%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰

معرفی تویوتا کمری هیبرید نگین تندیس الماس در نمایشگاه خودروی شیراز ۱۴۰۴

منتشر شده در 21 خرداد 1404 ساعت 19:47
عکاس علیرضا پاداش

تویوتا کمری هیبرید نگین تندیس الماس یکی از سدان های جذاب وارداتی حاضر در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۴ است. در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

محصولات شرکت تویوتا در بازار کشور ما به عنوان نمادی از کیفیت و ماندگاری شناخته می شوند و همین موضوع باعث شده تا محصولات نشان تویوتا در دور جدید واردات خودرو نیز متقاضیان بسیاری داشته و شرکت ها وارد کننده نیز به سراغ محصولات تویوتا بروند. یکی از شرکت های وارد کننده محصولات تویوتا، نگین تندیس الماس است که تویوتا های جذابی را برای بازار ایران انتخاب کرده و در بیست و دومین نمایشگاه خودروی شیراز به نمایش در آورده است.

معرفی تویوتا کمری هیبرید نگین تندیس الماس در نمایشگاه خودروی شیراز 1404

یکی از این تویوتا های جذاب، کرولا کراس است هیبرید است که در غرفه این شرکت حضور دارد اما در کنار این کراس اوور دوست داشتنی، سدانی جذاب نیز چشم ها را به خود خیره کرده است. این سدان محبوب همان تویوتا کمری هیبرید است که تا کنون تنها برای عرضه در سامانه جانبازان وارد ایران شده بود اما شرکت نگین تندیس الماس قرار است این خودرو را در سامانه خودروهای وارداتی عادی عرضه کند. در ادامه نگاهی به مشخصات و امکانات این خودرو خواهیم داشت.

مشخصات فنی تویوتا کمری جدید

تویوتا کمری شرکت نگین تندیس الماس به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی مجهز است. پیشرانه بنزینی این خودرو ۱۵۲ اسب بخار قدرت را با گشتاور 188 نیوتن متر تولید می کند. پیشرانه الکتریکی و ترکیبی این محصول هایبرید هم می تواند تا سقف ۱۹۴.۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۰۶ نیوتن متر تولید کند و به چرخ های جلو برساند. سیستم انتقال قدرت این خودرو ترکیب شده با مجموعه هایبرید است و با ساختار E-CVT توان منتقل می کند. مصرف سوخت بهینه این خودرو ۴.۲ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده که عدد بسیار خوبی به حساب می آید.

معرفی تویوتا کمری هیبرید نگین تندیس الماس در نمایشگاه خودروی شیراز 1404

در مورد سیستم تعلیق این خودرو باید بدانیم که در محور جلو تویوتا کمری هیبرید از سیستم مک فرسون استفاده شده اما بر خلاف بسیاری از خودروهای بازار ایران در بخش عقب تویوتا کمری هیبرید شاهد استفاده از سیستم دابل ویشبون یا دو جناغی هستیم.

طراحی کابین و امکانات تویوتا کمری هیبرید نگین تندیس الماس

قطعا با پا گذاشتن به داخل کابین تویوتا کمری هیبرید وارداتی، یک سدان لوکس و با کیفیت و جذاب را مشاهده خواهید کرد که کیفیت بالای متریال استفاده شده در آن راننده و سرنشینان را مجذوب خود خواهد کرد. از طرفی به دلیل بهره مندی از فاصله محوری ۲۸۲۵ میلی متری، فضای کابین بسیار خوبی را می توان در این خودرو مشاهده کرد.

معرفی تویوتا کمری هیبرید نگین تندیس الماس در نمایشگاه خودروی شیراز 1404

تویوتا کمری هایبرید نگین تندیس الماس در بحث امکانات ایمنی در جایگاه خوبی قرار دارد. این سدان کلاس D به کیسه هوای زانوی راننده، کیسه هوای میانی سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی جلو و عقب، کیسه هوای پرده ای و کیسه هوای رو به روی سرنشینان جلو مجهز است. همچنین امکاناتی مانند رادار خط خوان، دستیار کمکی حفظ رانندگی بین خطوط، ترمز اضطراری، رادار تابلوخوان، اخطار برخورد از جلو و… مجهز است و در بخش امکانات رفاهی هم ویژگی هایی مانند سانروف، تریم داخلی چرم مصنوعی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل تطبیقی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، پاکسازی هوای کابین، فناوری LED چراغ ها، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نمایشگر لمسی، کلاستر دیجیتال، نور بالای اتوماتیک، دوربین دنده عقب، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی و… در کمری هایبرید وارداتی شرکت نگین تندیس الماس دیده می شود.

نمایشگاه خودروی شیراز از ۲۰ الی ۲۳ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برقرار است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۷ الی ۲۲ از این نمایشگاه خودرو بازدید داشته باشند. رسانه آخرین خودرو برای تهیه گزارش در این نمایشگاه حاضر است و جدیدترین خودروهای معرفی شده در این گردهمایی خودرویی را برای شما معرفی می کند.

ویدیو های پیشنهادی

۵ Responses to “معرفی تویوتا کمری هیبرید نگین تندیس الماس در نمایشگاه خودروی شیراز ۱۴۰۴”

  1. حسین گفت:

    دمتون گرم اینقدر سریع ویدیو از نمایشگاه میذارید، هیچ سایتی مثل شما نیست

    ۴
    ۳
  2. بهنام گفت:

    از نظر قانون خودرو بالای ۲۰ هزار یورو وارداتش ممنونه و این خودرو در سامانه قرار نمیگیره

    ۴
    ۱
  3. ناشناس گفت:

    بهنام یه کم تحقیق کن این جانبازیه

    ۶
    ۰
  4. روحی گفت:

    به عنوان یکی از صدها مشتری پشیمان این شرکت، اعلام می‌کنم تحت هیچ شرایطی با شرکت نگین تندیس الماس با مدیریت منصوری و قاضی کلاه بردار قرارداد نبندید که بعداً مثل ما روزی هزار بار تأسف خواهید خورد.
    اینها مفسدین اقتصادی هستند

    ۴
    ۱
  5. مشتری نگین تندیس الماس گفت:

    باسلام
    ما از شرکت نگین تندیس الماس نزدیک ۶ ماهه خودرو خریداری کردیم و نردیک ۳ میلیارد تومن پول بهشون دادیم
    اما شرکت خودرو را به مشتری ها نمیدهد
    مسئولین شرکت جز دروغ و وعده های الکی چیزی نمیگویند
    از این شرکت خرید نکنید تا مثل ما پشیمان نشوید

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X