شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰

قیمت انواع فیدلیتی در بازار – ۸ مرداد ۱۴۰۴

منتشر شده در 08 مرداد 1404 ساعت 16:58
نویسنده آخرین خودرو
قیمت انواع فیدلیتی در بازار - 8 مرداد 1404

فیدلیتی نام کراس اوور بهمن موتور است که تابحال در سه نسخه پرایم، الیت و پرستیژ به بازار آمده و ما در این مطلب قیمت روز آن را بررسی می کنیم.

فیدلیتی نام مجموعه ای از کراس اوور هبهمن موتور است که تا بحال در سه نسخه به بازار آمده اند. بهمن موتور در مرحله اول فیدلیتی پرایم را در دو نسخه ۵ و ۷نفره وارد بازار کرد و پس از آن مجموعه ای از تغییرات را روی آن اعمال کرد. این خودرو به یکی از پرفروش ترین کراس اوور های مونتاژی بدل شد و همیشه تقاضای زیادی برای آن به ثبت می رسید. بهمن موتور پس از تجربه موفق فیدلیتی پرایم، فیدلیتی پرستیژ را به به بازار آورد. کراس اووری که لوکس تر و با کیفیت تر از نسخه پرایم بود و خیلی زود در بازار به جایگاه خوبی رسید. در سال گذشته بهمن موتور فیدلیتی پرایم را به روز رسانی کرد و آن را با نسخه الیت به عرضه رساند و در حال حاضر هم در بازار خودروهای صفر کیلومتر، فیدلیتی الیت و پرستیژ هستند که عموما موجود هستند و قیمت گذاری و خرید و فروش می شوند. در جدول زیر می توانید قیمت روز نسخه های مختلف این خودرو را مطالعه کنید.

نام خودروقیمت کارخانه (تومان)قیمت بازار (تومان)
فیدلیتی الیت ۵ نفره۲,۰۹۸,۰۰۰,۰۰۰۲,۲۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۷ نفره۲,۱۳۷,۹۰۰,۰۰۰۲,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره۱,۸۹۰,۴۱۸,۰۰۰۳,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی پرستیژ ۷ نفره۱,۹۲۹,۱۲۳,۰۰۰۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

رسانه آخرین خودرو هر روز قیمت های بازار را رصد می کند و شما می توانید برای مشاهده لیست قیمت به بخش قیمت خودرو در سایت آخرین خودرو مراجعه کنید. در ادامه می توانید با مشخصات این دو نسخه از فیدلیتی آشنا شوید :

مشخصات فنی و ویدیو معرفی فیدلیتی الیت

در این خودرو از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر با فناوری AVL اتریش استفاده شده است. این پیشرانه ۱۵۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر هم توان را به چرخ های جلوی فیدلیتی الیت می رساند. نهایت سرعت این خودرو ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت بوده و می تواند در مدت زمان حدودی ۱۲ ثانیه شتاب خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند که با توجه به وزن ۱۵۷۵ کیلوگرمی، عدد قابل قبولی به حساب می آید.

در این خودرو می توان امکاناتی نظیر؛ صندلی های برقی جلو، گرمکن صندلی های جلو، کروز کنترل، کلاستر دیجیتال، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه الکتریکی، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، رادار نقطه کور، رینگ آلومینیومی ۲۰ اینچی، شارژر بیسیم تلفن همراه، استارت دکمه ای، چهار کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دسته دنده الکتریکی، تنظیم حالت رانندگی، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، سنسور باران، سنسور پارک جلو و عقب، سقف پانورامای برقی، شیشه های دودی عقب، سرد کن صندلی های جلو، اپل کارپلی و اندورید اتو و… را مشاهده کرد.

مشخصات و ویدیو بررسی فیدلیتی پرستیژ

زیر کاپوت این کراس اوور بهمن موتور یک پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) را داریم. این موتور آشنای چری توان تولید نهایت قدرت ۱۹۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر را دارد. جعبه دنده فیدلیتی پرستیژ از نوع ۷ سرعته دو کلاچه تر است و این خودرو یک دیفرانسیل جلو به حساب می آید.

در این کراس اوور امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سقف پانورامیک، دوربین ۳۶۰ درجه، در صندوق برقی با سنسور پا، تهویه اتوماتیک دو کاناله، پنل تهویه اتوماتیک ردیف عقب، استارت دکمه ای، صندلی های برقی ردیف جلو بهمراه گرم کن و سردکن، حافظه صندلی راننده، نورپردازی کابین، نمایشگر لمسی مالتی مدیا، نمایشگر لمسی تنظیم سیستم تهویه، فناوری پاکسازی هوای کابین بهمراه یونیزاسیون، پدل شیفتر، کروز کنترل تطبیق پذیر، رادار خطی، رادار نقطه کور، نگه داشتن هوشمند خودرو بین خطوط، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ترمز اضطراری اتوماتیک، اخطار برخورد از عقب، شارژر بی سیم تلفن همراه، دوربین ثبت وقایع، فناوری LED چراغ ها، کولباکس، نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو، تنظیم حالت رانندگی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه جلوگیری از واژگونی، رینگ آلومینیومی ۲۰ اینچی و… وجود دارد.

ویدیو های پیشنهادی

۴ Responses to “قیمت انواع فیدلیتی در بازار – ۸ مرداد ۱۴۰۴”

  1. فرهان گفت:

    ماشین چینی مفت هم نمی ارزد
    آخرین سیستم هم بخری وقتی یه روز می خوای بفروشی به فرغون هم نمی خرند بابا جمع کنید این برند های چینی را خودشون به هیچ پمی ارزد عیچ تازه وقتی می خوای تعمیر کنی قطعه های اشفال هم پیدا نمیشه یا قیمت نجومی داره اخمقانه است کسی بخواد ماشین چینی بخرد

    ۷
    ۶
    • مینو گفت:

      پس چی بخرن مردم ؟؟ ایرانیاکه بدرد نمیخوره چینی هم که همینطور اروپاییها هم که وسع عمده مردم نمیرسه پس چی میفرمایید؟؟؟

      ۴
      ۰
  2. اریابای گفت:

    با ۳.۱۰۰ به نظر من تیگو ۸ با یکی دو سال کار منطقی تر هست

    ۱
    ۵
  3. علی سلیمی گفت:

    این خودروسازهای ایرانی به دلایل مختلف بد عادت کردن قوانین رو براحتی دور میزنن البته که اگر اینهارو به من بیدارت نمی‌گذارم فیلم بازی کنم هنگام ثبت نام فرسوده که باید درصدی از تولید را به فرسوده ها اختصاص بدن همون شب‌های ثبت نام ۳۰۰.۴۰۰میلیون قیمت خودرو رو افزایش میدن واین میشه که کسی مثل من برای فرسوده ثبت نام نمیکنه چون میبینه یک شبه قیمت کارخانه بیشتر از قیمت بازار شد ومنصرف شدم اینها و به من بسپارند حالشون رو درست میکنم

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X