%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰

معرفی اولیه سهند پارس خودرو

منتشر شده در 04 تیر 1402 ساعت 16:28
نویسنده آخرین خودرو
معرفی اولیه سهند پارس خودرو

خودروی سهند محصول جدید شرکت پارس خودرو در حال گذراندن آخرین مراحل آزمونهای استاندارد است.

خودروی سهند محصول جدید شرکت پارس خودرو در حال گذراندن آخرین مراحل آزمونهای استاندارد است. در طراحی و تولید این محصول روی شش محور تمرکز شده است:

طراحی خارجی و داخلی با استفاده از المان های به روز

ارائه تنوع محصول در تیپهای مختلف با سطوح مختلف امکانات

کیفیت بالای تولید قطعات و خودرو

رعایت دقیق تمامی استانداردهای زیست محیطی و ایمنی

قوای محرکه اقتصادی

شبکه خدمات پس از فروش گسترده

هدف از تمرکز روی این محورها، جلب رضایت مشتریان خانواده خودروهای سدان کلاس B و گسترش بازارهای داخلی و صادراتی محصولات شرکت پارس خودرو است. تولید انبوه تیپهای مختلف سهند از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ شروع و به تدریج به بازار عرضه می شود.

طراحی

در طراحی این خودرو سعی شده از المان های به روز طراحی استفاده شود. از جمله نکات در طراحی نمای ظاهری تناسب در اشکال چراغ های جلو و عقب است. همچنین حجم های جدید سپر و خطوط روی درب موتور حسی پر هیجان را برای سهند ایجاد می کند. چراغ های عقب سهند اولین چراغ های تمام LED در گروه خودروسازی سایپاست.

کابین

در طراحی کابین سهند سعی شده بیشترین فضای ممکن در اختیار سرنشینان باشد و به همین دلیل حجم پردازی های ادوات حساب شده انجام شده است. طراحی صندلی ها جدید و از نظر ارگونومی مناسب هستند. کیفیت مونتاژ قطعات درون کابین با توجه به طراحی دقیق قالب ها و ساخت باکیفیت، مناسب به نظر می رسد.

تنوع تیپ های محصول

این محصول جدید پارس خودرو از نظر قوای محرکه و انتقال قدرت در سه مدل بنزینی دنده ای، بنزینی اتوماتیک و دوگانه سوز دنده ای عرضه می شود. برای هر یک از اینها نیز دو سطح امکانات متناسب با سلیقه و بودجه مشتریان وجود خواهد داشت. این امکانات عبارتند از: کروز کنترل، سانروف، رینگهای آلیاژی دو رنگ، سیستم تصویری چند رسانه ای، آینه های برقی اتوفولد مجهز به گرمکن، صندلیهای برقی با روکش چرمی، سیستم استارت کی لس، دوربین دید ۳۶۰ درجه، سنسور نقاط کور، سیستم پخش صوت فراگیر بلندگوها و ….

کیفیت بالای تولید قطعات و خودرو

نام پارس خودرو همواره با محصولات با کیفیت در بازار ایران مترادف بوده است. این بار هم با پیاده سازی نظامهای کیفی محصولات نیسان-رنو در مراحل تکوین قطعات از طراحی تا تولید، تلاش شده تا قطعاتی با کیفیت و دوام بالا در محصول سهند مصرف شوند. همچنین به منظور اطمینان از کیفیت بالای مراحل تولید خودرو از جوشکاری بدنه، رنگ آمیزی و مونتاژ، از تجهیزات و زیرساختهایی که قبلا برای تولید محصولات نیسان-رنو استفاده می شد، در تولید این محصول در کارخانه پارس خودرو استفاده می شود.

مطابق با استانداردهای زیست محیطی و ایمنی

در بخش فنی استفاده از سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ ها VVT و دریچه گاز برقی موجب عملکرد بهتر موتور و کاهش مصرف سوخت و آلایندگی شده است. همچنین وجود سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC موجب افزایش چشمگیر پایداری خودرو در ترمزگیری و یا مسیرهای منحنی یا لغزنده می شود. سیستم پایش فشار باد لاستیکها TPMS و نشانگر تعویض دنده از دیگر تجهیزات استانداردی سهند در تمام تیپ های آن است. طراحی درب موتور و سپر جلوی خودرو نیز به گونه ای است که مطابقت کامل با استاندارد حفاظت از عابر پیاده PPS دارد. 

قوای محرکه مناسب

موتور M15+ با حجم ۱۵۰۰ سی سی مجهز به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ  ها VVT و پدال و دریچه گاز برقی، توان ۹۰ اسب بخار در ۵۲۵۰ دور در دقیقه  و گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه را ارائه می کند. این خروجی کاملا متناسب با وزن ۱۰۵۰ کیلوگرم خودرو است و برای یک سدان اقتصادی شرایط مناسبی دارد.

برخی از ویژگی های موتور M15+

سر سیلندر و محفظه احتراق بهبود یافته، میل بادامک ارتقا یافته، بهبود عملکرد خنک کاری، منیفولد جدید، بهبود زاویه انژکتورها، کاهش اصطکاک رینگ ها، کاهش مصرف سوخت، افزایش نسبت تراکم از ۹.۷ به ۱۰.۵با تغییر شکل سطح پیستون.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X