دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰

لندکروزر جدید به خودروهای وارداتی پیوست ؛ شاسی بلند محبوب در راه بازار ایران

منتشر شده در 10 مهر 1404 ساعت 14:38
نویسنده آرام عزیزی
عکاس علیرضا پاداش
نقد و بررسی طراحی نسل جدید تویوتا لندکروزر LC300 ؛ تکامل انقلابی

به تازگی اطلاعاتی از روند واردات خودرو به دستمان رسیده که نشان می دهد یکی از واردکنندگان ایران به دنبال واردات لندکروزر اتاق ۳۰۰ رفته است.

به گزارش آخرین خودرو شاسی بلند لوکس تویوتا به بازار ایران می آید؛ به تازگی اطلاعاتی از روند واردات خودرو به دستمان رسیده که نشان می دهد یکی از وارد کنندگان ایران به دنبال واردات لندکروزر اتاق ۳۰۰ در تیپ های مختلف رفته است. تویوتا لندکروزر جدید موسوم به اتاق ۳۰۰ در گمرکات کشور ارزش گذاری شده و تیپ های مختلف از این خودرو قرار است به بازار ایران راه یابد. پیشتر در رسانه آخرین خودرو خبر مربوط به ارزش گذاری تویوتا پرادو ۲۰۲۵ را منتشر کرده بودیم و به نظر می رسد که بعد از پرادو، لندکروزر سری ۳۰۰ به لیست SUV های جدید در راه بازار ایران پیوسته است. با توجه به اطلاعاتی که وجود دارد نشان می دهد تیپ های از لندکروز سری ۳۰۰ از ۵۵ تا ۹۰ هزار یورو در گمرکات کشور ارزش گذاری شده اند.

واردات لندکروزر از آنجایی حائز اهمیت است که این خودرو یکی از محبوب ترین مدل های تویوتا در بازار ایران است. لندکروزر اتاق ۳۰۰ که آخرین نسل این SUV جذاب به حساب می آید به دلیل محدودیت های حجم موتور و قیمتی که در چند سال اخیر وجود داشته به تعداد اندکی توانست به بازار ایران راه یابد که آن هم مزایده ای سفارت خانه ها بوده است.

با توجه به اطلاعاتی که به پایگاه خبری آخرین خودرو رسیده واردات لندکروزر سری ۳۰۰ برای عرضه عمومی بوده و تنها مختص به سامانه خودرو های وارداتی جانبازان معزز نیست. مبدا وارداتی این خودرو های از کشور های حاشیه خلیج فارس بوده و کشور سازنده آنها ژاپن می باشد. ورود مدل های جدید لندکروزر می تواند در کاهش قیمت نجومی مدل های قدیمی این شاسی بلند محبوب تاثیر گذار باشد که تا ۲۰ میلیارد توماK قیمت گذاری می شود.

مشخصات فنی تویوتا لندکروزر

لندکروزر جدید به خودروهای وارداتی پیوست ؛ شاسی بلند محبوب در راه بازار ایران

در این نسل لندکروزر سری ۳۰۰ از پیشرانه ۳.۵ لیتری توربو و ۴ لیتری شش سیلندر تنفس طبیعی استفاده می شود که هردوی این تیپ های سفارش داده شده اند. قدرت نسخه ۳.۵ لیتری این خودرو ۲۷۱ اسب بخار و ۳۷۵ نیوتن متر است و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت به چرخ های جلو و عقب دارد. در تیپ ۳۴۴۵ سی سی توربوشارژر قدرت ۴۰۹ اسب بخار را با گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک در این تیپ استفاده می شود.

امکانات لندکروزر سری ۳۰۰

لندکروزر جدید به خودروهای وارداتی پیوست ؛ شاسی بلند محبوب در راه بازار ایران

لندکروزر اتاق ۳۰۰ در نسخه GX-R به امکانات ایمنی ای نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، رادار خط خوان، اخطار خروج از خط، ترمز اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه جلوگیری از واژگونی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی مجهز است. لندکروزر اتاق ۳۰۰ در نسخه GX-R به امکانات رفاهی ای نظیر سنسور نور، سنسور باران، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نور بالای اتوماتیک، فناوری LED چراغ ها، ۷ صندلی، تهویه اتوماتیک دو کاناله جلو، تهویه اتوماتیک ردیف عقب، شارژر بیسیم تلفن همراه، چراغ شوی، صندلی های برقی جلو، گرمکن و سردکن اتوماتیک صندلی های جلو، پاکسازی هوای کابین، کروز کنترل تطبیقی، رادار تابلو خوان، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، تنظیمات چند حالته کرال کنترل، تنظیم حالت رانندگی، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب مجهز است.

ویدیو های پیشنهادی

۹ Responses to “لندکروزر جدید به خودروهای وارداتی پیوست ؛ شاسی بلند محبوب در راه بازار ایران”

  1. محمد گفت:

    همچین میگه در راه بازار ایران انگار به لحاظ ریالی تمام ملت بهش دسترسی آزادانه دارند!عمو با آب و تاب تیتر زدی برای نیم درصد جامعه؟!!!به شما هم میشه گفت نشریه اخه؟!پرفسور اون نیم درصدی که براشون تیتر کیزنی!اخبارو از نت و تی وی رسد میکنن یا ماهواره به نظرت؟! تیتر زدی برای نود نه نیم درصد و فکر میکنی مخاطب خواهی داشت؟!هدفت چیه؟!ساقیت کیه؟!چی میزنی؟!

    ۲۲
    ۱۴
    • مهدى گفت:

      برادر
      این یک وب‌سایت تخصصی در زمینه خودرو است، بنابراین طبیعی است که خودروهای وارداتی را آزمایش کند.

      آیا این رفتار را تحریک‌آمیز می‌دانید؟

      نروید و گزارش را تماشا کنید و استراحت کنید.

      ۱۰
      ۴
  2. هادی گفت:

    با اینکه متاسفانه خیلیا نمی تونن بخرنش ، ولی خبر خوبیه.

    ۱۲
    ۱
  3. علیرضا گفت:

    خوبی این برنامه اینه که لاقل ندیده از دنیا نمیریم یا موقعی که خوابشو دیدیم با داشبورد پیکان نمیبینیم :))))))

    ۷
    ۰
  4. میثم گفت:

    اول گفتی ۲۷۱ اسب بخار
    بعد همون حجم موتور ۴۰۹ اسب بخار

    ۹
    ۰
  5. آرمین گفت:

    اتاق ۳۰۰ طلاست
    ما که نمیتونیم بخریم ولی ازاد کنی پولدارا بخرن ما هم همین که تو خیابون میبینم حال میکنیم

    ۱۰
    ۱
    • معین گفت:

      اتفاقا من برعکس شما فکر میکنم. کمری که الان وارد میشه باید بشه تاکسی.. لندکروز برای قشر کارمند و متوسط … بوگاتی برای اقشار مرفه. مگه چی کم داریم از امارات عربستان قطر یا بحرین یا حتی ترکیه. نفت گاز ما از اینا بیشتر نباشه کمتر نیست. منتها اینجا دزدخونه ست اونجا ثروت برای ارتقای کشور و رفاه مردم هزینه میکنند. یجوری بار اومدیم انقدر زدند تو سرمون به ذلیل ترین امکانات راضی شدیم و کلی کیف میکنیم یه لگن از سایپا یا ایرانخودرو با ۱ سال انتظار با چند برابر قیمت میدند دستمون. اگه بهشت جهنمی باشه من به عنوان یک شهروند که کل عمرم با تورم استرس ..تحریم ..جنگ و هزاران مشکلات گذشته هیچ وقت مسولان رو حلال نمیکنم و نمیبخشم.

      ۶
      ۰
  6. امین گفت:

    مملکتی که ۸۰ درصد مردمش زیر خط فقر مطلق قرار داره , لندکروز میخواد چیکار!، بجای اینکارها چهار تا مدرسه و بیمارستان بسازن ، هر چند نیم درصدی ها قالب هستن بر همه مردم ,

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X