مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰

معرفی راهکاری موثر و اقتصادی، جایگزین تعویض پک کامل باتری خودروهای هیبرید

منتشر شده در 19 آذر 1403 ساعت 12:30
نویسنده آخرین خودرو
تعویض پک باتری خودروهای هیبرید

حالا سال ها است که خودروهای هیبرید را در بازار کشور می بینیم. اما همیشه در مورد طول عمر باتری و هزینه تعویض آن سوال های مهمی مطرح می شود.

خودروهای هیبرید چندین سال است که در بازار کشور حضور دارند و توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای به دلیل مصرف سوخت پایین و عملکرد فنی قابل قبول خود پیدا کنند. اما یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان، هزینه‌های نگهداری بلندمدت، به‌ویژه در خصوص باتری‌های هیبرید، است. در این مطلب، علاوه بر معرفی چالش‌ها، راه‌حلی مقرون‌به‌صرفه را بررسی خواهیم کرد.

چالش تعویض باتری خودروهای هیبرید

باتری خودروهای هیبرید معمولاً به‌طور متوسط ۷-۸ سال عمر می‌کنند. با پایان این دوره، ممکن است خودرو دچار مشکلات فنی شود که اغلب با نمایش خطا در کلاستر خودرو (نمایشگر اطلاعات خودرو) مشخص می‌شود.

تعویض باتری خودرو هیبرید

در صورت بروز این خطا، مراجعه به نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش ضروری است. پس از تست و بررسی، ممکن است مشخص شود که مشکل مربوط به پک باتری هیبرید نیست و با هزینه کمتری رفع می‌شود. اما اگر مشکل از پک باتری باشد، تعویض کامل آن معمولاً هزینه‌بر خواهد بود.

شرکت ماهان صنعت پارس (نمایندگی مرکزی ایرتویا)، بعنوان شرکت پیشرو در ارائه خدمات تخصصی برای خودروهای هیبرید در ایران، مطابق با استانداردهای شرکت مادر و با بهره گیری از تکنسین های متخصص، کلیه خدمات تعویض پک باتری هیبریدی را به متقاضیان ارائه میدهند. علاوه بر آن،  این شرکت به منظور رفاه حال متقاضیان، راه‌ حل دیگری را به مراجعین ارائه می دهد که هزینه‌ها را به میزان چشمگیری کاهش می‌دهد.

تعویض باتری

تعویض ماژول به جای پک کامل باتری

پک باتری خودروهای هیبرید از مجموعه‌ای از ماژول‌ها و بسیاری از قطعات و المان های دیگر تشکیل شده است. اگر یکی از ماژول‌ها دچار مشکل شود، عملکرد کل پک باتری مختل می‌شود. در این مواقع به‌جای تعویض کامل پک باتری، می‌توان ماژول‌های پک باتری را تعویض کرد.

تعویض ماژول باتری

 تعویض ماژول نیازمند تجهیزات پیشرفته و تخصص بالای تکنیسین ها است و بدلیل ولتاژ بالا این نوع باتری ها می بایست کلیه فرایند طبق اصول دقیق ایمنیصورت پذیرد. نمایندگی ماهان صنعت پارس با بهره‌گیری از تکنسین‌های مجرب و آزمایشگاه‌های تخصصی، این امکان را فراهم کرده است. در این مرکز، رفتار ماژول‌ها به‌صورت دقیق بررسی و  پس از همسان سازی انها ماژول های معیوب جایگزین میگردند. این روش باعث کاهش چشمگیر هزینه‌ها نسبت به تعویض کلی پک باتری برای مشتریان می‌شود.

باتری خودرو هیبرید

تخصص و ایمنی؛ پارامترهای حیاتی در خدمات خودروهای هیبرید

عیب‌یابی و تعمیر خودروهای هیبرید نیازمند تخصص و تجهیزات ایمنی است. سیستم‌های هیبرید با برق ولتاژ بالا کار می‌کنند که ایمنی بالایی را در فرایند تعمیرات می‌طلبد.

نمایندگی مرکزی ایرتویا به‌عنوان قدیمی‌ترین و معتبرترین نمایندگی تویوتا در ایران، با تجهیز محیط خدماتی خود به ابزار تخصصی و رعایت استانداردهای ایمنی، خدمات هیبرید را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. این شرکت با تکیه بر تجربه چندین ساله، انتخابی مطمئن برای مشتریان خودروهای هیبرید تویوتا است.

ابزار تعویض باتری

تماس با نمایندگی مرکزی تویوتا

تلفن تماس: ۷۳۴۵۶-۰۲۱

آدرس: ابتدای جاده دماوند، بعد از سه راه اتحاد، شماره ۲۷

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره، با نمایندگی ماهان صنعت پارس تماس بگیرید.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X