی و تعمیراتی به معاونت مهندسی مگاموتور رسید !!! فراموش نمی شود نامبرده که خودش هم میدانست گزینه شایسته ای برای چنین سمتی در بزرگترین قوای محرکه سازی صنعت خودروی کشور نبود در آن زمان در جلسه معارفه خودش به مدیران و روسای مهندسی مگاموتور به صراحت افشا نمود که هیچ برنامه ای بعنوان معاونت مهندسی این مجموعه نداشته و اینکه قبلا سابقه ای در حوزه مهندسی قوای محرکه ندارد اما حتما مدیرعامل این شرکت ( جواد نجم الدین ) صلاح دانسته و ایشان را معاون مهندسی مگاموتور کرده است !!!!!!!! (وای چه فرار رو به جلویی – وقاحت ) . همچنین فراموش نمی شود دو سال بعد یعنی در سال ۱۳۸۸ که جواد نجم الدین با حکم مدیر هیات عامل وقت سازمان گسترش و نوسازی به مدیر عاملی ایران خودرو رسید آقایان علی شیخ زاده ( که معاون مهندسی وقت مگاموتور بود) و نیز عادل پیرمحمدی ( که معاون کیفیت وقت مگاموتور بود) تا یک ماه با وجود اینکه در شرکت مگاموتور حضور داشتند ولی در انتظار رفتن به ایران خودرو بودند ( تیم اتوبوسی جناب نجم الدین) ، تمام وظایف خود در مگاموتور را بیخیال شده و رها کرده بودند و با وجود حضور فیزیکی در این شرکت حتی لباس فرم آن را که زیر مجموعه سایپا هست بر تن نمی کردند و آن یک ماه بخاطر ترک فعل کارهای کارخانه توسط این افراد ، فعالیتهای دو حوزه مهندسی و کیفیت مگاموتور کاملا رها شده بود ( این در حالی بود که این افراد در مقابل چشم کارکنان مگاموتور حضور فیزیکی داشتند ).
      بله داستان غم انگیز صنعت و خصوصا صنعت خودرو در ایران اینگونه رقم میخورد. حال بعد از ۱۵ سال از آن مشاهدات عینی جلوی چشمان همه ، این آدم با رانت و هزاران ارتباط که همگی آنها فاقد شایستگی و عدم کفایت ایشان است اکنون بر مسند مدیرعاملی همان شرکتی نشسته که در سال ۱۳۸۸ با رفتن نجم الدین از بزرگترین زیر مجموعه سایپا حتی حاضر به پوشیدن لباس فرم مگاموتور در آن یک ماه نشد .

      ۱
      ۰
  3. سامان گفت:

    این تو پارس خودرو چیکار کرد که الان تو مجموعه بزرگتری بخواد انجام بده؟؟؟

    ۵
    ۰
  4. ابوالفضل گفت:

    بی خود ترین انسانی که تو زندگیم دیدم که جای پرداختن به امور مربوط به صنعت خودرو ، کلا به مسایل حاشیه ای تمایل دارد.

    ۲
    ۰
  5. حسن گفت:

    اهل نیست / من مدیر عامل زیاد دیدم این شخص اینکاره نیست/ از اول هم کاره ای نبود فقط با رانت اومد رزومه پر کرد/ اصلا مال این حرفها نیست/ دنبال انتصاب و این جور چیزاست نه چیز دیگه/ سابقه خوبی نداره/ امیدوارم بالادستی ها عاقلانه تصمیم بگیرند/ افشار هم مال این کار نیست/ کاش توی این اسامی اسم دکتر سروش هم بود لااقل اون بهمن رو ۱۲ سال سرپا نگه داشت

    ۴
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X