دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰

ملاقات با قوی ترین پیکاپ ایران ؛ مکسوس H استار چه مشخصاتی دارد؟

منتشر شده در 30 دی 1403 ساعت 12:00
عکاس حسین دلاور
ویدئو رضا چوکامی

مکسوس H استار قوی ترین پیکاپ ایران است که با شتابران خودرو به بازار می آید و ما در این ویدیو ملاقاتی با این پیکاپ دو دیفرانسیل داشته ایم.

بازار پیکاپ های دو دیفرانسیل حالا چندسالی است که با حضور خودروهای چینی بسیار داغ شده و شرکت های مختلف محصولات متنوعی را به بازار آورده اند. اما یکی از مهم ترین پیکاپ های جدید بازار مکسوس H استار است که با شتابران خودرو به بازار خواهد آمد و رقیب مستقیم پیکاپ هایی نظیر بهمن G9، فوتون تونلند G7 و کی ام سی T9 به حساب می آید و یا حتی از جهاتی با موسو گرند خان قابل مقایسه است. بررسی خروجی های فنی این پیکاپ نشان می دهد که این خودرو قوی ترین پیکاپ ایران در رده صفر کیلومتر محسوب می شود و همین باعث می شود تا احتمالا تقاضای بالایی را برای این دو دیفرانسیل جدید شاهد باشیم. در ادامه مشخصات محصول جدید شتابران خودرو را بررسی می کنیم.

قوی ترین پیکاپ ایران

مشخصات فنی قوی ترین پیکاپ ایران

زیر کاپوت مکسوس H استار یک پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت TGDI قرار دارد که این پیشرانه فناوری VGT یا هندسه متغیر را هم دارد که باعث می شود لگ توربو کمتر شده و توربوشارژ در دورهای پایین تر زودتر در مدار قدرتی قرار بگیرد و در دورهای بالاتر هم بهترین خروجی فنی را داشته باشد. این موتور توان تولید نهایت قدرت ۲۶۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور 410 نیوتن متر را دارد که همین اعداد باعث می شود پیکاپ شتابران خودرو لقب قوی ترین پیکاپ ایران را داشته باشد.

مشخصات قوی ترین پیکاپ ایران

قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT ساخت ZF به صورت استاندارد به چرخ های عقب می رسد اما مانند هر دو دیفرانسیل دیگری در مکسوس اچ استار هم تنظیمات مربوط به دنده سبک و سنگین و انتقال قدرت به هر چهار چرخ وجود دارد تا بتوان با این خودرو از مسیر های آفرودی گذشت. سیستم تعلیق در جلو از نوع دابل ویشبون و در عقب از نوع چند اتصالی یا مولتی لینک است که باعث می شود سواری به نسبت نرم تری را در ردیف دوم این پیکاپ تجربه کنید. مصرف سوخت بصورت میانگین ۹.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و قفل دیفرانسیل عقب را برای بیراهه نوردی در این آفرودر چینی می بینیم. در مجموع خروجی های فنی در قوی ترین پیکاپ ایران راضی کننده است و همین باعث می شود که احتمالا استقبال خوبی را در بازار برای این خودرو شاهد باشیم.

طراحی قوی ترین پیکاپ ایران

کابین و امکانات

در داخل کابین طراحی نسبت به دیگر پیکاپ های بازار مدرن تر بنظر می رسد. یک پنل یکپارچه سیستم اطلاعات سرگرمی و کلاستر دیجیتال را در خود جای داده است و دسته دنده هم از نوع الکترونیکی است و بصورت چرخان طراحی شده است. ترکیب رنگ مشکی و نقره ای در این پیکاپ باعث شده تا در مجموع جلوه خوبی را در کابین داشته باشیم و کیفیت متریال هم به نظر راضی کننده است که البته دوام آن را باید در طولانی مدت بررسی کرد.

کابین قوی ترین پیکاپ ایران

در این خودرو امکانات کاملی نظیر سیستم کنترل پایداری، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، گرم کن صندلی های جلو، شارژر وایرلس، سیستم تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه ردیف عقب، سانروف، دوربین ثبت وقایع و… را می بینیم.

ویدیو های پیشنهادی

۳ Responses to “ملاقات با قوی ترین پیکاپ ایران ؛ مکسوس H استار چه مشخصاتی دارد؟”

  1. محمد گفت:

    به نظرتون نیروهای مسلح میتونن کم کم برن سمت بکارگیری پیکاپ های چینی به جای ژاپنی یا هنوز زوده و این چینی ها کیفیت هایلوکس و لندکروز ۷۰ رو نداره ؟

    ۲
    ۲
    • مرتضى گفت:

      جهت اطلاع شما
      Maxus در اصل یک برند انگلیسی است که به شرکت انگلیسی MG وابسته بود
      در حال حاضر مالکیت چینی است
      یعنی ماشین با مشخصات انگلیسی

      ۳
      ۲
  2. ناشناس گفت:

    یعنی می‌ تونه یک سربالایی خاکی رو براحتی بالا بره؟؟؟
    اصلا قدرت ملاک نیست اصل ماجرا اون کیفیتی هستش بهت لذت بده

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X